Kauheaa paskaa ihmiset haalii kotiinsa
Kommentit (61)
Sulla on todella sairaalloinen pakkomielle tästä blogista jossa ei todellakaan ole mitään erikoista jonka pitäisi ärsyttää.Tavallisen ihmisen pitämä tavallinen blogi.
Surettaa sun käytös=(
Onhan nuo Hong Kong, Halpa-Hallit, Tokmannit myöskin täynnä paskaa jota ihmiset koteihinsa raahaa. Monellakaan ei ole mitään tyylitajua ja sitten vielä myyvät niitä muutaman vuoden kuluttua tori.fi ja pyyytävät paskoista mielettömiä hintoja.
Sen ymmärtää jos on arabiaa tai iittalaa, mutta kun on monesti ihan kiinalaista roskaa.
Jotkut myyvät lastulevykaappeja kirppareilla ja tori.fi useilla kympeillä vaikka olisi suoraan kaatopaikkatavaraa.
Ostaahan ihmiset ikeankin paskaa joka ei kestä vuottakaan.
Jos ihan totta puhutaan niin varsinkin arabian astiat on maailmanlaajuisesti ajatellen samaa paskaa mitä esim.tiimarissa myydään.Arabian tehdas alkoi sata vuotta sitten tuottamaan suomen köyhälistölle käyttöastioita johon kaikilla on varaa ja nyt jotkut ääliöt kuvittelee et ne on arvokkaita ja kalliita.
Nousihan Juhani Palmun taulujen hinnatkin heti kun Katriina Wuoristo osti niitä miljoonilla ainoana syynä seksisuhde Palmuun=)
aina välillä, mitä tuolla blogissa tapahtuu. Kirjoittaja vaikuttaa symppikseltä. Tuo blogi on kuitenkin niin "tavallinen" aihepiiriltään, etten seuraisi sitä muuten, mutta tämän hullun linkittelijän ansiosta tulee aina joskus lukaistua blogia.
aina välillä, mitä tuolla blogissa tapahtuu. Kirjoittaja vaikuttaa symppikseltä. Tuo blogi on kuitenkin niin "tavallinen" aihepiiriltään, etten seuraisi sitä muuten, mutta tämän hullun linkittelijän ansiosta tulee aina joskus lukaistua blogia.
Miten määrittelet tuon blogin "aihepiirin"? Eihän sillä ole mitään linjaa edes.
Täällä on kyllä porukka aivan sekaisin.
mutta tollasista on oikeesti tosi paha juoda.
Kun kuppi on tosi paksu, se ei tunnu niin hyvältä kuin ohuempi.
Tää on tätä mitä en ymmärrä. Ihan taatusti heillä on kivoja kuppeja ennestään mutta kun tulee sydämiä vastaan, ostetaan lisää kaapintäytettä, mutta vanhoja ei myydä pois.
Ja se pärekori... Niinpä niin.
No, ei ole mun koti.
mutta tollasista on oikeesti tosi paha juoda.
Kun kuppi on tosi paksu, se ei tunnu niin hyvältä kuin ohuempi.
Tää on tätä mitä en ymmärrä. Ihan taatusti heillä on kivoja kuppeja ennestään mutta kun tulee sydämiä vastaan, ostetaan lisää kaapintäytettä, mutta vanhoja ei myydä pois.
Ja se pärekori... Niinpä niin.
No, ei ole mun koti.
vai mistä tiedät, ettei myy vanhoja pois? Teetkö itse niin, että aina heität saman verran pois kuin ostat uutta?
Ihme nälvimistä.
Varsinkin sinä ap. Oletko mielisairas vai mikä on käytöksesi syy? Mitä vittua se sinua rassaa noin kovasti jotkut sydänmukit tai ylipäätään tuon blogoistin elämä?
blogin pitäjän oma tapa "MAINOSTAA" blogiaan täällä:DD Haukkuu itse omaa blogiaan, jotta saisi lukijoita eikä vaikuttaisi hänen itsensä kirjoittamalta. Ihme ettei kukaan muu tätä tajunnut :DD noloa
Bloggaaja on järjestelmällisen nettikiusaamisen kohde, ap on se joka kiusaa.
Tää on kyllä niin hauskaa seurata miten ihmisillä, ja etenkin naisilla on tarve saada haukkua aina jotain. Se on oikeestaan ihan sama mitä haukkuu, kunhan aina voi jostain nillittää. Ja miitä enemmän naisia seuraa niin sitä etemmän tuntuu että teillä ei ole koskaan mikään hyvin, eikä mitään hyvää saa ikinä sanoa mistään.
Tää blogien haukkuminen on nyt vaan uusi juttu teidän listalla. Kun ette itse jaksa kirjoittaa blogiin, ette uskalla tai teidän elämässä ei tapahdu mitään tarpeeksi kiinnostava....niin sitten täytyy ainakin saatana edes haukkua muiden tekemisiä.
Myös sinulla on kotonasi "paskaa" jota joku muu ei huolisi, joten ala-arvoista ehkä anonyymina täällä mollata eks joo?
tuota sarjaa oleva purkki, tai ainakin hyvin samannäköinen. Söpöjä noi on.
Eivät nuo kupit ole pahoja mutta ylipäänsä, jos vaikkapa neljän ihmisen päivittäiset tavarat eivät mahdu 80 m2 suuruiseen asuntoon, jotain on pahasti vialla.
Onhan nuo Hong Kong, Halpa-Hallit, Tokmannit myöskin täynnä paskaa jota ihmiset koteihinsa raahaa. Monellakaan ei ole mitään tyylitajua ja sitten vielä myyvät niitä muutaman vuoden kuluttua tori.fi ja pyyytävät paskoista mielettömiä hintoja.
Sen ymmärtää jos on arabiaa tai iittalaa, mutta kun on monesti ihan kiinalaista roskaa.
Jotkut myyvät lastulevykaappeja kirppareilla ja tori.fi useilla kympeillä vaikka olisi suoraan kaatopaikkatavaraa.
Ostaahan ihmiset ikeankin paskaa joka ei kestä vuottakaan.
Miten paljon tilaa ja tavaraa haluaa ja miksi. Toiset haluavat ja toiset eivät tarvitse.
Olen aina ollut ikeaa vastaan, mutta nyt kokeilin yhtä kivan näköistä lipastoa, ja itseasiassa todella tukeva ja hyvä, yllätyin.
Muista ikean tuotteista ei ole kokemusta.
Itse suosin suomalaista.
Ne on mun rakkaimmat aarteet. Sain ne mun pikkuveljeltä 23-vuotissynttärilahjaksi, n. 30 vuotta sitten.