Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaunuilijat! Pysykää pois hullareilta!

Vierailija
09.10.2012 |

Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekeskeistä vaatia MUILTA pysymään poissa, pyskää itse poissa!!

Mitäs itse tulette niitä aletoppeja haalimaan, tai ylikalliita merkkituotteita ostelemaan. Patakattilaa soimaa. Typerintä vedota johonkin sellaiseen, mitä itsekin tekee, eli menee ostamaan niitä alerättejä.

Ensin ajattelin ottaa vain sateenvarjorattaat, mutta taidan ottaakin nuo Emmaljungan tankit:D

Ihan vain sen takia, että teitä harmittaisi enemmän!!

Vierailija
102/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää nettikauppaa. Siellä on kaikki samat tarjoukset.

Terv. Kausiapulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tuotteet mitkä menen sinne hakemaan eivät ole netissä myynnissä, sitäpaitsi isoäiti tulee sinne kanssa, maksaa ostokset (lastenvaatteita vain)

Vierailija
104/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota myös kärrykieltoa Hulluille päiville!

Valitettavasti stockka ei uskalla näitä kärrymammoja suututtaa, vaikka ne heitäkin ärsyttää..

Vierailija
105/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin joku tuossa aikaisemmin sanoikin,

Suurin osa kärryilijöistä elää valtion tuilla joten älkää menkö tuhlaamaan meidän rahoja niiden kärryjen kanssa!

Vierailija
106/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en väistä lastenvaunuja. :)

En toki käy Hulluilla päivilläkään... Mutta, että pistää välillä vihaksi?!?...kun ajelevat kantapäille. ;)

Siksi suosittelen kaikille äideille kantoliinaa ja välttämään liikkumista ruuhka-aikoina. Kotiäideillä se vapaus on. Kaikki kiittää!

Ps. 2-vuotias osaa kävellä, 3-vuotiaasta puhumattakaan. Hups, meni vähän ohi aiheen...

Vierailija
107/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiville edes kirveelläkään. On meinaan nimensä mukaisesti Hullut Päivät :).

Vierailija
108/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivon, että tunnet polttavat katseet niskassasi ja että et pääse kärryjesi kanssa kahta metriä lähemmäs yhtäkään hyllyä!

Vierailija
109/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkalaisten busseja, pliis!

Vierailija
110/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne aion suunnata rattaineni ja lapsineni. Jos häiritsee, niin jää kotiin.

Vierailija
111/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun idiootti suomalaisilla on tapana pysähtyä yhtäkkiä keskelle väylää. Eikä katota onko takana tulossa ketään. Idiootit!!

Vierailija
112/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulla isolla joukolla ostoksille, kärryjen kanssa! :)

Vierailija
113/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää nettikauppaa. Siellä on kaikki samat tarjoukset.

Terv. Kausiapulainen

3

Vierailija
114/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun idiootti suomalaisilla on tapana pysähtyä yhtäkkiä keskelle väylää. Eikä katota onko takana tulossa ketään. Idiootit!!

Vierailija
115/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa ihan piruuttani minäkin, pitäiskö ottaa tuplakärryt mukaan?

Jos lapset on syy sille ettei saisi tulla hulluille päiville, niin miksi siellä olisin myynnissä niin paljon lastentuotteita?

Sitäpaitsi, lapselliset ihmiset ostavat sieltä enemmin kun lapsettomat, jotka jättävät tuon osaston väliin?

Ja sille joka sanoi että stockka ei uskalla kieltää vaunuja, niin jos näin on, niin voihan nuo vaunuilija ihmiset siirtää ostovoimansa kokonaan toiseen ketjuun, jossa ovat tervetulleita.

Vierailija
116/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kausityöntekijätkin harrastaa diskriminaatiota. Maku menee koko puljusta, jos lastenvaunuja käyttävät eivät ole tervetulleita tuhlaamaan ropoja.

Kuten sanottu, se jää pois jota tungos tympii, muut saa ahneuden/tyhmyyden palkaksi hapannaamat dinkut ja myös lastenrattaat.

Vierailija
117/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mamma valitti, kun olin vaunuilla hullareilla..jotain kommentoin hississä, että "saa tänne kaikki tulla..."

Kun en viitsinyt järjestää kohtausta hississä...

Sitten käytävällä, kun se jäi katselen jotain, ajoin bugaboolla sen kantapäille!

Tokaisin vaan, että mitäs olit tiellä, kun se jäi perään nillittämään!!!

Vierailija
118/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mamma valitti, kun olin vaunuilla hullareilla..jotain kommentoin hississä, että "saa tänne kaikki tulla..."

Kun en viitsinyt järjestää kohtausta hississä...

Sitten käytävällä, kun se jäi katselen jotain, ajoin bugaboolla sen kantapäille!

Tokaisin vaan, että mitäs olit tiellä, kun se jäi perään nillittämään!!!

Vierailija
119/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 2- ja 3-vuotiaat vain kävelemään ja jäämään ap:n kaltaisten kahjojen jalkoihin, vai? Minua ei ärsytä vaunut jos äidit ottavat muutkin huomioon vaunuillessaan. Useimmiten vaunukansa taitaa liikkua muutenkin siellä lastenosastolla ja vähemmän muualla. Olen lähinnä huomannut että vaunuilijoita ei oteta siellä mitenkään huomioon. Vaunujen kanssa todennäköisesti haluaisi toimia mahdollisimman pikaisesti mutta vaikeaahan se on kun hissiä pitää jonottaa vartin joka kerta ja muut todellakin rynnivät aina ensin hissiin ja sitten vaunut eivät enää mahdu. Vaunujen kanssa kun ei säntäillä niin ketterästi aina seuraavam saapuvan hissin kohdalle. Välillä säälittää kun joku odottaa törkeän kauan niiden vaunujen kanssa. Ottakaa siis vaunuilijat huomioon niin niitä ei kerry sinne niin paljon!

Vierailija
120/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sen eteen kärryineni jonottamaan ennen aukeamisaikaa, että olen varmasti ekana.

P.S. Mulla on kaksosille semmoiset leveät rinnakkain istuttavat vaunut.

Pitäiskö tulla sun kaa? :)

Mun äiti on hidas rollaattori immeinen, pitäiskö pyytää mukaa?

t:19

Ja kuten joku ehdotti, ajellaan hisseillä hulluna (onhan hullut päivät). Mummo mukaan, totta kai!

Olen myös viimeisilläni raskaana, joten kuljen hitaasti ja parkkeeraan kärryni välillä käytävälle jotta voin istuskella lepuuttamassa jalkojani.

Kaksoset osaa jo kävellä joten päästän ne välillä juoksentelemaan ympyrää osastoille. Välillä istuvat vaunuissa huutamassa kurkku suorana. On ne ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä