Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaunuilijat! Pysykää pois hullareilta!

Vierailija
09.10.2012 |

Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mennyt vaunuineni häiritsemään muita muutenkin tukkoisiin paikkoihin. Minun lapsillani onneksi on isäkin, toisin kun tuntuu että suurimmalla osalla täällä kun ne lapset on pakko aina raahata joka paikkaan.

Ja lomamtkoillekin pystyttiin lähtemään. Lapseni ei ole koskaan esim. mölynnyt ja huutanut lentokoneissa tai ravintoloissa.

-ap

Vierailija
42/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus SINULLA oli matkustaa, lentää ja olla hotellissa lastesi kanssa, mutta täälä tulet vaatimaan, että lapset pois näkyvistä, vasta kouluikäisenä saavat tulla ihmisten ilmoille???

Itsehän sanoit aiemmin, että haluat addressin, missä pitkän listan mukaan (lentokone, hotelli, kirjasto, kaupat jne jne) pienet lapset pysyvät poissa??

AP olet vain itsekäs kuspipää. Omat mussukkasi tietnkin eivät koskaan, ikinä ole itkeneet julkisessa tilassa, vaan omat mussukkasi olet voinut ottaa lentokoneeseen mukaan, muilta kyllä olet kieltämässä nämä etuudet...

Tiedän niin tuon äitityypin. Omat lapset eivät ikinä tee pahaa, eivät koskaan käyttäydy huonosti, eivät itke tai kiukuttele, mutta muiden kakarat ovat aina niitä kamalia.

Just, olet se äiti, joka syyttää aina ja kaikesta niitä MUIDEN lapsia, omat mussukkasi eivät tee koskaan pahaa.

Oikeasti AP miten edes kehtaat kirjoittaa noin itsekeskeisesti ja omahyväisesti???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kysymyksessä vankkurikansa. Eivät taaperot tarvitse harrastusvälineitä, urheiluvälineitä, viihde-elektroniikkaa tai muotivaatteita. Äiti on himassa yleensä pienellä päivärahalla tai kotihoidon tuella.

ja kyllä häneen rahaa uppoaa. Muun muassa ne pahamaineiset vaunut on ostettu isolla rahalla uutena. Ja arvaappa mistä? No STOKKALTA! Hulluilla päivilläkin oli ainakin yksi vaunutarjous. Muutenkin meidän perheellä kuluu nyt enemmän rahaa kuin silloin kun oli vain minä ja mies ja nimenomaan kauppoihin se raha kannetaan, ei se lapsi sitä rahaa syö. Kuten edellinen kommentoija sanoi, rahaa jää säästöön vähemmän ja sitä kulutetaan (korostan vielä: KAUPPOIHIN) enemmän kuin ennen. Esim. vaatteita saa olla ostamassa jatkuvasti koska lapsi kasvaa. Ja meillä nyt sattuu olemaan rahaa ja halua ostaa erinäisiä tarvikkeita vaikka ne eivät aina olisikaan supertarpeellisia.

Tällä palstalla on tosin ennenkin huomattu, että varattomammille on jotenkin vaikea käsittää sitä, että joillakin toisilla sitä rahaa on, joten ehkä tätä on turha selittää.

Jos sinulla on vauvalomallakin kohtuullisesti rahaa käytössä niin oikein hyvä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että valtaosalla vastaavassa tilanteessa olevilla olisi sama tilanne. Suomessa suurin osa ihmisiä saa aika pientä palkkaa ja tuet jäävät siitäkin merkittävästi.

Varallisuuskilpailuun ryhdyn kanssasi ihan milloin vain, siitä ei ole kysymys. :D

Vierailija
44/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuda oikein naama punaisena, niin vartijat tulevat hakemaan sinut pois :)

Itse pysyn rauhallisena, katson sinua hölmistyneen näköisenä ihan hiljaa, ja kaikki ajattelevat että olet hullu.

