Kinaa miehen kanssa :( Onko teistä ok, että menen iltaisin
pienelle n. tunnin lenkille ja tulen klo 12 kotiin? Tulen töistä siinä puoli kahdeksan aikaan ja teen kotihommia illalla. Mies ei halua että lähden enää mihinkään silloin mutta mun on saatava se hetki ihan itselle.
Kommentit (70)
kirjoittajasta trolli = inttää samaa asiaa koko ajan eikä suostu ymmärtämään mitä täällä yritetään selittää/neuvoa eikä ota neuvoja/selityksiä vastaan - tai sitten kyseessä on vaan itserakas ihminen.
Täytyy sanoa, että jos tämä tosi juttu on niin on kyllä hiukan ihmeellinen suhde kyseessä. Ihme, että on näinkin kauan koossa pysynyt.
Miksi olla parisuhteessa ja hankkia lapsia jos elämä pyörii aina vain oman navan ympärillä???
En katseli tuollaista hetkeäkään. Pellolle vaan!
Ap: lle sopisi parhaiten etä-äidin rooli kun ei ole perheestään ja miehestään kiinnostunut pätkän vertaa.
jolkottaa lenkillä. Saatana. Yöllä!
pari kertaa viikossa harrastaa muutenkin.
Ei sillä ei ihme jos joka aamu joutuu heräämään 6.30-7.30 ja on kotona iltaisin vasta kello 20. Silloin todellakin kaipaa hengähdystä ja omaa aikaa.
Mutta mielestäni silloin kannattaisi vähän miettiä niitä työaikoja, että onkohan nyt ihan järkevää haassata kaikki aika työlle. Mielestäni Niistä muutamasta iltatunnista oman ajan pihistäminen on jo aika riskaapelia.
Ja lapset kyllä mietityttää minuakin. Minkä ikäiset lapset teillä ap on? Vietätkö todella joka ilta vain pari tuntia lastesi kanssa?
Ja ylipäänsä sänkyhommat. Oletatko että miehesi pitää valvoa aina sinne puoleen yöhön ja olla sitten vielä valmis seksiin? Kyllä varmasti ukkoa vituttaa.
Eikö se ilta ole just rauhottumista yhdessä ja siinä samalla sitten hoituu luontevasti mahdolliset petipuuhatkin..
Että ukon pitää aina valvoa sinne asti attä akka tulee lenkiltä. No huh huh!
Jos vasta 12 aikaan tulet lenkiltä, siinä vielä sitten varmaan suihkut ja seksit ja muut iltatoimet, ja ylös kuudelta. Ehditte varmaan nukkua nelisen tuntia?
Av on pullollaan provoja, se tästä ekana tulee mieleen.
kai lapsetkin on siihen aikaan jo nukkumassa? Vai pelkääkö että sinulle sattuu jotain?
Mies haluaisi olla yhdessä sen iltahetken. Sen mielestä "hetki katkeaa". ap
tulen kotiin (mies tulee vähän aikaisemmin) ja sitten tehdään kotitöitä, laitetaan kapset nukkumaan, juodaan kahvit ym. Yhdentoista maissa on rauhallinen hetki. ap
Joko mies laittaa lapset nukkumaan tai iltahetki katkeaa. Jos sinä haluat sen lenkkisi, niin onhan se sinun saatava. Tai jätä ne kahvit juomatta tai jotain. Yhdessä miehen kanssa pohtimaan miten järjestätte siten että saat lenkkisi ja iltahetkenne.
ja tekee kotihommia. Mies haluaisi olla mun kanssani ennen nukkumaan menoa. Mä taas tarvitsen hetken rauhassa. ap
Tyyliin sä menet jokatoinen ilta lenkille ja jokatoinen vietätte yhteistä aikaa?
olin hänen seurassaan puoli tuntia ja lenkillä tunnin. ap
no annatko sä miehelles parisuhdeaikaa laisinkaan?? Ajatella, että sulla on mies, joka haluaisi myös olla sinun kanssasi kaksin..mutta sinä haluaisit vaan olla yksin. Saa sitä tietysti yksinkin olla ja omaa aikaa ottaa..mutta mikäli meinaa parisuhteessa elää niin kannattaa myös laittaa aikaansa siihen puolison kanssa olemiseen.
Jottei sitten tartte miettiä jossain vaiheessa, että miksi tuli ero...miksi mies ei ollut tyytyväinen parisuhteeseen jossa vaan hoidettiin lapsia ja kotia, mutta parisuhteelle ei jäänyt aikaa...
Mies meni nyt sitten nukkumaan.ap
sä haluat hetken itselle, mutta olisiko joku toinen aika mahdollista? esim päivällä? tai joka toinen päivä.
Lähtekää yhdessä lenkille, JOS lapset ovat jo isompia. Niin me tehdään. ja sitten mä otan aikani, kun kuuntelen musiikkia, teen käsitöitä... mua saa tulla häiritsemään vaan jos on kuolemassa. Lapset ovat oppineet hyvin kiellon. Mies toisinaan ei niinkään, mutta sillä on usein pantavaa sanottavaa, joten ihan kiva.
Jos aikataulun järkkääminen uudestaan ei sovi, niin mites jos jättäisit yhden illan viikossa miehelles? keskustelkaa vaihtakaa ehdotuksia.
Jos miehes nukkuu kun tulet, niin hän varmaan ansaitsee ne. Kyse on kuitenkin tärkeistä yöunista.
Ok, älä ihmettele, jos seura alkaa vetää muualla!
voitko ottaa oman aikasi ja lenkin aamulla ennen töihin menoa, tai ruokiksella? Muista, että Suomi on puolillaan naisia, joiden mielestä mies on liian vähän kiinnostunut perheestä ja vaimosta, yritä ymmärtää miestäsi ja antaa häelle kaipaamansa aika. Kyse on kuitenkin vain muutamasta vuodesta kun lapset ovat pieniä. Pian sulla on omaa aikaa enemmän kuin tarpeeksi.
Tosin roolit vaihdoin. Minä olen tuo mieheni ja mieheni on minä. Halusin tietää, miten asiaan suhtaudutaan, jos tilanne olisi käänteinen. Uskoin, että saan siten aidompia vastauksia. No, tosiasiassa olen joustavampi: mies saa usein seksiä silloin yöllä, kun tulee kotiin. ap
edes hankitte lapsia jos näette heitä klo pari tuntia päivässä?? Ei raha kaikkea korvaa!
Vaikutat itsekkäältä ja joustamattomalta ihmiseltä; en ihmettelisi vaikka miehesi lähtisi lätkimään.