Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää miksi Gene Hagman ja vaimonsa viruivat jopa viikon kuolleina. Eikö lapset ole

Vierailija
08.03.2025 |

olleet yhteyksissä?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen onni ja autuus

Vierailija
2/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hackmannilla oli alzheimer. Vaimo parka hoiti siis koko talon ja vielä alzheimer potilasta. Ja oli itse vielä sairas. Ilmeisesti lykkäsivät vain toiselle koko paketin hoidettavaksi ja helpottuivat kun ei ollut vanhusta niskoilla. Nyt saavat miljoonaperinnön jolla mällätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli kuollut hantavirukseen eli samaa kastia kuin myyräkuume. Omituista jos ei ole hakeutunut hoitoon, edes soittanut apua? 

Vierailija
4/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei suojele hirvittävältä vanhuudelta. Eivätkä lapset. Kannattaa lähteä täältä ennen kuin menee avuttomaan kuntoon. 

Vierailija
5/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse yhteydessä vanhempiisi joka päivä? Genellä on ollut nuorempi puoliso huolehtimassa hänestä, miksi pitäisi olla jatkuvasti yhteydessä?

Vierailija
6/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gene oli väkivaltainen. Siksi.

Vierailija
7/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika normaalia, että aikuiset lapset ovat yhteydessä vanhempaansa kerran viikossa, jos ei ole mitään erityistä. Ja jos äitini ei sitten vastaa, kun soitan, en heti huolestu, koska hänellä voi olla jokin meno, josta en tiedä. Yrittäisin seuraavana päivänä uudellleen ja sitä seuraavana. Varmaan kolmannella yrityksellä sitten huolestuisin ja pyytäisin jotakuta lähellä asuvaa tarkistamaan tilanteen.

Vierailija
8/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ihan äkkikuolemat kyseessä. Vaimo kuoli ensin ja ukko ei tiennyt siitä mitään muistisairaudensa takia. Surullinen tragedia. 

Vierailija
9/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gene Hackman eikä Hagman. Pösilö.

Vierailija
10/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö iäkkäillä ja sairailla (varakkailla) käy säännöllisesti kotiapua? 

Vierailija
11/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gene on ollut todella höperönä jo jos ei ole mitenkään osannut reagoida vaimonsa kuolemaan. Viikon ollut kuolleen kanssa samassa talossa. 

Vierailija
12/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne monesti Suomessakin huomataan vasta kun mädän haju kantautuu rappuun. 

Vierailija
13/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äitiini puhelimitse yhteydessä kerran viikossa. Eli reilun viikon jälkeen lähtisin käymään. 

Vierailija
14/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse yhteydessä vanhempiisi joka päivä? Genellä on ollut nuorempi puoliso huolehtimassa hänestä, miksi pitäisi olla jatkuvasti yhteydessä?

Soitan äidilleni aamuin illoin. Kuulostat kylmäkiskoiselta ihmiseltä.

Vierailija
15/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika normaalia, että aikuiset lapset ovat yhteydessä vanhempaansa kerran viikossa, jos ei ole mitään erityistä. Ja jos äitini ei sitten vastaa, kun soitan, en heti huolestu, koska hänellä voi olla jokin meno, josta en tiedä. Yrittäisin seuraavana päivänä uudellleen ja sitä seuraavana. Varmaan kolmannella yrityksellä sitten huolestuisin ja pyytäisin jotakuta lähellä asuvaa tarkistamaan tilanteen.

Minä soitin kotiin joka toinen viikko tai kerran kuukaudessa. 

Vierailija
16/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hackmannilla oli alzheimer. Vaimo parka hoiti siis koko talon ja vielä alzheimer potilasta. Ja oli itse vielä sairas. Ilmeisesti lykkäsivät vain toiselle koko paketin hoidettavaksi ja helpottuivat kun ei ollut vanhusta niskoilla. Nyt saavat miljoonaperinnön jolla mällätä.

Olet siis kateellinen amerikkalaisen näyttelijän rahoista! 😀 Voi ota ja anna...

Vierailija
17/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli iso talo, olisi luullut että siellä käy kotiapulainen. Mutta kukahan Genen raha-asioita sitten hoiti, jos vaimolla ei ollutkaan siihen mahdollisuuksia vaan raha-asiat hoituivat vaikka lasten kautta. Genehän oli miljonääri.

Vierailija
18/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gene Hackman eikä Hagman. Pösilö.

Ymmärsitte kuitenkin kenestä kyse.ap

Vierailija
19/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kateellinen amerikkalaisen näyttelijän rahoista! 😀 Voi ota ja anna...

Mistähän tähän kateellisuuden vedit. Noistahan julkaistiin kuvia missä naureskeleivat keskenään kahvilassa vaikka Gene oli delannut. Yleensä ihminen tunnistaa muissa ne tunteet mitä itse tuntee. Eli jos kateellisuden tunteet ovat sinulle ominaista niin opettele niistä pois.

Vierailija
20/89 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö iäkkäillä ja sairailla (varakkailla) käy säännöllisesti kotiapua? 

Vaimo oli terve ennen äkillistä sairastumistaan, halunnut itse varmaan pääsääntöisesti hoitaa kotinsa. Henkilökunnan palkkaamisessa on riskinsä eikä moni halua että vieraita pyörii arjessa omissa nurkissa jatkuvasti, eihän siinä ole mitään yksityisyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan