Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaunuilijat! Pysykää pois hullareilta!

Vierailija
09.10.2012 |

Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa ihan piruuttani minäkin, pitäiskö ottaa tuplakärryt mukaan?

Jos lapset on syy sille ettei saisi tulla hulluille päiville, niin miksi siellä olisin myynnissä niin paljon lastentuotteita?

Sitäpaitsi, lapselliset ihmiset ostavat sieltä enemmin kun lapsettomat, jotka jättävät tuon osaston väliin?

Ja sille joka sanoi että stockka ei uskalla kieltää vaunuja, niin jos näin on, niin voihan nuo vaunuilija ihmiset siirtää ostovoimansa kokonaan toiseen ketjuun, jossa ovat tervetulleita.

Ovat vähän homeessa kun ovat siellä muutamia vuosia olleet käyttämättä, mutta kyllä niissä muutaman ostoskassit helposti kuljettaa :)

Lapsia en ota mukaan, heidän täytyy mennä kouluun.

Mutta ne rattaat kyllä voisin. Harmi että olen ehtinyt myymään vaunut ja tuplarattaat. Niihin mahtuisi paremmin tavaraa.

Kiitos vinkistä ap.

Vierailija
122/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joita on viisi) sinne tungokseen. Tuskin nauttivat. Jos menen, menen yksin. Tai korkeintaan vauva (4kk) kantoliinassa. Ei eulisi mieleenkään vaunuilla lähteä :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapset eivät saisi tulla *lentokoneeseen/junaan,

*ruuhka-aikoina ei saisi liikkua julkisilla(vaikka neuvola-aika lapselle annettu just silloin, äidillä hammaslääkäri/gynekologi/neuvola/yms yms)

*kaupassa ei saisi käydä (itkevät lapset kassajonossa)

*ravintolassa ei saisi käydä (itkevät lapset ravintolassa)

* kirjastoihin ei saisi tulla

*hotelleihin ei saisi tulla

*alennusmyyntihulinoihin ei saisi tulla

JNE JNE

Koska aina jossakin on joku, joka ei siedä lapsia, vaunuja, itkua ja lasten kiukkukohtauksia, joilta ei voi välttyä lapsiperheen arjessa

Näille NorsunVeenaamaisille parasta olisi että se kotiäiti mökkiytyisi kolmeksi vuodeksi kotiin ja kotipihaan.

IN YOUR DREAMS :D

Vierailija
124/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sen eteen kärryineni jonottamaan ennen aukeamisaikaa, että olen varmasti ekana.

P.S. Mulla on kaksosille semmoiset leveät rinnakkain istuttavat vaunut.

Pitäiskö tulla sun kaa? :)

Mun äiti on hidas rollaattori immeinen, pitäiskö pyytää mukaa?

t:19

Ja kuten joku ehdotti, ajellaan hisseillä hulluna (onhan hullut päivät). Mummo mukaan, totta kai!

Olen myös viimeisilläni raskaana, joten kuljen hitaasti ja parkkeeraan kärryni välillä käytävälle jotta voin istuskella lepuuttamassa jalkojani.

Kaksoset osaa jo kävellä joten päästän ne välillä juoksentelemaan ympyrää osastoille. Välillä istuvat vaunuissa huutamassa kurkku suorana. On ne ihania!

Silleen ettei siitä pääse ohi mitenkään kiertämällä.

Vierailija
125/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkalaisten busseja, pliis!

Vaunujen kanssa on vähän hankala pyöräillä.

...Paitsi, jos laitankin lapset pyöräkärryyn. Niitä on paljon kivempi siellä hullareillakin lykkiä. Tavaraakin mahtuu kyytiin moninkertaiset määrät vaunuihin verrattuna.

Jesh. Tää mamma lähteekin pyörällä :D

Vierailija
126/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kausityöntekijätkin harrastaa diskriminaatiota. Maku menee koko puljusta, jos lastenvaunuja käyttävät eivät ole tervetulleita tuhlaamaan ropoja.

Kuten sanottu, se jää pois jota tungos tympii, muut saa ahneuden/tyhmyyden palkaksi hapannaamat dinkut ja myös lastenrattaat.

Ei kai kukaan oikeasti usko, että kausityöläinen on oikeasti kausityöläinen? Voisinhan minäkin pistee nimimerkiks "stokkan pääjohtaja"..

Vierailija
127/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sen eteen kärryineni jonottamaan ennen aukeamisaikaa, että olen varmasti ekana.

P.S. Mulla on kaksosille semmoiset leveät rinnakkain istuttavat vaunut.

Pitäiskö tulla sun kaa? :)

Mun äiti on hidas rollaattori immeinen, pitäiskö pyytää mukaa?

t:19

Ja kuten joku ehdotti, ajellaan hisseillä hulluna (onhan hullut päivät). Mummo mukaan, totta kai!

Olen myös viimeisilläni raskaana, joten kuljen hitaasti ja parkkeeraan kärryni välillä käytävälle jotta voin istuskella lepuuttamassa jalkojani.

Kaksoset osaa jo kävellä joten päästän ne välillä juoksentelemaan ympyrää osastoille. Välillä istuvat vaunuissa huutamassa kurkku suorana. On ne ihania!

Silleen ettei siitä pääse ohi mitenkään kiertämällä.

Parkkeeraan niin, että koko käytävä menee tukkoon ja tuo mukaan ilmoittautunut toinen mamma parkkeeraa omansa samalla tavalla viereiselle käytävälle jolloin lastenvaunuvihaajat joutuu kiertämään tooooosi kaukaa päästäkseen ohi.

Nyt tuli mieleen, että toivottavasti synnytys ei käynnisty, koska se kyllä suututtaisi ap:n ja samanhenkiset perin pohjin jos heittäytyisin käytävälle selälleen ja rupeaisin ponnistamaan ipanaa ulos. :D Sehän voi kestää tunteja!

Vierailija
128/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutuvat kuumissa vaunuissa ja hälinässä olemaan. Ei tule mieleenkään lähteä mihinkään tungoksiin vauvan kanssa.

Vierailija
129/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kaksostenrattaat ilmottautuu vaunupeijaisiin.

Ihanaa, vihdoin on Stockan Hullut päivät!! :)

Päästään kaksosille ostamaan ne alennuskengät, rahasta kun on tiukkaa kun kahdet kappaleet pitää aina ostaa kerralla. Muutakin lasten vaatetta katsottu valmiiksi alesta.

Huomenna nähdään!

Vierailija
130/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mutta meidän lapset on aina viihtyneet kaupoissa hyvin. Voihan niilta ottaa vaatetta pois ja muutenkin välillä pitää taukoa jne,

Koskaan eivät ole kitisseet, vaikka monessa "ruuhkassa" ollaan oltukin.

Vastapainona tähän, ulkoillaan myös päivittäin, niin saavat siellä purkaa energiaansa.

Vierailija
131/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti pysyn poissa. Pysyn poissa myös ilman vaunuja, en halua tulla teidänlaisten sekaanne sinne vaunuilla enkä ilman. Kerran oli ja kiitos riitti. :D

Vierailija
132/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein niitä yhteiskunnan velttoilijoita, jotka elelevät valtion avustuksilla. Eikö silloin olisi parempi pysyä pois shoppailemastakin.

no onneksi noita avustuksia tulee niin paljon että voi kuluttaa päivän velttoiluajan shoppailuun, ja eihän niitä kehtaa tilillä pitää kun sitä rahaa vaan työnnetään joka paikasta sinne tilille. Joten ei muuta kuin shoppaamaan :D

Vierailija
133/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin provo? Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!

Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD

Minä en ikinä anna tilaa vaunuille. Jos vaunut ovat tiellä niin rynnin läpi. Ovet pamautan kiinni taakseni. Jos joku haluaa pentunsa tuoda kauppoihin niin oma vika. Muita ihmisiä ei kiinnosta sun kakarasi hyvinvointi. Jo sillä että tuot kakarasi kauppoihin osoitat että halveksi muita ihmisiä. Et kunnioita heidän oikeuksiaan pätkääkään. Etkä myöskään lastasi. Joten miksi sinua pitäisi kunnioittaa?

Vierailija
134/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin provo? Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!

Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD

Minä en ikinä anna tilaa vaunuille. Jos vaunut ovat tiellä niin rynnin läpi. Ovet pamautan kiinni taakseni. Jos joku haluaa pentunsa tuoda kauppoihin niin oma vika. Muita ihmisiä ei kiinnosta sun kakarasi hyvinvointi. Jo sillä että tuot kakarasi kauppoihin osoitat että halveksi muita ihmisiä. Et kunnioita heidän oikeuksiaan pätkääkään. Etkä myöskään lastasi. Joten miksi sinua pitäisi kunnioittaa?

Ja mitkä mahtavat olla ne "sinun oikeudet"???

Vierailija
135/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kaksostenrattaat ilmottautuu vaunupeijaisiin. Ihanaa, vihdoin on Stockan Hullut päivät!! :) Päästään kaksosille ostamaan ne alennuskengät, rahasta kun on tiukkaa kun kahdet kappaleet pitää aina ostaa kerralla. Muutakin lasten vaatetta katsottu valmiiksi alesta. Huomenna nähdään!

Muista että kenenkään ei pidä väistyä teitä. Minä en ainakaan. Jos kerrankin koskette niillä rattailla minuun niin nostan siitä metelin.

Älä häiritse niitten kakaroiden kanssa muita

Vierailija
136/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sama mitä ajattelet, mutta jos satutat lastani, niin tulee poliisi asia. Onneksi Stockalla on valvontakameran kuvaa, niin saadaan sitten se sinunkin tekosi poliisille nähtäväksi, jos pamautat oven kiinni, kun vaunut suuaukossa ja vauvani kyydissä...

Minulla on liikkumaoikeus siinä missä sinullakin. Oma lapseni rakastaa kaupassa käyntejä, harvoin kun ollaan muualla kuin kotona, joten hän tykkää kun on katseltavaa. Sen kerran kun menen Hulluille Päiville, niin aion olla kunnolla, käyn Herkussa ostamassa tarjouslihat jouluksi, itselle vaatetta ja lapsille kenkiä ja vaatteita. Joten nyrpistele vain nokkaasi, minä tulin viihtymään :)

Vierailija
137/137 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä mahtavat olla ne "sinun oikeudet"???

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi.

Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä