Kinaa miehen kanssa :( Onko teistä ok, että menen iltaisin
pienelle n. tunnin lenkille ja tulen klo 12 kotiin? Tulen töistä siinä puoli kahdeksan aikaan ja teen kotihommia illalla. Mies ei halua että lähden enää mihinkään silloin mutta mun on saatava se hetki ihan itselle.
Kommentit (70)
niin kuka niiden lasten seurassa on klo 7-19 välisen ajan? Kerro minulle?
pahimpia vastustajia ovat naiset itse.
Oli kyseessä mies tai nainen, niin eihän tuo yhtälö voi toimia. Lenkkeilijä ei ole selvästikään parisuhteesta kiinnostunut. Jos ei yhteinen keskustelu auta, niin olisiko jostain parisuhdeterapiasta apua? Tällä yhtälöllä homma ei toimi. Eikä suhde miltään parisuhteelta enää kuulosta.
Tosin roolit vaihdoin. Minä olen tuo mieheni ja mieheni on minä. Halusin tietää, miten asiaan suhtaudutaan, jos tilanne olisi käänteinen. Uskoin, että saan siten aidompia vastauksia. No, tosiasiassa olen joustavampi: mies saa usein seksiä silloin yöllä, kun tulee kotiin. ap
tarvitsen sen iltahetkeni työpäivän JÄLKEEN ENNEN NUKKUMAAN MENOA. Siksi sitä ei vloi siirtää. ap
Elämä on valintoja. Sinä teet omat valintasi ja mies omansa, kumpikin omasta näkökulmastaan. Se tosin ei ole parisuhdetta. Parisuhteessa otetaan toinen huomioon puolin ja toisin ja tehdään kompromisseja.
Selkeästi sinulla on omat tarpeesi, joista et halua tai pysty joustamaan. Miehesi on kertonut omat tuntemuksensa. Olet tietoinen niistä ja teet ratkaisusi noiden perusteella, sekä kannat myös vastuusi niistä.
Minua vain mietityttää mistä nuo tarpeesi olla erossa perheestäsi noin paljon kumpuaa. Osaatko miettiä MIKSI tarvitset sen hetkesi ja voisiko sen tarpeen hoitaa jollain muulla lailla. Vuorokaudessa on vain tietty määrä tunteja ja kaikkea ei elämässä aina voi saada. Nyt tärkeysjärjestyksesi on selvä, eli sinä ensin ja parisuhde ja perhe sen jälkeen.
Tosin roolit vaihdoin. Minä olen tuo mieheni ja mieheni on minä. Halusin tietää, miten asiaan suhtaudutaan, jos tilanne olisi käänteinen. Uskoin, että saan siten aidompia vastauksia. No, tosiasiassa olen joustavampi: mies saa usein seksiä silloin yöllä, kun tulee kotiin. ap
Ole vaan joustava, mutta se ei muuta sitä asiaa että miehesi on itsekäs. Onneksi oma parisuhteeni ei ole tuollainen.
se tekee nyt väärin, joka viettää noin vähän aikaa perheensä kanssa. Ehdottomasti. Ei voi pitemmän päälle seurata mitään hyvää moisesta itsekkyydestä. Ukko pellolle jos ei suostu tekemään kompromisseja ja ymmärrä muidenkin tarpeita, kuin omiaan.
illoista lenkille ja puolet yhdessä miehen kanssa. Tasapeli ja molemmat tyytyväisiä :)
jos lenkki on noin tärkeä, niin kuntopyörä kotiin ja poljet sillä miehes seurassa sen tunnin. Ehditte siinä jutellakin. On turvallisempaakin ainakin kaupunkipaikoissa kuin lenkki yöllä
kyllä sinä (miehesi) on mielestäni itsekäs, aina tarvii iltaisin sen saatanan tunnin. mutta kuten joku sanoi niin ei mikään ihmekään jos noilla työpäivillä tarvii rentoutua. mutta hemmeti ei se noin toimi pitäähän pariskunnalla olla yhteistä aikaa enempi kuin yksi ilta viikossa.
mitähän miehesi sanoisi jos sinä päätät että sun pitää aina klo 00-01 olla tunti av-palstalla, paskat seksistä. kun mies tulee lenkiltään niin istut koneella, tai katot vaika jotain tv-sarjaa joka häntä ei kiinnostaa. jatkakoon yksinoloa. en ole ihmisten harrastuksia vastaan ja kannustan omaakin miestä tekemään jotain muuta kuin lorvimaan kotona vapaa-aikana, mutta toi kuvailemasi menee jo toiseen ääripäähän, etenkin jos on lapsia niin musta toi ei oo ok.
mies (tai kumpi vaan onkaan) pellolle.