Lastenvaunuilijat! Pysykää pois hullareilta!
Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.
Kommentit (137)
Ihan pliisua, jos joku alkaa raivota sielä Hulluilla Päivillä; tää on nähty meillä uhmiksen kanssa joka päivä! Naamapunaisena rääkyy täysillä ja heittäytyy lattialle potkimaan. Olen äitinä parkkiintunut tähän, ja pysyn viileän rauhallisena, sitä se lapsikin kaipaa. Tulen sitten taputtamaan sinua, ja sanon, että sinua taitaa nyt harmittaa. Kyllä se kohta helpottaa. En nyt anna periksi tässä asiassa, haluatko mietintä aikaa, vai jatketaanko matkaa?
Jos lapsesi riehuu niin vie se pois. Ettei se häiritse muita ihmisiä
Sinä häiritset minua. Poistutko?
Kakarasi huutaminen ei ole keskustelua. Et näytä tajuavan että se että on lapsi ei oikeuta koskaan huutamaan tai riehumaan. Itse asiassa heillä on vähemmän oikeuksia tehdä näitä koska he eivät ole koskaan maksaneet verojakaan.Älä mene lapsesi kanssa minnekkään jos se ei osaa käyttäytyä
Toisaalta ihmettelen tuota hullujen päivien hommaa. Ajatelkaa, toiset ihmiset pärjäävät koko elämänsä läpi ilman tuota krääsää. Tai heillä on varaa ostaa ne hoitoaineet ja muut härpäkkeet normaalihinnoilla.
Ei olisi aikoinaan tullut mieleenkään kiusata lapsia ryysimällä heidän kanssaan jonnekin tungokseen. Mutta tämä lainattu tekstini kyllä osoittaa, millaisia nykyiset äidit ovat. En uskalla sanoa, että nuoret äidit, Voivat olla niitä ostokykyisiä vanhoja äitejäkin, jotka ajattelevat, että minulla on oikeus ja lapsen paras ei nyt vaan ole minun paras kun haluan tungokseen shoppailemaan.-
Tulenpa ihan piruuttani minäkin, pitäiskö ottaa tuplakärryt mukaan? Jos lapset on syy sille ettei saisi tulla hulluille päiville, niin miksi siellä olisin myynnissä niin paljon lastentuotteita? Sitäpaitsi, lapselliset ihmiset ostavat sieltä enemmin kun lapsettomat, jotka jättävät tuon osaston väliin? Ja sille joka sanoi että stockka ei uskalla kieltää vaunuja, niin jos näin on, niin voihan nuo vaunuilija ihmiset siirtää ostovoimansa kokonaan toiseen ketjuun, jossa ovat tervetulleita.
mieheni on autolla itse liikenteessä (töihin menee autolla) joten päivisin menen sitten neuvolaan (auki arkisin klo 9.30-15.30) bussilla. Emmekä osta mitään kakkosautoa minkään neuvolakäynnin takia. Ja asumme omistus omakotitalossa, itse rakennutettiin.
Ja ei köyhyys ole mikään häpeä. Tai köyhä lapsiperhe. Elämäntilanteet vaihtelee, ja voi vaikka tulla perheeseen äkillistä työttömyyttä ja pitää se auto myydä pois, jos ei ole muuta omaisuutta tai säästöjä. Älä hyvä ihminen hauku yhteiskunnan heikommassa asemassa olevia.
Minä juuri tajusin, että taidat olla ihan nuori?
siis tuolla viitattiin siihen, kun joku AIKUINEN sanoi, että alkaa huutamaan vaunuttelijalle jos edes vaunut hipaisevatkaan häntä...
Tirsk! :D:D:D
Kiusaksenne tulette ostamaan, vaikka ette itse edes tienaa, millä ostaa. Häiritsette niitä, joitten tissiä imette eli veron maksajia. Hävetkää pöljät.
Mutta minun lapseni ei kärsi hullareilla.
Osaan vähentää häneltä vaatetta kun saavumme sisätiloihin (vaunujen kanssa se onnistuu, toisin kuin kantorepun tai -liinan). Lapsella on vaunuissa "oma pesä" joten hän ei ole ihmisten tönittävänä (paitsi tuon yhden mielenvikaisen jankkaajan, ja toisin kuin repussa tai liinassa). Otan hänelle mukaan leluja ja iPadin sekä juotavaa ja evästä. Näidenkin käyttäminen onnistuu helposti koska lapsi on vaunuissa. Vaippa vaihdetaan juuri ennen kotoa lähtöä, joten siitä ei tarvitse huolehtia muutamaan tuntiin. Oma lapseni ei myöskään nuku kovin hyvin kantorepussa, mutta vaunuissa kyllä.
Joten ei huolta, lapseni voi hyvin myös Hulluilla päivillä. :)
yhä enemmän ja enemmän. Kukaan ei auta enää ja ei aukaise ovia yms.
Mutta ei ihme kun tälla tavalla vastataan ja uhitellaan ja uhotaan, että tullaan me tahallaan tielle ja tukitaan teidät tiet ja ähäkutti.
Näistä kumpuaa lapsettomat lennot ja lapsettomat hotellit. Enkä kyllä yhtään ihmettele kun luen näitä äitien kirjoituksia. Ei anna oikein hyvää kuvaa pienten lasten äideistä.
Pakko ottaa lapsi mukaan (ei vielä kävele, n. 1-v), en saa hoitajaa siksiaikaa (enkä suostu maksettua, vierasta hoitajaa ottamaan).
Olen maksava asiakas siinä kuin sinäkin. Pliis pysy poissa jos et kestä vaunuttelijoita. :)
No, tottahan vauvojen äideilläkin on oikeus käydä alessa, mutta kieltämättä hommaa sujuvoittaisi ihan kaikkien kannalta, jos edes ne, jotka voivat, jättäisivät vauvan kotiin isän hoiviin sen Hullarireissun ajaksi. Jo ihan sen vaunuissa paistuvan vaaviparankin takia...
isä on tällähetkellä leipää tienaamassa ulkomailla (eli ulkomaankomennuksella), mummo joka elossa, ei voi katsoa noin pientä aikaa, ovat 200 km päässä.
Meillä ei juuri nyt vain ole sitä hoitoapua, ellei makseta jollekin vieraalle, enkä halua lapselleni vierasta hoitajaa, kun vierastaa kovasti juuri tällä hetkellä. Sori, aina ei voi voittaa.
on usein niitä yhteiskunnan velttoilijoita, jotka elelevät valtion avustuksilla. Eikö silloin olisi parempi pysyä pois shoppailemastakin.
ajattelin, etten tosiaan tarvitse mitään niin paljon, että menisin sinne hysteeristen mammojen keskelle tyrkittäväksi ja tukkeeksi.
Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.
onko näitä tänään normaalia enemmän, vai tuntuuko se vain siltä?
Kerran ajateltiin mennä Stockalle, mutta siellä olikin kamala tungos. Ei ikinä moista.
Kantoreppuun tai liinaan. Nopeuttaa paljon sitä touhua ku ei tartte jonotella hissiin eikä jumittua laštenvaunusumaan.
Kerran kävin hulluilla rattaiden kanssa kun oli kaks vaunuikäistä eikäpähän se mukavaa ollut vaikka menin heti aamusta.
Joo mun myös pakko mennä vaunuilla, sori vaan. Tosin meen Tapiolaan, siellä on kyllä aina mahtunut liikkumaan vaunuilla hulluilla päivillä!
Kahdeksalta on varmaan kauhea rynnistys, mutta olisiko esim kymmeneltä vaunuille tilaa? Pakko ottaa taapero ja vauva mukaan, jos sinne menen. En aio ostaa mitään, mikä loppuisi nopeasti joten ei ole tarvetta mennä heti aukeamishetkellä.
Menen sen eteen kärryineni jonottamaan ennen aukeamisaikaa, että olen varmasti ekana.
P.S. Mulla on kaksosille semmoiset leveät rinnakkain istuttavat vaunut.
voisivat kuitenkin ottaa huomioon lastensa hyvinvoinnin.