Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hyväksy edellisestä liitosta olevaa lasta

Vierailija
09.10.2012 |

ei asu meidän luona mutta ei hyväksy että tapaisimme ja muutenkin suhtautuu nihkeästi.Mitä te tekisitte?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lapseni asui meidän kanssamme. Noh, kun mieheni muutti meille asumaan hän ei todellakaan tullut toimeen lapseni kanssa ja katsoimme parhaaksi että lapsi muuttaa pois.

Se oli meille loistava ratkaisu, mies ei edelleenkään välitä nähdä lastani, minä soittelen hänen kanssaan välillä ja se riittää hyvin =)

tällainen on tällä hetkellä myös meidän ratkaisumme.

Vierailija
22/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta en ymmärrä sua. Olet lapsesi ainoa äiti ja äärettömän merkityksellinen ihminen läpi koko hänen elämänsä. Tää on tunne vastaan velvollisuus -kysymys, tiedät siihen sen ainoan oikean vastauksen. Lapsesi ei ole mikään virhe, hän on ihminen.

Jos on mennyt sun kans naimisiin niin ilman muuta hyväksyy lapsen. Vai tuliko tieto tästä lapsesta jotenkin jälkikäteen ja yllätyksenä?

Miten olet erehtynyt tekemään lapsen tollasen kanssa?

ex-miestäni en rakastanut ja oli virhe tehdä lapsi hänen kanssaan.Ollaan naimisissa lapsi ei tullut yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi edellisestä liitostasi kuuluu pakettiin, ei ole olemassa sinua ilman sitä lasta. Jos hän ei hyväksy lasta, se tarkoittaa, ettei hän hyväksyä sinua sellaisena kuin olet.

Vierailija
24/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt sun kans naimisiin niin ilman muuta hyväksyy lapsen. Vai tuliko tieto tästä lapsesta jotenkin jälkikäteen ja yllätyksenä?

Miten olet erehtynyt tekemään lapsen tollasen kanssa?

ex-miestäni en rakastanut ja oli virhe tehdä lapsi hänen kanssaan.Ollaan naimisissa lapsi ei tullut yllätyksenä.

tämä alkoi nyt kuulostamaan provolta.

Vierailija
25/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lapseni asui meidän kanssamme. Noh, kun mieheni muutti meille asumaan hän ei todellakaan tullut toimeen lapseni kanssa ja katsoimme parhaaksi että lapsi muuttaa pois.

Se oli meille loistava ratkaisu, mies ei edelleenkään välitä nähdä lastani, minä soittelen hänen kanssaan välillä ja se riittää hyvin =)

Toivotaan, että kyseinen lapsi oli jo ohittanut lekki-iän

Vierailija
26/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo hyväksymättömyys vasta nyt on tullut ilmi?

Edelleen, etenkin jos mies ei pysty muuttamaan asennettaan (edes siihen, että sinä tapaat lastasi), olen sitä mieltä, että mies vaihtoon vaan.

Siis kuka ei asu luonanne (lapsi sinun ja miehesi luona vai mies ei asu sinun ja lapsen luona?) Ja kumman lapsi on kyseessä?

Minulla oli joskus lyhyt tapailusuhde mieheen, joka oli mustasukkainen silloin alle kaksivuotiaasta kuopuksestani (koska se vei aikaani ja huomiotani). Selvääkin selvempää, että mies lensi meidän elämästä tuon tultua ilmi.

Ei ole normaalia, että aikuinen ihminen ei pysty hyväksymään lasta, ja vielä vähemmän on normaalia, ettei hyväksy äidin ja lapsen tapaamisia.

Mies vaihtoon, tuo ei voi kehittyä kuin huonompaan suuntaan.

sitä ennen tuli toimeen enkä ajatellut erota koska meillä yhteinen lapsi ja rakastan miestäni.