Huomenna nähdään :)

Vierailija
45/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kaksostenrattaat ilmottautuu vaunupeijaisiin. Ihanaa, vihdoin on Stockan Hullut päivät!! :) Päästään kaksosille ostamaan ne alennuskengät, rahasta kun on tiukkaa kun kahdet kappaleet pitää aina ostaa kerralla. Muutakin lasten vaatetta katsottu valmiiksi alesta. Huomenna nähdään!

Muista että kenenkään ei pidä väistyä teitä. Minä en ainakaan. Jos kerrankin koskette niillä rattailla minuun niin nostan siitä metelin.

Älä häiritse niitten kakaroiden kanssa muita

Nosta metelli. Me ollaan totutta siihen, että kun omaa tahtoa ei saada ni nostetaan volyymia.. Kun olet huutanut pää punasena ni toivottavasti ymmärrät hävetä.

Vierailija
46/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin provo? Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!

Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD

Minä en ikinä anna tilaa vaunuille. Jos vaunut ovat tiellä niin rynnin läpi. Ovet pamautan kiinni taakseni. Jos joku haluaa pentunsa tuoda kauppoihin niin oma vika. Muita ihmisiä ei kiinnosta sun kakarasi hyvinvointi. Jo sillä että tuot kakarasi kauppoihin osoitat että halveksi muita ihmisiä. Et kunnioita heidän oikeuksiaan pätkääkään. Etkä myöskään lastasi. Joten miksi sinua pitäisi kunnioittaa?

Ja mitkä mahtavat olla ne "sinun oikeudet"???

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi.

Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Vai seisot sinä tumpit suorana, kun yritän ohittaa sinut?

Vierailija
47/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon tarhaan, että ehin rauhassa ostoksille. Shoppailuavuksi otan mukaan kakkosvaunumme, liikuvat ketterästi ilman painoa. Laitan vielä harson isoilla rumilla pyykkipojilla kuomun eteen, niin voin kulkea matkan ilmaiseksi bussilla aamuruuhkassa.

Vierailija
48/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin provo? Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!

Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD

Minä en ikinä anna tilaa vaunuille. Jos vaunut ovat tiellä niin rynnin läpi. Ovet pamautan kiinni taakseni. Jos joku haluaa pentunsa tuoda kauppoihin niin oma vika. Muita ihmisiä ei kiinnosta sun kakarasi hyvinvointi. Jo sillä että tuot kakarasi kauppoihin osoitat että halveksi muita ihmisiä. Et kunnioita heidän oikeuksiaan pätkääkään. Etkä myöskään lastasi. Joten miksi sinua pitäisi kunnioittaa?

Mullekin on sama mitä ajattelet, mutta jos satutat lastani, niin tulee poliisi asia. Onneksi Stockalla on valvontakameran kuvaa, niin saadaan sitten se sinunkin tekosi poliisille nähtäväksi, jos pamautat oven kiinni, kun vaunut suuaukossa ja vauvani kyydissä... Minulla on liikkumaoikeus siinä missä sinullakin. Oma lapseni rakastaa kaupassa käyntejä, harvoin kun ollaan muualla kuin kotona, joten hän tykkää kun on katseltavaa. Sen kerran kun menen Hulluille Päiville, niin aion olla kunnolla, käyn Herkussa ostamassa tarjouslihat jouluksi, itselle vaatetta ja lapsille kenkiä ja vaatteita. Joten nyrpistele vain nokkaasi, minä tulin viihtymään :)

Oven kiinni pamauttaminen on täysin laillista. Jokaisen on pystyttävä itse ottamaan ovi vastaan. Sun rattaasi ei anna sinulle mitään etuoikeuksia. Sinua ei tarvitse auttaa, väistyä eikä muutenkaan olla mieliksi. Muista sitten että rattaita ei saa jättää sekunniksikaan yksin. Muuten se on poliisi asia.

Sä luulet olevasi jotenkin etuoikeutettu kun sulla on pentu. ET ole. Sä olet varmaan niitä äitejä jotka pyytelevät muita apuun bussissa tai ratikassa. Säälittäviä yksilöitä. Ihan kuin muita ihmisiä kiinnostaa teidän pennut.

Vierailija
49/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pliisua, jos joku alkaa raivota sielä Hulluilla Päivillä; tää on nähty meillä uhmiksen kanssa joka päivä! Naamapunaisena rääkyy täysillä ja heittäytyy lattialle potkimaan. Olen äitinä parkkiintunut tähän, ja pysyn viileän rauhallisena, sitä se lapsikin kaipaa.

Tulen sitten taputtamaan sinua, ja sanon, että sinua taitaa nyt harmittaa. Kyllä se kohta helpottaa. En nyt anna periksi tässä asiassa, haluatko mietintä aikaa, vai jatketaanko matkaa?

Vierailija
50/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä mahtavat olla ne "sinun oikeudet"???

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi. Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Vai seisot sinä tumpit suorana, kun yritän ohittaa sinut?

Voin väistyä ihmisiä maksimissaan niin paljon kuin muita kävelijöitä. Mutta en tosiaankaan rupea väistelemään rattaita. Sä varmaan luulet että muiden pitää hypätä sivuun kun sä tulet rattaiden kanssa? Ei todellakaan tarvitse. Itse olet rattaiden kanssa sinne tullut.

Vierailija
51/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi.

Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Miksi SINÄ saat seisoa missä seisot eikä sinua saa koskea, mutta minä en saa seisoa vaunuineni missä seison vaan sinä saat rynniä läpi? Ja miksi sinä saat nostaa metelin, mutta minun lapseni ei saa? Ovista pääsen kyllä ihan itse vaunuineni, en tarvitse sinun apuasi. Olen itse halunnut kakarani, mutta luulen, että sinun äitisi ei olisi halunnut sinua.

(Taidat olla se sama hullu, joka muutama kuukausi sitten kirjoitti että voisi viiltää lastenvaunut.)

Vierailija
52/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sama mitä ajattelet, mutta jos satutat lastani, niin tulee poliisi asia. Onneksi Stockalla on valvontakameran kuvaa, niin saadaan sitten se sinunkin tekosi poliisille nähtäväksi, jos pamautat oven kiinni, kun vaunut suuaukossa ja vauvani kyydissä... Minulla on liikkumaoikeus siinä missä sinullakin. Oma lapseni rakastaa kaupassa käyntejä, harvoin kun ollaan muualla kuin kotona, joten hän tykkää kun on katseltavaa. Sen kerran kun menen Hulluille Päiville, niin aion olla kunnolla, käyn Herkussa ostamassa tarjouslihat jouluksi, itselle vaatetta ja lapsille kenkiä ja vaatteita. Joten nyrpistele vain nokkaasi, minä tulin viihtymään :)

Oven kiinni pamauttaminen on täysin laillista. Jokaisen on pystyttävä itse ottamaan ovi vastaan. Sun rattaasi ei anna sinulle mitään etuoikeuksia. Sinua ei tarvitse auttaa, väistyä eikä muutenkaan olla mieliksi. Muista sitten että rattaita ei saa jättää sekunniksikaan yksin. Muuten se on poliisi asia.

Sä luulet olevasi jotenkin etuoikeutettu kun sulla on pentu. ET ole. Sä olet varmaan niitä äitejä jotka pyytelevät muita apuun bussissa tai ratikassa. Säälittäviä yksilöitä. Ihan kuin muita ihmisiä kiinnostaa teidän pennut.

Olemme säälittäviä, koska osaamme pyytää apua tarvittaessa?

Vierailija
53/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pliisua, jos joku alkaa raivota sielä Hulluilla Päivillä; tää on nähty meillä uhmiksen kanssa joka päivä! Naamapunaisena rääkyy täysillä ja heittäytyy lattialle potkimaan. Olen äitinä parkkiintunut tähän, ja pysyn viileän rauhallisena, sitä se lapsikin kaipaa. Tulen sitten taputtamaan sinua, ja sanon, että sinua taitaa nyt harmittaa. Kyllä se kohta helpottaa. En nyt anna periksi tässä asiassa, haluatko mietintä aikaa, vai jatketaanko matkaa?

Jos lapsesi riehuu niin vie se pois. Ettei se häiritse muita ihmisiä

Vierailija
54/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi. Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Miksi SINÄ saat seisoa missä seisot eikä sinua saa koskea, mutta minä en saa seisoa vaunuineni missä seison vaan sinä saat rynniä läpi? Ja miksi sinä saat nostaa metelin, mutta minun lapseni ei saa? Ovista pääsen kyllä ihan itse vaunuineni, en tarvitse sinun apuasi. Olen itse halunnut kakarani, mutta luulen, että sinun äitisi ei olisi halunnut sinua. (Taidat olla se sama hullu, joka muutama kuukausi sitten kirjoitti että voisi viiltää lastenvaunut.)

Koska vaunut ovat vaunut. Minä olen ihminen. Tavaratalo on tarkoitettu käveleville ihmisille. Ei että sinne jätetään vaunuja poikittain. Yhdet vaunut vievät usean ihmisen seisoma tilan. Ihminen voi väistää ihmisen vain vähän kääntämällä olkapäitä, mutta vaunut eivät pääse ohi ellet hyppää sivuun. SE että sinä et mahdu liikkumaan rattaiden kanssa on oma ongelmasi

Vierailija
55/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pliisua, jos joku alkaa raivota sielä Hulluilla Päivillä; tää on nähty meillä uhmiksen kanssa joka päivä! Naamapunaisena rääkyy täysillä ja heittäytyy lattialle potkimaan. Olen äitinä parkkiintunut tähän, ja pysyn viileän rauhallisena, sitä se lapsikin kaipaa. Tulen sitten taputtamaan sinua, ja sanon, että sinua taitaa nyt harmittaa. Kyllä se kohta helpottaa. En nyt anna periksi tässä asiassa, haluatko mietintä aikaa, vai jatketaanko matkaa?

Sinä häiritset minua. Poistutko?

Vierailija
56/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että minulla on SAMA oikeus olla siellä vaunuineni, kuin sinulla.

Ja kyllä, osaan avaa oven itsekin. En tarvitse muiden apua. Kyllä ne kaupan ovet ovat auenneet, kun olen sinne hiljaisina hetkinä mennyt ihan yksikseni vaunujen kanssa.

Oletko muuten itse yrittänyt nostaa yksin vaunuja korkealattiaselle bussille? Meillä neuvola, kun on niin kaukana, että bussilla pitää mennä, joten se on ainoa vaihtoehto.

Odotapa kun itse tulet äidiksi, niin varmasti tulee itsellesikin tilanne, jossa joudut pyytämään apua bussiin tullessa!

Mutta sinulle tiedoksi, matkustajan ei todellakaan ole pakko auttaa (se on kyllä ystävällistä, jos autetaan) vaan bussikuskilla itsellään on velvollisuus sitten ojentaa auttava käsi vaunittelijalle :)

Ja kiitos, että olet huolissasi vaunujen turvallisuudesta! Ei tietenkään kukaan järkevä äiti jätä vaunuja yksin seisomaan minnekään. Itse en esim. koskaan kokeile vaatteita missään pukukopissa, näen jo vaatteesta sopiiko tuote minulle, joten vaunuja ei jää vahtimatta, mutta kiitos huolenpidostasi.

Vierailija
57/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven kiinni pamauttaminen on täysin laillista. Jokaisen on pystyttävä itse ottamaan ovi vastaan. Sun rattaasi ei anna sinulle mitään etuoikeuksia. Sinua ei tarvitse auttaa, väistyä eikä muutenkaan olla mieliksi. Muista sitten että rattaita ei saa jättää sekunniksikaan yksin. Muuten se on poliisi asia. Sä luulet olevasi jotenkin etuoikeutettu kun sulla on pentu. ET ole. Sä olet varmaan niitä äitejä jotka pyytelevät muita apuun bussissa tai ratikassa. Säälittäviä yksilöitä. Ihan kuin muita ihmisiä kiinnostaa teidän pennut.

