Pentik poro
Tietääkö joku mistä tunnistaa aidon Pentik poron? Onko niissä jokin merkintä niinkuin esim. Iittalan kivi -tuikuissa..
Kommentit (8)
Ja kun tarkemmin katsoi niitä valuja, huomasi miten huonosti koko poro on tehty. Ei mitenkään siistiä kädenjälkeä ole, ja poro muutenkin on aika helkkarin ruma..
Itse olen lapista kotoisin ja mulla on noita iso tokka takan päällä. Pari vuotta sitten Pentikillä oli joissan mainoksissa sellainen puusta tehty poro ja sen ostaisin heti kun vain jostain löytäisin! Liikkeessä eivät tienneet siitä mitään.
Voiko aidon Pentik poron silmät olla värilliset esim. siniset?
ja aito on harjattu matta-pintainen. Kiiltavat on feikkejä.
vaan sekä Pentikin että "halpakauppojen" porojen alkuperä on sama. Malli on tullut Intiasta jonnekin saksalaisille messuille joista sekä Pentik että halpiskaupat on poronsa löytäneet.
Maalaisunelma lehdessä oli puinen "rosoinen" poro. Tarkoitatkohan sellaista? Kuvasta lukee, että on House Doctorin valikoimasta. Mistä lienee sitten saa ostettua...
Ja kun tarkemmin katsoi niitä valuja, huomasi miten huonosti koko poro on tehty. Ei mitenkään siistiä kädenjälkeä ole, ja poro muutenkin on aika helkkarin ruma..
Itse olen lapista kotoisin ja mulla on noita iso tokka takan päällä. Pari vuotta sitten Pentikillä oli joissan mainoksissa sellainen puusta tehty poro ja sen ostaisin heti kun vain jostain löytäisin! Liikkeessä eivät tienneet siitä mitään.
mun äidin Pentik-porolla on siniset silmät.
Vanhemmissa Pentikin poroissa oli vielä siniset silmät, mutta tällaisia poroja ei ole valmistettu enää pitkään aikaan.