Kyllähän tämän kuumuuden sietää, mutta ei tämä mieltä ylennä
Ei pääse vauvan kanssa vaunulenkeille eikä oikein muukaan liikunta onnistu kun vauvaa ei voi yksin jättää. Mulla keho aina turpoaa kuumalla ilmalla ja olen kuin vesi-ilmapallo. Päätä särkee helposti eikä pysty ajattelemaan kunnolla. Jotkut ananakset ei tee siinä oikein mitään eikä veden juonti.
En oikein keksi muuta tekemistä kotona kuin siivoaminen eikä sitäkään viitsi tehdä määräänsä enempää. Kuumuus menettelee, mutta näillä keleillä muistaa miksen koskaan varaile mitään rantalomia. Voin kyllä käydä vauvan kanssa kaupoilla, mutta ei se ole sama kuin 1-2 tunnin kunnon lenkki jolloin pääsee pois kotoa samalla.
Kommentit (16)
Vali vali vali. Vielä kuukausi, niin pääset valittamaan ihan toisenlaisesta kelistä. Koskaan ei ole hyvä. Ja mitä kuvittelit valittamisen auttavan?
Helle - saa ihmiset epävireeseen
Helle - päiväkausia jatkuva
Helle...
Tehtaat seisoo
Toimistot seisoo
Kellot seisoo
Kun ihmiset eivät jaksa edes seistä
Pakkanen - siitä suomalaiset tykkää
Pakkanen - kuljetaan nenät huurussa
Pakkanen...
On työnteko huipussaan, kun mittari on pohjassa
Ja paidat on hiessä, kun ikkunat on huurussa
Ollaanhan sitä saunassakin. Tosin vain hetken kerrallaan.
Hyvänen aika, muutama päivä lämmintä ja jo valitetaan. Kyllä saisi kestää nyt ainakin koulujen alkuun nämä kelit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, muutama päivä lämmintä ja jo valitetaan. Kyllä saisi kestää nyt ainakin koulujen alkuun nämä kelit.
Opettaja tunnistettu! XD Vai että saisi säät mennä sun lomien mukaan? Haista melena.
Vierailija kirjoitti:
Vali vali vali. Vielä kuukausi, niin pääset valittamaan ihan toisenlaisesta kelistä. Koskaan ei ole hyvä. Ja mitä kuvittelit valittamisen auttavan?
Keskustelupalsta on tarkoitettu fiilisten purkamiseen. Vai mikä tämän idea sitten on? No mullahan ei ole mitään kylmää, pimeää tai sadetta vastaan. Kunnon syysmyrskyllä saa liikkua yksin kun arkajalat ovat kotona "nauttimassa" syksystä viltin alla kynttilän valossa. Mua vaan ketuttaa kun en pääse liikkumaan kunnolla kun vaunulenkit ovat pitäneet mua järjissäni vauvavuonna.
ap
Itse saan energiaa tällaisella ilmalla :D meitä on moneen junaan, onneksi
No on niitä kuumenpiakin maita. Vielä tämä puuttuu 6 astetta Filippiinien lämpötilasta. Sekään ei ole mikään kuuma paikka kun on keskellä merta.
Vierailija kirjoitti:
Koulujen alkaessa on usein mahtavat kelit. Se on hyvä ja vielä kun saataisi siihen yleinen vapaa-päivä että ihmiset voisivat juhlia koulujen alkamista kuten vappua juhlitaan.
Miksi pitää olla tekemistä? Lepäile.
Mikä estää OIKEASTI lähtemästä lenkille aamusta? Luulisin että ei ole työt esteenä.
Vihaan tätä. Koirakin kärsii. Olen alkanut inhota kesiä tämän kuumuuden takia. Sateetkin oli kivempia. Niistä en valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää OIKEASTI lähtemästä lenkille aamusta? Luulisin että ei ole työt esteenä.
En voi repiä vauvaa ylös sängystä kesken unien! Itsekin teen muita juttuja aamusta esim. hoidan asioita tai nukun vielä itsekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla tekemistä? Lepäile.
Saan jaksamista juuri noista lenkeistä. Ne ovat tärkeitä fyysisesti ja henkisesti.
ap
Pesin sitten kylppärin perusteellisesti. Eipä mieltä ylentänyt.
ap
15-20 astetta lienee se mukavin keli. Pääsee lenkille melko vähissä vaatteissa ja ajatus juoksee. Olen kyllä juossut nuorempana 29 asteen helteellä ja vastaavasti -20 asteen pakkasellakin. En vain todellakaan pidä nahkeasta tunteesta kehossa. Iltapäivästä on myös niin väsynyt olo ja tuntuu ettei jaksa kuin maata sängyllä.
ap