Vierailija
27/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ehto oli aikanaa nykyiselle miehelle,että jos se haluu mut,ni lapset tulee myös kaupan päälle. meitä ei voi eroittaa.

ja sata prosenttisesti hyväksyikin heidät. meillä ei tehdä eroa mun aikasemmista ja meidän yhteisistä lapsista. yhtä rakkaita ovat miehelle ja mulle.

Vierailija
28/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ehto oli aikanaa nykyiselle miehelle,että jos se haluu mut,ni lapset tulee myös kaupan päälle. meitä ei voi eroittaa.

ja sata prosenttisesti hyväksyikin heidät. meillä ei tehdä eroa mun aikasemmista ja meidän yhteisistä lapsista. yhtä rakkaita ovat miehelle ja mulle.

tämä esikoislapsi kohta jo 18v.Minusta tämä leikki-ikäinen tarvitsee minua enemmän?

Vierailija
29/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen on tällä hetkellä myös meidän ratkaisumme.

mutta valitettavasti tiedän yhden tälläisen tapauksen. Edellisen liiton lapsi asuu siis nyt perhekodissa. Meni kyllä täysin kunnioitus tätä naista kohtaan enkä ole ainoa. Varsinkin äitiinsä tällä naisella meni välit täysin. Erittäin lapsirakkaana ihmisenä hän ei vain mitenkään voinut hyväksyä sitä kuinka tyttärensä hylkäsi lapsensa.

Vierailija
30/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei hyväksy minun lapsiani.

En ymmärrä naisia, jotka heivaavat omat lapsensa romukoppaan jonkun taliaivo ukon takia. Miehiä on maailma täynnä, kyllä aina löytyy sellainen, joka hyväksyy entisen elämän.

Vierailija
31/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä esikoislapsi kohta jo 18v.Minusta tämä leikki-ikäinen tarvitsee minua enemmän?

Nykyisen miehesi takia.

Vierailija
32/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin aluksi nykyinen mieheni hyväksyi esikoislapsen sitten tilanne muuttui.Nuorempi lapsi vasta 5v hän tarvitsee minua enemmän.

Vierailija
33/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa oudolta miksi miehesi nyt sitten karsastaa esikoista? tarvitseeko sun sitten hyväksyä miehesi esikoisen syrjiminen? ei kuulosta reilulta.

lapset tarvitsee aina äitiä,oli kyseessä sitten vaikka 60 vuotias lapsi,niin kyllä se äiti on tärkeä.

Vierailija
34/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tämä provo onkin, voihan aiheesta silti keskustella.

Vierailija
35/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin aluksi nykyinen mieheni hyväksyi esikoislapsen sitten tilanne muuttui.Nuorempi lapsi vasta 5v hän tarvitsee minua enemmän.

Ole lapsillesi äiti, älä tossu.

Minä toivon, että tämä provo. Jos ei ole, toivon, että tytär pääsee tuollaisesta paskasta äidistä eroon ja äkkiä. Saa paremma elämän.

Vierailija
36/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko hyväksyä, lapsi on sinun lapsesi ja tulee aina olemaan. Et voi hyväksyä tuollaista etkä myötäillä sitä. Uskon, että miehenä voi olla vaikea sietää murkkuikäistä lusmua jolla housut roikkuu perseessä ja tukka silmillä ja joka ei tee kotitöitä mutta lapsi on silti sinun lapsesi, sinua ei saa ilman sitä lasta.

Ei lasta voi hylätä! Kai miehesi sen tajuaa.

Vierailija
37/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio tämän takia erota.

Vierailija
38/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain ukolle selväksi, että lapsi on ja pysyy.

Siihen ei ole mitään nokan koputtamista.

Vai oletko niin tossu naiseksi?

Vierailija
39/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain ukolle selväksi, että lapsi on ja pysyy.

Siihen ei ole mitään nokan koputtamista.

Vai oletko niin tossu naiseksi?

mutta eipä tilanne ole muuttunut.

Vierailija
40/62 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ymmärrä.

pidät sille miehelle vakavan keskustelu tuokion,ja lopetat poikasi hylkimisen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme