Lastenvaunuilijat! Pysykää pois hullareilta!
Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.
Kommentit (137)
Että varmasti pysyy koko ajan varattuna. ;)
Menen sen eteen kärryineni jonottamaan ennen aukeamisaikaa, että olen varmasti ekana.
P.S. Mulla on kaksosille semmoiset leveät rinnakkain istuttavat vaunut.
päiväkodista lähtisi stokkan reissulle huomenna?
lälläslää, en pysy poissa!! Pysy sä poissa, kun en jaksa sun hapanta lärviäs siellä!
just ajattelin, etten taida jaksaa mennä sinne ollenkaan.. Nyt tosin päätinkin, että meen joka päivä vaunujeni kanssa, vaikken aio ostaa yhtään mitään.
Menen sen eteen kärryineni jonottamaan ennen aukeamisaikaa, että olen varmasti ekana.
Pitäiskö tulla sun kaa? :)
sitä enää kantoliinassa/kantorepussa. Ja tuo minun 1vuotiaani ei osaa vielä kävellä. Sori, tää vaunutankki parkkeeraa huomenaamuna Stockalle.
Pitäiskö tulla sun kaa? :)
Mun äiti on hidas rollaattori immeinen, pitäiskö pyytää mukaa?
t:19
voi että kun ap:n pitäisi päästä tekemään ostoksiaan ihan ilman muiden ihmisten aiheuttamaa häriötä. Paras varmaan olis jos ap saisi mennä tekemään ostoksensa tuntia ennen kuin muut päästetään sisään.
voi että kun ap:n pitäisi päästä tekemään ostoksiaan ihan ilman muiden ihmisten aiheuttamaa häriötä. Paras varmaan olis jos ap saisi mennä tekemään ostoksensa tuntia ennen kuin muut päästetään sisään.
-ap
Kärryilijät voisit muutenkin pysyä poissa vaatekaupoista!
Puskevat eteenpäin kuin maailman omistajat rääkyvät kakara vaunuissa ja pahimmillaan toinen juoksemassa ja räpeltämässä kaikkea.. Puskevat kärryillä kantapäille ja odottavat, että heitä väistellään kuin mitäkin kuningasta. Kävelen tahalleen päin :)
Kärryilijät voisit muutenkin pysyä poissa vaatekaupoista!
Puskevat eteenpäin kuin maailman omistajat rääkyvät kakara vaunuissa ja pahimmillaan toinen juoksemassa ja räpeltämässä kaikkea.. Puskevat kärryillä kantapäille ja odottavat, että heitä väistellään kuin mitäkin kuningasta. Kävelen tahalleen päin :)
-ap
Mitenniin provo?
Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!
Onneksi itsellä on varaa ostaa haluamani tavarat silloin, kun luuserit eivät ole liikenteessä.
satutti jalkansa, aivan älytöntä mennä sinne vaunujen kanssa
Tää kärryilijöistä valittaminen on vähän sama kuin julkiseen imettämiseen puuttuminen.. Kaikki ajattelee samoin, mutta ei uskalla sanoa sillä saa muuten kaikki elämäänsä kyllästyneet kotirouvat kimppuunsa!
Kyllähän sinun nyt jo pitäisi tietää, ettei tällä palstalla majaile normaaleja äitejä, jotka laittavat lastensa hyvinvoinnin itsensä edelle.
Täällä ovat vain ne WT-mammat, jotka ovat jonkun kuppaisen topin tai ylihinnoitellun härpäkkeen takia valmiita altistamaan lapsensa ja taaperonsa kuumuudelle, tungokselle, metelille ja hermoheikoille ihmismassoille.
Ei nämä mammat tajua, että juuri tuollaisissa tilanteissa tulee helposti ruumiita (esim. keikoilla/messuissa/missä tahansa, missä on tungosta.)
Kulutus on näiden mammojen uskonto.
Mitenniin provo?
Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!
Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD
Ei munkaan viha kohdistu vaan alehelveteissä rynääviin kärrymammoihin vaan yleisesti muiden shoppailufiiliksen pilaaminen kärryterrorismilla!
Mutta toivon, että tunnet polttavat katseet niskassasi ja että et pääse kärryjesi kanssa kahta metriä lähemmäs yhtäkään hyllyä!
Eivät väistä saati jousta yhtään. Seisoa tönöttävät keskellä käytävää. Eivät liikahdakaan jos yrität pujahtaa ohitse jonkin vaatelaarin luokse. Hehän ovat huonojalkaisia, huononäköisiä vanhuksia!
Mutta hitto vie jalka nousee kepeästi kun kassajonoa kohti mennään ja ryysitään sen sukkapaketin perässä tai lapsenlapselle puseroa katsotaan.
Pysykää pois yli 80-vuotiaat!