Kirkossa kuohuu jooga kohu!
Kirkossa on käynnissä jooga kohu. Kiivas keskustelu puolesta ja vastaan. Kirkon jooga seminaarin kannanotto;
http://koti.phnet.fi/petripaavola/Jeesusjajoogaeisoviyhteen.html
Kommentit (147)
tulimiehen loitsu antaa joogille taidonm kävellä tulen päällä tai tulisessa rakennuksessa tuhoutumatta.
kivikådet tunnetaan erityisesti kunf vusta ja karatesta jossa henki antaa voimat särkeä kovaa materiaalia paljain käsin. Kädet muuttuvat hetkeksi teräkseksi ja palautuvat sitten takaisin lihaksi ja luuksi. ihan selkeitä eläviä esimerkkejä henkivaltojen olemassaolosta!
Pahat henget haluaa joogaan (lankaan) ihmisiä.
Rakas Jeesus kertoi tämän minulle itse henkilökohtaisesti sydämessäni. Sydämessäni sen tunnen, autuuden ja rakkauden, joka läpeni valaisee ja aamun tuo ikiaikaiseeeeeen. Seen? Joga is evil.
joogaaja kuvittelee itse osaavansa ne temput vaikka henget tekevät taikojaan. Esimerkiksi käärmemiehen taika eli notkeus ja sulavuus on vain henkien lainaama taito, joka katoaa iän ja ajan myötä.
Joogaaja on niin notkea että kykenee sujahtamaan avaimenreijästä läpi tai oven välistä. Käärmemiehen taito on yleisin joogassa. Kundaliinivoima eli käärmejumalattaren energiapallo lävistää kehon ja tekee siitä elastisen.
Sitten on tulimiehen kortti se on hyvin lyhyt kurssi. Ja lentävän maton kurssi.
Ideana on että joogailija lumoutuu näihin taikoihin ja kuvittelee osaavansa ne itse. Siitä tulee valheellinen vallantunne.
Onneksi tulin uskoon. Voitte kuvitella mihin kaikkeen käytin väärin henkien lainaamia taikoja... Jeesus rakas anna anteeksi syntisille ja pelasta joogaajat hairahduksestaan, kuten sinäkin teit minulle. Rakas.
joogaaja kuvittelee itse osaavansa ne temput vaikka henget tekevät taikojaan. Esimerkiksi käärmemiehen taika eli notkeus ja sulavuus on vain henkien lainaama taito, joka katoaa iän ja ajan myötä.
Joogaaja on niin notkea että kykenee sujahtamaan avaimenreijästä läpi tai oven välistä. Käärmemiehen taito on yleisin joogassa. Kundaliinivoima eli käärmejumalattaren energiapallo lävistää kehon ja tekee siitä elastisen.
Sitten on tulimiehen kortti se on hyvin lyhyt kurssi. Ja lentävän maton kurssi.
Ideana on että joogailija lumoutuu näihin taikoihin ja kuvittelee osaavansa ne itse. Siitä tulee valheellinen vallantunne.
Onneksi tulin uskoon. Voitte kuvitella mihin kaikkeen käytin väärin henkien lainaamia taikoja... Jeesus rakas anna anteeksi syntisille ja pelasta joogaajat hairahduksestaan, kuten sinäkin teit minulle. Rakas.
Ja ne lääkkeet.
Yleisin lääke on Kristus ja voidaan myös käyttää ohessa tyypillisimpia masennuslääkkeitä. Joogaajaa ei saa jättää yksin hoidon aikana vaan aina valvovan silmän alla. Mieluummin, jossain pyhäkoulussa tai leirillä!
vetää pappi jooga- ja pilatestunteja. Ei ole pastorin virassa nyt, mutta näkyi kesällä olleen lomasijaistamassa. Ei siitä ole kukaan älähtänyt.. siitä kyllä älähti kun sama pappi pikkukunnassa vs kirkkoherrana ollessaan kävi kaljalla paikallisessa.
Jooga on pahasta. Ei oo tervettä hommaa.
maaninen sekopää on viety lapset jonnekin tervehenkisempään ympäristöön. Olet ihan seko.
Jooga on syvyydestä se on totta. Kannattaa lopettaa koska se on hindulaisuuden oppi yritys päästä eroon jälleensyntymisestä. Moni ei näitä henkisiä puolia tiedä. On muitakin lajeja jotka ovat vahingollisia ja joihin liittyy pimeyden voimia. En kuitenkaan todellakaan allekirjoita väitettäsi etteikö uskovainen saiai urheilla omaksi ilokseen ja kuntonsa takia, kaikki riippuu sydämen asenteesta, mikään ei saa muodostua epäjumalaksi, kristus tahtoo olla ykkönen. Paavali sanoi että ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähän, ei sanonut sen johtavan kadotukseen. "Kaikki on minulle sallittu mutta kaikki ei rakenna jne..Syntiä ei saa tehdä mutta kukaan uskova ei lakia täytä pelastumme armosta uskomalla Jeesukseen.
Jooga on todellakin syvyydestä ja sillä houkutellaan ihmisiä hindulaisuuteen voimistelun varjolla. Miksi muuten näitä mantroja pitäisi mölistä, voisihan sitä venytellä ilman noita pahojen henkien palvontamenojakin. Kun näin kirjoittaa asiasta piittaamattoamt ihmiset leimaavat hulluksi. Joogasta pitää varoittaa koska se eksyttää ihmiset eroon jumalasta palvomaan pimeyden henkiolentoja. Mitä hyvää hindulaisuus on saanut aikaan? Hirveää nälänhätää ja ihmisten eriarvoistamista kasteineen ja muine pimeyden oppeineen. Menisi Äiti Ammakin halailemaan näitä kastittomia paarialuokan ihmisiä mutta eipä niille häneltä rakkautta löydy, suomalaiseten rahat kiinnostavat enemmän. Siinä yksi todellinene huijari ja hölmöt suomalaiset palvoo tätä jonain jumalattarena vaikka hän on todellisuudessa pahan lähettiläs.
mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna.
Spagettihirviöön uskovan kulttuurin traditioiden mukaisesti. Joutuisiko voimistelija silloinkin pahan hengen ansaan?
Sentähden, joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei lankea. Teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus; ja Jumala on uskollinen, hän ei salli teitä kiusattavan yli voimienne, vaan salliessaan kiusauksen hän valmistaa myös pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää. Sentähden, rakkaani, paetkaa epäjumalanpalvelusta. Minä puhun niinkuin ymmärtäväisille; arvostelkaa itse, mitä minä sanon. Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen? Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset? Mitä siis sanon? Ettäkö epäjumalanuhri on jotakin, tai että epäjumala on jotakin? Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista. Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät? "Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna. Älköön kukaan katsoko omaa parastaan, vaan toisen parasta. Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden, sillä: "Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on". Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden. Mutta jos joku sanoo teille: "Tämä on epäjumalille uhrattua", niin jättäkää se syömättä hänen tähtensä, joka sen ilmaisi, ja omantunnon tähden; en tarkoita sinun omaatuntoasi, vaan tuon toisen; sillä miksi minun vapauteni joutuisi toisen omantunnon tuomittavaksi?
1. Kor 10:12-29
ettekö te tajua miten vaarallista jooga on!!!
Siitä on useita varoituksia Raamattu täynnä!!!
Tekee pahaa yrittää pelastaa ihmisiä Sanomalla, mutta ei. Ette yksinkertaisesti kuuntele. Sama kuin huutaisi että heikkoa jäätä ei kannata mennä. Niin te puupäät menette ja minä katselen vierestä tuhoanne :( ei muuten ole mikään mukava olo, kun näkee miten joudutte helvettiin :/
Kamalaa, kun annetaan väärää todistusta lähimmäisten harrastuksista ja touhuista ilman omaa kokemusta asiasta.
Rohkeasti mukaan joogailemaan ja hymyä huulille!
Sille on tietty syy, miksi jooga on ja pysyy, ja zumba menee eikä tule.
oikein joogaava henkilö onnistuu saavuttamaan ikuisen kuolemattomuuden ja viisauden.
että myös melonta vie kadotukseen. Siinä on ne mailat ja kaikki.
Mela on epäkristillinen asia. Ajatelkaas nyt että menet kaverin kanssa melomaan, ja se toinen hukkaa melansa. Ja äiti sattuu juuri silloin soittamaan ja kysyy "mitä teet". Niin sitten vastaa "katson Kallen melaa"
Syntihän siinä tulee mieleen, jrkyttävä laji kerrassaan.
kasvattavat pitkän tukan ja omistavat elämänsä hengille. Näihin menoihin kuluu jooga ja erilaiset päihdyttävät yrtit joita joogi nauttii päästäkseen lähemmäs henkiä.
Monesti nämä joogit vaeltavat vailla järkeä viidakon ytimessä, kuin zombit lähes eläiminä vailla ravintoa harhoissaan. Syövät mitä eteen sattuu ja nauttivat päihdyttäviä pyhiä yrttejä.
Kali eli heidän jumalansa (saatana) vie lopulta joogin hengen. Usein joogi kuihtuu tiettyyn jooga-asentoon suolapatsaaksi tai putoaa jyrkänteeltä kuvitellessaan itsensä appelsiiniksi.
Henkimaailman kanssa ei leikitä!