Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*o*~ TRUPLAT, keskiviikkoa! ~*o*~

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätinpä itseni ja avasin tänään truplapinon ihan ekaa kertaa! =)

Mä oon ihan silmät ristissä ja kohta pitäs lähtee vauvauintiin, mitenkähän mä siellä nilkuttelen..

Celina nukku tosi levottomasti koko yön ja kolmen maissa päätti, että nyt on aamu ja alotti jodlaamisen. Huoh.. miks nää tapahtuu just sillon, kun on muutenkin aikanen herätys..

Eivät sitten mitään eilen soitelleet prismasta, on aika kummaa touhua, kun kerran lupasivat.

Kuluttaja-asiamies ei osannu neuvoa, mutta käski soittaa kuluttajavakuutukseen johon sitten yritän tänään saada yhteyttä.

No se siitä..,

Jokohan tänään Emmasanna tulee ilahduttamaan meitä ihanilla vauvauutisilla! =)

Muutapa ei nyt mieleen mahdukkaan joten ei kun herättelemään ipanoita! Hauskaa päivää kaikille!

Vierailija
2/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaalle mukavaa vauvauintia!Musta ei siihen olisi,niin paleleva ihminen olen,varsinkin näin talvella ja aamuvarhaisella=)

Alakuloinen olo.Kuulin rakkaan ystävän vauvan kuolleen kohtuun ja oli alkuviikolla joutunut synnyttämään sen.rv 20+...

Omantunnonpistos,mikä mua oikeuttaa toivomaan kuudetta kun toinen ei saanut edes ensimmäistään?=(

Ja olen saanut lapsille myös tilanteen selittää,tälläistä en ole ennen joutunut tekemään.He niin odottivat innolla uutta vauvaa,myös!

Tämä pää on nyt myös tyhjä....

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen seurannut pinoanne aktiivisesti jo kuukausia ja nyt " rohkenen" kysyä, josko pääsisin mukaan Truplamixiin?

Jospa kerron itsestäni näin :) Olen vuoden vanhempi kuin Axe ja asun Nekkua lähellä olevassa isossa kaupungissa. Meillä on lapsi, joka on kuukautta vanhempi kuin piipaan nuorin. Kovasti odotellaan, että toinen antaisi merkkejä tulostaan, mutta vielä ei sellaista ole tapahtunut.

Leanna, suuret pahoittelut ystäväsi puolesta. Juuri eilen luin myös vauvat-puolelta 20+-viikolla tapahtuneesta vauvan kuolemasta. Surulliseksi vetää mielen :(

Vierailija
4/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa polskinta-aamua Piipaa :D

Leannalle lämmin kädenpuristus! Nää on aina niitä asioita,joita ei pysty ymmärtämään eikä millään voi käsittää mikä tarkoitus kaikella tällaisella ikävällä on!!! Kunpa ystäväsi selviäisi menetyksestä ja he saisivat vielä sen oman pienokaisen!

Ninnu,Tervetuloa joukkoomme! Nyt täytyy käydä lukemas eilinen pino loppuun,kun se jäi eilen tekemättä :) Mutta palataan...

Ai niin,arvatkaas mitä tuo meidän vili-vilperi 3v+risat eilen keksi... kun ei päässyt heti vessaan,kun siellä oli jo iskä,niin tämäpä oli mennyt pissaamaan tiskialtaaseen...onneks olin just ehtinyt tyhjätä astiat koneeseen,mutta silti...kenenkähän geenit ovat vaan perineet... *pyörittelee silmiään*

Vierailija
5/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekulle paljon,paljon piristysäteitä~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voin vain kuvitella miltä susta tuntuu pyöritellä noita hoitoasioita mielessäsi! Mutta kaikesta huomaa kuinka hyvä ja ajattelevainen äiti olet! Miehet eivät kaikkea niin pysty ajattelemaan,eikä varsinkaan,jos heillä ei ole " omaa" lasta, ethän pahastu tästä,tiedät varmasti mitä ajattelen? Hyvä,että Minja saa pehmeän laskun hoitoon ja toivotaan parasta,että kaikki lähtee sitten hyvin rullaamaan!

Mirulii: Varmaan mieletön tunne kuulla ne sydänäänet,kun ite kokeilee :) Siellä se pikkuinen nyt asustelee :)

Jellonakos pääsi hypistelemään pikku-pikku-vaatteita...voih,täytyy ihan käydä kelan sivuilta kurkkaan millaisen pakkauksen sait!

Nyt aamupalalle!

Vierailija
6/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niinkuin eilen pelkäsin niin tämä päivä toi lisää huonoja uutisia. Maksa-arvot alkaneet nousta... Nyt odotellaan toinen arvo, joka tulee varmaan loppu viikosta ja sitten varmaan sairaalareissu edessä. Aloitetaan kortisonit ja insuliinit. Näin se on aiemmillakin kerroilla mennyt. En tiedä mitä ajattelisin...toisaalta osasin tätä odottaa, mutta toisaalta kovasti toivoin jotain muuta... Päässä lyö nyt ihan tyhjää:(

Vierailija
7/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee niin kovaa, tuntuu et ikkunat lähteepois niin ja sataa vettä :(((

Leanna, voi kuinka hirveää ystäväsi kohtalo :(( Todella järkyttävää. Toivottavasti ystäväsi selviää jotenkin menetyksestään ja saa pian uuden mahdollisuuden uuteen pienokaiseen :)

Piipaa, joo ei mustakaan olisi aamulla uimaan menijäksi. Olen myös niin viluinen et mua ei " hyiseen" veteen saisi ;D -> Alle 40 asteinen vesi on hyistä ;) Tykkään kyl ainakin Ikaalisten kylpyläs olla mutta sielkin ravaan vähän väliä saunas vaik 32 asteista vettä joka altaas ;)

Ihme touhua sielt Prismasta. Soita sinne ja kysy et mikäs tää touhun nimi on -> luvataan soittaa ja sitte ei kuitenkaan soiteta, pyh! :)

Nekku, jaksuja kovasti. Oon samaa mieltä kuin Hönttä (?). Ei miehet ajattele hoitoasioista samalla lailla ja etenkään kun ei ole kyse omasta lapsesta. Mutta ei musta siitä kannata ihan verisesti suuttua, ei mies/miehet vaan yksinkertaisesti kykene ajattelemaan samalla lailla.

JA uskon et hoito Minjalle taas tekee hyvää -> ajan kanssa tyttö rohkaistuu varmasti kun saa oppia ryhmässä käsittelemään asioita jne.

En väitä et alku helppoa on, mutta edellisestä hoitoajasta on jo niin kauan et asita voivat olla hyvinkin muuttuneet. JA uskon et Minjalle tekee myös hyvää päästä erilaista arkea kokeilemaan välillä, etenkin jos on kerran arempi luonteeltaan. Aikaa nuo kaikki ottaa, mutta kun Äiti luottavaisin mielin ryhtyy hommaan, lapsikin luottaa ja vaistoo et tähän muutokseen voi luottaa eikä tarvi pelätä :)

Tsemppiä. Yleensä Äidille on kovempi paikka viedä lasta hoitoon kuin lapselle itselle ;)

Ninnu, teretulemas munkin puolesta. Saako kysyä että kuinka kauan olet meitä " seurannut" kun mainitsit kuukausista ;)

No mutta joo, nyt menen laittaa tytön hiuksia ja mars koulumatkalle :)

Myöhemmin uudelleen :)

Marieela ja Paapero rv 10+3

Vierailija
8/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sulla nyt tuntuu vaikeudet kasaantuvan :( Hirmusti sinne voimia ja piristäviä pikkuaurinkoja ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤,toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin näistä vaikeuksista huolimatta!!! *olet ajatuksissa*

Vierailija
9/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin MARIEELA: En nyt mitenkään hirmu kauan kuitenkaan :) Ihan tarkkaa aikaa en muista, mutta arvioisin että 3 kuukautta. Joka tapauksessa ennen Neidin vauvan syntymää. Ja tuota aiemmin taisin käydä aina välillä kurkkimassa, koska muistan Axen keskenmenonkin.

TALVIKKI: Kovasti tsemppiä sulle! Kurjaa, kuinka teillä nyt vastoinkäymiset oikein seuraavat toisiaan :( Mutta pääasiahan kuitenkin on, että Allulla (menikö oikein?) on kaikki hyvin.

NEKKU: Voin kyllä hyvin ymmärtää sun " tuskaa" tuossa hoitoasiassa. Munhan piti palata tänä syksynä koulunpenkille, mutta en mennytkään juuri hoitoonviemisen takia. Mutta onneksi Minja on jo iso tyttö ja hänelle voi selittää, että äiti kyllä tulee hakemaan. Toivottavasti saatte myös sen pph-paikan järjestymään. Tiedän ihan kokemuksesta, ettei se tässä kaupungissa ole kovin helppoa ( tai ainakaan ihan pienille, toivottavasti isompien kohdalla olisi parempi tilanne).

EMMASANNASTA muuten. Näin toissayönä unta, että hän sai kolmoset, joista jokainen painoi lähes 4 kiloa :)

Vierailija
10/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu,olet selvää TRUPLA-ainesta,kun tulemme jo uniin ;) Itekin näin täs Axesta unta,että tuli ilmottaan.että oli plussannut,selvä enneuni,niin ettäoottakas vaan,kyllä se sieltä sitten tän kuun lopus paukahtaa!!! Mutta Emmasannaa ootellaan,tulis nyt edes yhden nelikiloisen kans ;)

Nyt mun tarvii sammuttaa tää kone tai en saa mitään tänään tehtyä :D Lupasin koristella piparkakkutalon,kun äitini on tänään tulos kylään ja lupas katsoa sit tenavia,et saan koristella piparit. Tein sit samantien äidillekin pikkupiparitalon :)

Vierailija
11/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna: olen pahoillani ystäväsi vauvan puolesta, ihan kamalan pahalle tuntuu miten tuollaista voi tapahtua :( Toivottavasti ystäväsi selviää menetyksestä ja saa pian oman vauvan syliin.

Talvikki: (((halaus))) voi miten sulle ois toivonu että menis raskaus ilman vaikeuksia loppuun. Voimia kuitenkin viimeisille metreille ja toivotaan että Allu syntyy ilman suurempia ongelmia!! Voimia!!!

Nää aamun uutiset haalistaa ilon tästä omasta onnesta: neuvolalääkärissä saatiin sydänäänet kuuluviin!!! Siellä se pikkuinen vauva polskii!! :) alkaa mennä taas tajuntaan ajatus että meille on oikeesti tulossa vauva...

Ninnu: Tervetuloa mukaan!!

Nekku: muiden sanoihin yhdyn, älä nyt ihan kauheen tulisesti miehelle suutu, ne ei kuitenkaan ymmärrä kuin iso tuo hoitoasia on!! ja useinhan se äidille on hankalampaa se lapsen hoitoon vieminen kun lapselle itelleen! Minjalle tekee varmaan hyvää uudet kuviot ennen eskariin/kouluunlähtöä. Jospa " reipastuis" siellä!! Paha mennä lapsettomana muuta sanomaan kuitenkaan!!

Nyt meen syömään porkkanalaatikkoa... teki mieli ostaa kaupasta äsken... sitten lepäilyä ennen töihin lähtöä... :( mälsäää.....

Miitsu 11+4

Vierailija
12/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lightblue]Jahas, vai ei EMMASANNA malta lähteä kotiin tammisaaresta.;) Ei sentäs, toivotaan et on kaikki kunnossa. JA TULIS NYT NOPSAAN KERTOMAAN UUTISET! *huokaa* En jaksa odottaaaaaa......

MIRULII: Ihana ku sait sydänäänet kuulumaan. =)

MIITSU: Ja sielläkin kuului pienen sydämen syke, ihanaa. =)

NEKKU: Kyllä se Minja pärjää, ole huoleti. Ja on kyllä tosi hyvä sauma mennä hoitoon jos kerran kohta puolin on jo eskari edessä.

NINNU: tervetuloa munkin puolesta! Oli aika hassua lukee sun viestejä, kun olit niin perillä asoista, oot selvästi seuraillu meitä jo kauemmin. ;)

PIIPAA: Oli aika uskomaton tarjous prismalta se 20+kahvipaketti. En tienny itkeäkkö vai nauraa. Toivottavasti nyt saat kunnon korvauksen. Ja mitäs se niille kuuluu vaikka oisit loukannu saman jalan miljoona kertaa aiemminkin, niiden kaupan lattialla oli jotain helen dödöä johon liukaustuit, eikä mun mielestä pitäs vaikuttaa 5 vuotta vanhat vaivat..

HÖNTTÄ: Oli kyl tosi hauskasti sanottu teidän poitsulta. =)

Nyt en ehkä muista tai jaksa muistaa muuta, on tosi huono olo. Meinaa ihan nousta aamupala ylös.. Pitänee mennä pihelle lumitöihin ja raitista ilmaa hengittelee. Kamala lumimyräkkä. Mut ihanaa ku on talvi.:)

Niin ja sain eilen madam mammalta ennustuksen jonka mukaan meille tulee eka vauva elokuussa 2006.. eli tässähän ois vähän niinku pakko plussata kohta. ;D

Vierailija
13/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu taas tota miestä: laitoin sille viestiä neuvolakuulumisista niin ei vastannu mitään... alko ärsyttää niin laitoin vähän lisäyksiä että kiva kun sitä kiinnostaa niin paljon... vastaukseksi tulee sitten että eti joku jota kiinnostas????????? voitko ymmärtää ettei kaikki jaksa niin kovasti hössätä.... siis voi v***u (anteeksi) minkä saamerin tunteettoman homon kanssa mä seurustelen??????????

siis eikö tuota kiinnosta pätkän vertaa taas mikään?????

jee hyvällä fiiliksellä taas eteenpäin.... miks piti tulla ees koko vauvakuume.... urpo mikä urpo.... mä en ainakaan ota siihen mitään yhteyttä ennenx pyytää anteeksi.... aaarghhhhhhhh.........

Vierailija
14/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**u tätä ilmaa.Mä ooon niin kypsä ettei oel tosikaan, aarrgghhh...

Miitsu, olipas tosiaan tökerösti tulevalta isukilta se kommentti. Miehet on sikoja, aina välillä, valitettavasti :(((( Mutta tuskinpa hän kuitenkaan välinpitämätön asian suhteen on, vai?? Jospa se tosiaan on " raavas" -mies joka ei tunteile ja hempeile ;)

Meillä mies viime pe-iltana humalassa sanoi mulle puhelimessa: no en mä ainakan kotiin jää sairasta lasta hoitamaan, jos sellainen tulee -> Tarkoitti kun sanoin et supistelee kovasti et toivottavast nyt ei tiedä pahaa (olin rehkiny kovasti) ja mies totesi et luonto hoitaa elinkelvottomat pois omalla tavalla. Kun sanoin et ole hiljaa niin siihen totesi tuon ed. kommentin.

Eli, kyllä täälläkin tuo mies osaa olla tosi nuija, aina välillä, valitettavasti :(

Mariposa, onnea nyt sitte plussasta ;D Sun tosiaan täytyy plussata tästä kierrosta:) Vai joko kenties olet, kun pahoinkin voit???? ;)

Talvikille voimia vastoinkäymisiin :(( Kurjaa et kaikki inhottava tulee aina kerta rsäyksellä!!!

Nyt syömää, kuolen nälkää!!!!

M + Paapero

Vierailija
15/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ninnu:[/b] Sä olet ainakin tutustunut meihin! :) Wau! Tuntuu oudolta, että joku vieras tuntee mut noin hyvin;) Mitä muuten opiskelet? Kauanko olette tuplailleet ja mikä kp? :)

[b]Hönttä:[/b] Ihana uni!!! :) Mä taas näin unta, että kuolen jonain ke klo.21, mutten sitten kuollutkaan. Oli kyllä ahdistava olo herätä!

Onnittelut [b]Miitsulle ja Miruliille[/b] sydänäänistä!!! :D Tosi hienoa!! Milloin Miruliilla on eka(?) neuvola?

Ymmärrän Miitsu hyvin sun loukkaantumisen..!

Voi [b]Talvikki[/b]! Olis niin toivonut, että olisit selvinnyt vähemmillä kontrolleilla lopun! Mut onko se jo ihan varmaa, että insuliinit saat?

Mitähän muuta mulla oli... *pää lyö tyhjää*

A kp3 (hohhoijaa!)

Vierailija
16/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terve vaan. Kiireellä tässä kirjottelen, kun kohta pitäs lähteä sinne pojun joulujuhlaan vai mitkä lie pikkujoulut ovatkaan. Sinänsä ihanaa mennä katsomaan noiden piiperöiden esityksiä, mut mä en vaan tajua miten mun silmät pysyy auki. Vaikka luulenpa kyllä, että kun esitykset alkaa, niin tää mamma taas liikuttuu niin että silmät suorastaan rävähtää auki.

Ninnu: Tervetuloa joukkoon!

miitsu: Onnittelut sydänäänistä :) Ja voi paska mitä meni mies sanomaan. Kyllä nyt on oikeesti oikeus olla loukkaantunut. Voishan sitä edes yrittää olla ilostunut toisen mieliksi, vaikkei nyt ihan riemusta pomppisikaan. Mutta niin se minunkin miehun vaikutti esikoista odottaessa varsin välinpitämättömältä, vaikka tuskin kuitenkaan sitä oli. Mutta se vaan aina totes hyvin ykskantaan kaikkiin mun mielestä maailmaa mullistaviin asioihin tyllin et " kiva" . Ja siinä se. Kaikki miehet ei vaan osaa tuoda tunteitaan niin julki ja sillä sipuli. Niin kiva kun minustakin olisi, että mies olisi silminnähden iloissaan raskaudesta ja vaikka joskus lepertelisi masulle, niin tiedän jo valmiiksi että niin i tule minun miehen kohdalla tapahtumaan. Koitahan jaksaa!

Talvikki: Voi harmi, että arvot kuitenkin kaikista hyvistä tuntemuksista huolimatta olivat kohonneet. Niin kuin olisin suonut sinulle tämän raskauden ilman lääkityksiä ja sairaalassaoloa. Mutta minkäs nälle tekee. Pianhan tuo raskaus taas on loppusuoralla javzoit unohtaa kaikki verikokeet ja lääkitykset. (((halaa)))

leanna: Pahoittelut minultakin ystäväsi puolesta. Tuollainen tuntuu niin väärälle. Oman lapsen menettäminen. Heillä on varmasti edessään raskaat ajat. Mutta toivottavasti heillekkin pian suodaan uusi raskaus ja terve lapsi. Aikaahan siihen voi tietysti mennä että henkisesti on siihen taas valmis. (((lohtuhali ystävällesi))).

Toivottvasti sillä emmasannalla ja vaavelilla on kaikki kunnossa. Taikka voihan olla, että ovat jo päässeet kotiin mutta ei vaan ole vielä malttanut irrottautua koneelle. Sekin varsin ymmärrettävää.

Mutta nyt on pakko rientää. Tukkaa pitäs vähän sukia työpäivän jäljiltä parempaan kuosiin.

mirulii 9+6

Vierailija
17/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]

Osaisinkohan vielä värit?

