Kinaa miehen kanssa :( Onko teistä ok, että menen iltaisin
pienelle n. tunnin lenkille ja tulen klo 12 kotiin? Tulen töistä siinä puoli kahdeksan aikaan ja teen kotihommia illalla. Mies ei halua että lähden enää mihinkään silloin mutta mun on saatava se hetki ihan itselle.
Kommentit (70)
Olisiko sekin väärin jos ap haluaisi mennä nukkumaan lenkin sijaan? Pitäisi vaan valvoa ettei miesparka joudu olemaan yksikseen, yhyy.
Sen oman ajan jälkeen jaksaa toiseenkin keskittyä paremmin. Se on oikeasti tärkeätä, mutta täällä olevista vastauksista päätellen ilmeisesti kaikki eivät ilmeisesti tarvitse sellaista.
2 kertaa viikossa jätät lenkin väliin?
tai lyhennät aikaa puoleen tuntiin tai 45minuuttiin.
Nyhvätään sohvalla vierekkäin ja katotaan jotain telkkua? Hah, tosi laadukasta.
Vai istutteko keskustelemassa syvällisiä? Hierotte toisianne vuoron perään?En mä ainakaan jaksaisi joka halvatun arki jotain laatuparisuhdeaikaa.
Kyllä sitä mieluummin nollaa ajatuksensa ja rentoutuu jollain muulla tavalla.Ymmärrän oikein hyvin ap:tä.
Me keskustellaan, käydään saunassa, tehdään iltapalaa, katsotaan vaikka sitä telkkua jne.
Minä nautin siitä.
Kyllä minullakin omaa aikaa on viikottain mutta en ole niin itsekäs että vaatisin sitä joka ikinen ilta, enkä haluaisikaan.
Minulla on rakas mies jonka kanssa olen hyvin mielelläni.
2 kertaa viikossa jätät lenkin väliin? tai lyhennät aikaa puoleen tuntiin tai 45minuuttiin.
en halua luvata sellaista, mitä en välttämättä pysty pitämään. Varsinkin jos mies on ollut jostain pahalla tuulella tekee mieli lähteä rauhoittumaan. ap
Sen oman ajan jälkeen jaksaa toiseenkin keskittyä paremmin. Se on oikeasti tärkeätä, mutta täällä olevista vastauksista päätellen ilmeisesti kaikki eivät ilmeisesti tarvitse sellaista.
No ei tarvitse todellakaan joka ilta.
Se että saapuu keskiyöllä takaisin kotiin on vielä lisäseikka, "jaksaa toiseenkin keskittyä paremmin", niin tai siihen nukkumiseen.
2 kertaa viikossa jätät lenkin väliin? tai lyhennät aikaa puoleen tuntiin tai 45minuuttiin.
en halua luvata sellaista, mitä en välttämättä pysty pitämään. Varsinkin jos mies on ollut jostain pahalla tuulella tekee mieli lähteä rauhoittumaan. ap
Turhaan sä sitten täällä kyselet kun et voi mitään luvata tai kompromisseja tehdä.
Voivoi kuinka kamalaa kun sulla on mies joka haluaa sun kanssa yhteistä aikaa.
Joo, se ei liity kysymykseen, mutta alkoi kiinnostamaan. Ja miehesi tulee kotiin vähän ennen sitä. Kuinka pitkiä iltapäiviä lapset joutuvat olemaan keskenään? Oletan, että ovat koululaisia, koska sanot, että ovat isoja, mutta eivät voi jäädä yksin, niin alkuluokilla ilmeisesti vielä. Mikään iltapäiväkerho ei kai ole noin myöhään.
Heräätkö noilla nukkumaanmenoajoilla edes auttamaan lapsiasi aamulla kouluunlähdössä?
Onkohan pikkuisen ankeaa elämää, 12 tuntia töissä per arkipäivä ja ap:llä vielä lauantaisin, päälle harrastukset ja kotityöt ja mitä pirua vielä.
Tolkku kouraan ja jos yrittäjäpohjalta kumpikin työskentelee, on todellakin varaa säätää aikatauluja ja tehdä kompromisseja.
Mulla särähtää korvaan tosi pahasti toi ap:n jatkuva rankutus siitä, että "on pakko saada se oma aika töiden jälkeen eikä aamuisin tai muulloin."
En vaan tajua. Mitä teet, kun olet noin helvetin stressaantunut töittes takia? Vaihdapa alaa tai mene palkkatyöhön, elämäsi kuulostaa ihan vitullisen ankealta.
Olisiko jonkinlainen kompromssi mahdollinen, joka toinen ilta lenkille yksin ja joka toinen miehen kanssa iltahetki, tai vaikka yhdessä lenkille.
Ja huoh, olisipa mullakin ollut mies joka ois halunnut viettää aikaa mun kanssa. Aina oli jotain muuta tärkeämpää. Tämä vain omana haikeana huomautuksena :)
Ymmärrän kyllä molempia. Miehesi tykkää selvästi olla enemmän seurassasi kuin sinä hänen. Onnnistuisiko, että menet heti ruuan jälkeen kävelylle ja mies laittaisi lapset yöpuulle tai tekisi kotitöitä sen aikaa? Sitten ehtisitte viettää vähän enemmän pariskunta-aikaa kuin vain sen puoli tuntia. Aamulla teet sitten kotitöitä ennen töihin lähtöä niin pysyy puuhat suhteellisen samoissa määrissä.