Jos sinä voit lapsia hankkia niin sinun pitää pystyä se myös hoitamaan. Jos et jaksa nostaa yhdistelmä vaunuja yksin lapsen ollessa kyydissä, niin et kykene lastasi hoitamaan. Muiden ei tarvitse hoitaa asioita jotka kuuluvat sinulle.

Apua saa pyytää vaan oikeassa hädässä tai ystäviltä.

Vierailija
58/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että minulla on SAMA oikeus olla siellä vaunuineni, kuin sinulla. Ja kyllä, osaan avaa oven itsekin. En tarvitse muiden apua. Kyllä ne kaupan ovet ovat auenneet, kun olen sinne hiljaisina hetkinä mennyt ihan yksikseni vaunujen kanssa. Oletko muuten itse yrittänyt nostaa yksin vaunuja korkealattiaselle bussille? Meillä neuvola, kun on niin kaukana, että bussilla pitää mennä, joten se on ainoa vaihtoehto. Odotapa kun itse tulet äidiksi, niin varmasti tulee itsellesikin tilanne, jossa joudut pyytämään apua bussiin tullessa! Mutta sinulle tiedoksi, matkustajan ei todellakaan ole pakko auttaa (se on kyllä ystävällistä, jos autetaan) vaan bussikuskilla itsellään on velvollisuus sitten ojentaa auttava käsi vaunittelijalle :) Ja kiitos, että olet huolissasi vaunujen turvallisuudesta! Ei tietenkään kukaan järkevä äiti jätä vaunuja yksin seisomaan minnekään. Itse en esim. koskaan kokeile vaatteita missään pukukopissa, näen jo vaatteesta sopiiko tuote minulle, joten vaunuja ei jää vahtimatta, mutta kiitos huolenpidostasi.

Eikä tee edes tiukkaa. Sinun ei edes olisi pitänyt lasta hankkia. Jos sinulla ei ole varaa autoon niin ei sinulla ole varaa lapseenkaan.

Bussikuskilla ei pitäisi olla mitään velvollisuutta auttaa ketään. Varsinkaan ihmisiltä jotka ei edes maksa matkaansa. Rattaiden kanssa liikkujille pitäisi myös tulla maksu. Itseasissa suurempi maksu. Koska he vievät monen ihmisen paikan.

Vierailija
59/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven kiinni pamauttaminen on täysin laillista. Jokaisen on pystyttävä itse ottamaan ovi vastaan. Sun rattaasi ei anna sinulle mitään etuoikeuksia. Sinua ei tarvitse auttaa, väistyä eikä muutenkaan olla mieliksi. Muista sitten että rattaita ei saa jättää sekunniksikaan yksin. Muuten se on poliisi asia. Sä luulet olevasi jotenkin etuoikeutettu kun sulla on pentu. ET ole. Sä olet varmaan niitä äitejä jotka pyytelevät muita apuun bussissa tai ratikassa. Säälittäviä yksilöitä. Ihan kuin muita ihmisiä kiinnostaa teidän pennut.

Jos sinä voit lapsia hankkia niin sinun pitää pystyä se myös hoitamaan. Jos et jaksa nostaa yhdistelmä vaunuja yksin lapsen ollessa kyydissä, niin et kykene lastasi hoitamaan. Muiden ei tarvitse hoitaa asioita jotka kuuluvat sinulle.

Apua saa pyytää vaan oikeassa hädässä tai ystäviltä.

Eli seuraavan kerran, ku vaikka esim. joku turisti tulee kysmyään missä on satama tai joku kirkko tiedustelen onko oikea hätä? Ja jos ei ole oikea hätä ni ensi pitää ystävyystyä ennen kuin voin neuvoa tietä?

Vierailija
60/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä häiritset minua. Poistutko?

Kakarasi huutaminen ei ole keskustelua. Et näytä tajuavan että se että on lapsi ei oikeuta koskaan huutamaan tai riehumaan. Itse asiassa heillä on vähemmän oikeuksia tehdä näitä koska he eivät ole koskaan maksaneet verojakaan.

Älä mene lapsesi kanssa minnekkään jos se ei osaa käyttäytyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän