Voisin tavata adoptioon antamaani lasta 1 kerran vuodessa mutta nykyinen mies ei halua että tapaan.
Muutaman kerran adoption jälkeen tapasin eikä mulla ole kovin lämpimät välit adoptiovanhempiin jotka olivat mukana,nykyinen mies oli myös mukana.Sitten kun saimme yhteisen lapsen muutama vuosi sitten niin sen jälkeen mies ei ole halunnut että järjestetään näitä tapaamisia.Mitä tekisitte?
Kommentit (23)
Kuulostat tosi nujerretulta. Ei mitään omia tuloja??? Miten miehes sen estää? Kyllähän se perusosa kuuluu kait kaikille. Saisit ees jokusen satasen kuussa.
Onko miehelläsi syytä adoptiolapsen tapaamista vastaan? Vaikuttaako näkemiset teidän perheenne toimivuuteen? Masennutko? Mulla on sellain olo jostain syystä, et sun kannattais laittaa omat asiat kuntoon ensin, jotta vahvana voit sitten olla tämän adoptiolapsen elämässä osana. Adoptiovanhemmat tai miehesi eivät saa tätä estää.
työmarkkinatukea ei saa jos miehen tulot ns. liian isot ei siinä mitään perusosaa ole.En ole masentunut siitä etten ole tavannut tätä lasta eikä sitä pelkästään mies estä vaan myös adoptiovanhemmat ovat olleet negatiivisia tapaamisten suhteen.
Luulin, et on joku raha, mikä maksetaan ihmiselle huolimatta puolison tuloista. :O Toi varmaan nujertaa sua vielä lisää, ettei oo omaa rahaa! Jos ees vähän ois, mut olla toisen elätettävänä... se on nöyryyttävää. Oon pahoillani sun puolesta.
koska olen yrittäjän puoliso.Ja jos eroaisin niin miksi hän ei antaisi yhteistä lastamme tavata?olen varma että antaisi luultavasti olisin lähivanhempi.
Luulin, et on joku raha, mikä maksetaan ihmiselle huolimatta puolison tuloista. :O Toi varmaan nujertaa sua vielä lisää, ettei oo omaa rahaa! Jos ees vähän ois, mut olla toisen elätettävänä... se on nöyryyttävää. Oon pahoillani sun puolesta.