Minä ainakin tarvitsen päivässä tietyn määrän läheisyyttä ja pikapano illalla ei siihen riitä. Ei se pano edes kiinnosta silloin, kun on aivan toiset tarpeet täyttämättä. Ei sen paljon puhutun laatuajan tarvitse olla mitään erikoista. Eniten nautin siitä, että maataan sängyssä sylikkäin juttelemassa kaikesta maan ja taivaan välillä. Tai, että mennään yhdessä suihkuun ja mies harjaa hiukseni. Katsotaan myös sitä paljon parjattua telkkaria yhdessä pää toisen sylissä. Tai, hui, selataan internettiä läppärillä sängyssä.
Läheisyyttä voi antaa myös pitkin päivää, silloin se puoli tuntinenkin voi riittää. Jos päivään mahtuu paljon haleja, suukkoja ja kosketuksia, halipula ei iske samalla lailla. Ruokaa laittaessa esimerkiksi on hyvä vaihtaa haleja ja suukkoja. Samoin töihin lähtö ilman aamupusua on kamalaa.
että jos lähden välillä sinne ulos, hän ei välttämättä haluakaan enää seksiä, kun tulen kotiin vaikka on sitä selvästi halunnut ennen lähtöäni. Rasittavaa. ap
että jos lähden välillä sinne ulos, hän ei välttämättä haluakaan enää seksiä, kun tulen kotiin vaikka on sitä selvästi halunnut ennen lähtöäni. Rasittavaa. ap
Tunnissa voi mennä helposti halut, ei kukaan jaksa ootella ja ootella koska toinen tulee lenkiltä.
tekisit kotitöitä aamuisin ja aikaistaisit lenkkiäsi?Ja riittäisikö 50min? Mutta tiedän, että torppaat tämänkin ehdotuksen. Oletteko aamuisin yhdessä? Kuinka pitkät työpäivät teillä on?
Tuttuni ei ole yrittäjä vaan teki ennen kahta työtä rahoittaakseen harrastustaan. Ei siis tuonut kotiin rahaa toisesta työstään vaan hassasi todella kalliiseen harrastukseen hirveät summat rahaa. Ja käytännössä siis kävi kotona kääntymässä vaan välillä. Haki lapsen pk:sta, odotti tunnin verran miestä kotiin ja kun isäntä astui ovesta sisään oli emäntä eteisessä harrastuskamppeet päällä. Harrastuksesta kotiin lapsen menty nukkumaan. Viikonloppuisin oli töissä ja harrastuksessa lähes koko päivän.
Erohan siitä tuli. Nyt tää nainen on työttömänä ja pötköttelee kotona kun lapsi on päiväkodissa ( päivittää siis fb:ssä kuinka menee päikkäreille kun on vienyt lapsen hoitoon, jokapäivä...). Veti siis ääripäästä toiseen.
tekisit kotitöitä aamuisin ja aikaistaisit lenkkiäsi?Ja riittäisikö 50min? Mutta tiedän, että torppaat tämänkin ehdotuksen. Oletteko aamuisin yhdessä? Kuinka pitkät työpäivät teillä on?
Lähdemme yhtä aikaa töihin (eri työpaikat) ja nousemme klo 6-7.30 ylös. Miten kukaan ehtii aamuisin aikaa viettää yhdessä? Hyvä että ehtii syödä aamupalan. En nyt tiedä, miten tämän selittäisin. Mä tarvitsen sen hetkeni juuri siinä vaiheessa iltaa. Kokoan päivän ajatukset ja valmistaudun seuraavaan päivään. Mies haluaa, että rauhoittuisin hänen seurassaan. Hän ei ymmärrä minua. Tarvitsen pieniä vapauksia. ap
mies ei pystynyt yöaikaansa lyhentämään. Siitä en tosin kyllä häntä syytä, se ei ole hänen syynsä. Mies on jo uhannut erolla, koska en ole hänen mielestään hänen seurastaan kiinnostunut. Mutta kun se ei kiinni siitä. Kyse on minusta. ap
Toistat tuota "kyse on minusta" koko ajan.
Minä, minä, minä ja minä. Minä tarviin ja minä haluun ja minä teen. Mitäpä muiden tunteista.
Ei jaksa herätä eikä aamulla oo aikaa, ei päivällä oo aikaa ja sillonkun ois aikaa niin halutaan olla yksin, mikä ihmeen parisuhde se on?
Nyhvätään sohvalla vierekkäin ja katotaan jotain telkkua? Hah, tosi laadukasta.
Vai istutteko keskustelemassa syvällisiä? Hierotte toisianne vuoron perään?
En mä ainakaan jaksaisi joka halvatun arki jotain laatuparisuhdeaikaa.
Kyllä sitä mieluummin nollaa ajatuksensa ja rentoutuu jollain muulla tavalla.
Ymmärrän oikein hyvin ap:tä.