Mies tuli just töistä kotiin ja lähtee tunnin päästä soittotreeneihin. Tämän ajan on tuon tenavan kanssa ja mulla on omaa aikaa :)

AXE, mulla on sullekin kysymys :) Mutta ensin saat vastaukset. Mulla on nyt menossa kp 35 / ??. Yhdet menkat synnytyksen jälkeen ollut ja tosiaan toisia odotellaan. Olen harrastanut lima- ja lämpötarkkailua ja nyt EHKÄ ovis oli pari päivää sitten - tai sitten ei. Huomenna varmistuu :) Tuplailtu on ihan tuon tenavan syntymästä lähtien. Tai no, päätettiin, että luotetaan siihen että imetys ehkäisee ja sehän ehkäisi. Vaikka sain kyllä kuulla kunniani jälkitarkastuksessa lekurilta :)

Niin ja tosiaan ennen tuota onnistunutta raskautta mulla oli km.

Niin ja opiskelen alaa johon sä käsittääkseni olet saanut pätevyyden noiden omien opintojesi myötä. Ainakin miedän koulussa teikäläiset saavat kaksi pätevyyttä.

No niin ja sit siihen kyssäriin (siis Axelle). Eli tunnistitko viime kierrosta oviksen vai mistä tiesit odottaa menkkoja silloin kun niitä odotit?

Kirjoittelen nyt vähän tällain hassusti, kun mulla on joku ihmeellinen pelko siitä, että joku tunnistaa. Nyt kuitenkin oletan, että te ymmärrätte mistä puhun, mutta joku ulkopuolinen (ellei sitten ole samanlainen taustailija kuin itse olin :) ei tajua mun jutuista mitään :)

Ja lisään vielä, että ihan kaikkien juttuja en toki muista yhtä tarkkaan kuin joidenkin. Lähinnä ne, joiden elämässä on tapahtunut jotain " suurta" ovat jääneet muita paremmin mieleen, ja sitten heidän tekstejään olen lukenut muita tarkemmin.

[/color]

Vierailija
18/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans miehen kanssa tuontapaisia " ongelmia" ekassa raskaudessa. Hän ei halunnut, että tilataan neuvolaa ja muutenkaan ei asia hirveästi kiinnostanut. No, se raskaus meni sit kesken, ja seuraavassa ukko oli onneksi jo vähän viisaampi. Mutta luulenpa, ettei miehiä raskauden alussa kiinnosta vauva vielä " ollenkaan" . Musta ainakin tuntui, että omaa ukkoa alkoi vauva kiinnostamaan vasta silloin, kun laskettu aika oli ylitetty.

Vierailija
19/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita miehiä...Miitsu sun puolesta oikeen harmittaa :( No,toivottavasti sitä alkaa sit vauvan synnyttyä kiinnostamaan,niinhän siinä yleensä käy,että tilanne sit vasta oikeen niilleki avautuu,mutta elä sinä lannistu vaan kerro kuulumiset entistä useemmin ;) Kerro ne vaikka sillain autokielellä tai mistä se sun miehus on kiinnostunut ;) Mun miehelle ainaki menee paremmin perille,kun kertoo,että " vauvan moottori kunnossa,oikein kovasti jyskytti,kun neuvolas kuunneltiin" :D

MAAARIIIPOOOSAAA taitaa olla pieniin päin,trallallallalaallaaa :DDDD

Axe: sun uni tiesi ehkä vuonna 2100 klo 21 tai jotain :D Mut mun uni tarkotti ens kuuta eikä tätä kuuta niinko vahingos kirjotin ;)

Mutta nyt tiskaamaan.

Vierailija
20/31 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lohduttavista kommenteista: pitäshän mun tietää toi mieheni, semmonen perusjäärä joka ei yleensäkän innostu muusta kun autoista.. Varmaan se vaan koittaa pitää munkin jalat maassa etten muka sitten pettyis jos jotain käy... Olihan sen ensi kommentti plussastakin se " no mitä muuta sä sitten ootit-" tyyliin... Kai sitä niin toivois et vois muuttaa toista semmoseksi lepertelijäksi :( mutta sehän ei oo mahdollista.

Sitä vaan on ite niin onnellinen, joten täytyy malttaa hetken tuuletukset vaan tänne teille!! :) ehkä tää taas tästä...

Sain töihin harkkarin avuksi ja saankin nyt sitten lorvia takahuoneessa ;) jotin hyvää tässäkin päivässä!!