Kauheaa paskaa ihmiset haalii kotiinsa
Kommentit (61)
iittalaa, lomonosovia huutonetissä ja myyn aina halvalla, mutta ne ei ole kiinnostaneet vaikka "ilmaiseksi" olis mennyt.
ihmiset tykkää enempi kiinalaisesta tavarasta.
7, heh meidän olkkari ja ruokatila on tuon kokoinen! =)))Eli ei mahdu ei..
Mutta eipä ne ole täynnä turhaa roskaa ja sälää. Kyllä tavarat mahtuisi siihen 80 neliöön. Huonekalut ei tietenkään kaikki, kun nyt on 250 neliötä, mutta tavaroiden kanssa ei tulisi ongelmaa.
Muistaakseni 70-lukua. Meille kävisi hyvin tuo malli ja väri. Rakastan punaista.
Voi kun löytäis niitä lisää... Omani on 70-luvulta :)
Ota ne lääkkeet, niin ei ahdista.
7, heh meidän olkkari ja ruokatila on tuon kokoinen! =)))Eli ei mahdu ei..
Mutta eipä ne ole täynnä turhaa roskaa ja sälää. Kyllä tavarat mahtuisi siihen 80 neliöön. Huonekalut ei tietenkään kaikki, kun nyt on 250 neliötä, mutta tavaroiden kanssa ei tulisi ongelmaa.
Niin eli ei mahdu, minä luen 4 hengen tavaroihin nimenomaan myös huonekalut, meillä on sen vuoksi iso talo, koska pidämme avarasta tilasta, mutta ei meidän kaikkien tavarat ja vaatteet kyllä 80 neliöön mahtuisi, niin paljon harrastetaankin eri asioita.
Koti on koti, joillekin se on tuo 80neliötä meille se on hiukan vajaa 400neliötä.
Oma koti on pyhä asia.
olla kateellinen kun ei itse saa teekutsua bloggaajan luo.
Hanki oma elämä!
olla kateellinen kun ei itse saa teekutsua bloggaajan luo.
Hanki oma elämä!
:D :D :D
hemmes ja trömsö ja mitä muita typeriä nimiä huonekaluilla? Heh, heh, heh, heh, heh, heh, heh, kyllä ihmiset ostaa paskaa.
Aivan ihanat!! Meillä oli tuollaisia kotona kun olin pieni ja tykkäsin niistä ihan hirveästi :)
Aivan ihanat!! Meillä oli tuollaisia kotona kun olin pieni ja tykkäsin niistä ihan hirveästi :)
Tutki nyt muutenkin sitä blogia niin tajuat.
aloittaja on ilmeisesti paikalla, niin voisitko kertoa, onko blogin kirjoittaja kusaissut sun muroihin tai jotain muuta vastaavaa, kun häntä olet täällä ketjutolkulla haukkunut? Nimittäin kun nyt tässä selailen tässä hänen vanhempia blogimerkintöjään, en keksi blogissa mitään haukuttavaa. Se on tavallisen ihminen tavallinen blogi, ihan kiva sellainen. Jossain postauksessa bloggaaja kertoi saaneensa paljon haukkumaviestejä, ne ovat epäilemättä tulleet sulta. Joten kerros nyt, mistä kiikastaa!
aloittaja on ilmeisesti paikalla, niin voisitko kertoa, onko blogin kirjoittaja kusaissut sun muroihin tai jotain muuta vastaavaa, kun häntä olet täällä ketjutolkulla haukkunut? Nimittäin kun nyt tässä selailen tässä hänen vanhempia blogimerkintöjään, en keksi blogissa mitään haukuttavaa. Se on tavallisen ihminen tavallinen blogi, ihan kiva sellainen. Jossain postauksessa bloggaaja kertoi saaneensa paljon haukkumaviestejä, ne ovat epäilemättä tulleet sulta. Joten kerros nyt, mistä kiikastaa!
Jos nyt nätisti sanotaan.
Moni kakku päältä kaunis Jos nyt nätisti sanotaan.
auttaako tämä nettihaukkuminen jotenkin asiaa? Viekö se jotain viestiä eteenpäin? Oletko kokeillut ihan kasvotusten kommunikoida?
moralisointia :D. Onhan tuo aika kamala blogi.
Siksi blogi varmaan niin kovasti inhottaa. Kun siellä oli ihan kirja-arvosteluja, politiikkaa ja valistuneita mielipiteitä, eikä ollenkaan valkoisia huonekaluja ja Ticket to Heaven -hehkutusta.
blogin pitäjän oma tapa "MAINOSTAA" blogiaan täällä:DD Haukkuu itse omaa blogiaan, jotta saisi lukijoita eikä vaikuttaisi hänen itsensä kirjoittamalta. Ihme ettei kukaan muu tätä tajunnut :DD noloa
Noihan on hienot. Mulla on sukulaisen jäämistöstä yksi (!!) teevaditon sydänkuppi, ja se on mun hellyttävä aarre. =)
<a href="http://sivusilmailya.blogspot.fi/2012/10/loyto.html" alt="http://sivusilmailya.blogspot.fi/2012/10/loyto.html">http://sivusilmailya.blogspot.fi/2012/10/loyto.html</a>
Ja tuollaista sitten vielä esittelee blogissa. En tajua.
Luulin että linkistä olisi tullut jotain vähän raflaavaampaa esiin, mutta että jotain ihan oikeasti ahdistaa kaksi kahvikuppia??? Pitäisköhän sun vähän rauhoittua ja koittaa nauttia siitä omasta elämästä?
Meillä oli joskus naapuri, joka ihan oikeasti haki kastopaikalta ja tienvarsilta itselleen tavaraa. Hänellä tosin olikin mielenterveydenongelmia. Hänestä olisi voinut ihmetellä otsikon sanoin, mutta ei kahdesta söpöstä kahvikupista. (ellei tietysti aloittaja ole sitä mieltä, että vain hänen makunsa ja tapansa elää on oikein.)