Per Looks - Hohhoijaa !!!!
Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten AIKUISET ihmiset kehtaavat pilkata toisten Luojan suomaa ulkonäköä. Olen todella järkyttynyt, oikein Ruotsin mediassakin nauretaan suomalaisten ulkonäölle. Kauneus on katsojan silmissä, näiden ivaajien silmissä täytyy olla jotain vialla.
Kuvottavaa käytöstä aikaihmisiltä !!
Kommentit (122)
samanlaisen kuvakollaasin risupartoineen ja muut typerimmät naamat vaikka kraka kaulassa ja laittaa nimeksi Korkeasaari Zoo-Looks.
Sitten naurettaisiin porukalla näitä naamoja ja leviteltäisi netissä, heh heh.
Olisi kivaa kaikilla pilkata, eikös vaan ?. Ja varmaan ehdokkaatkin tykkäisi vittuilusta ?.
Vihreät on älykääpiöitä joille tunne-elämässä empatia tarkoitaa samaa suu ammollaan nauraminen kaikelle.
samanlaisen kuvakollaasin risupartoineen ja muut typerimmät naamat vaikka kraka kaulassa ja laittaa nimeksi Korkeasaari Zoo-Looks. Sitten naurettaisiin porukalla näitä naamoja ja leviteltäisi netissä, heh heh. Olisi kivaa kaikilla pilkata, eikös vaan ?. Ja varmaan ehdokkaatkin tykkäisi vittuilusta ?. Vihreät on älykääpiöitä joille tunne-elämässä empatia tarkoitaa samaa suu ammollaan nauraminen kaikelle.
kuin perlooksin kuvissa. :-)kuin perlooksin kuvissa. :-)
samanlaisen kuvakollaasin risupartoineen ja muut typerimmät naamat vaikka kraka kaulassa ja laittaa nimeksi Korkeasaari Zoo-Looks. Sitten naurettaisiin porukalla näitä naamoja ja leviteltäisi netissä, heh heh. Olisi kivaa kaikilla pilkata, eikös vaan ?. Ja varmaan ehdokkaatkin tykkäisi vittuilusta ?. Vihreät on älykääpiöitä joille tunne-elämässä empatia tarkoitaa samaa suu ammollaan nauraminen kaikelle.
Osmo Oranki, heehh heeeee
Et varmaan huomaa ironiaa viestissäsi
Tuolla sivustolla ei kommentoida kuvia sanallakaan. Kuvia ei ole myöskään muokattu. Jos koet kuvat pilkkaavina, olet muodostanut tämän mielikuvan itse; sitä ei ole syötetty sinulla.<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704994/te_joiden_mi…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704994/te_joiden_mi…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704994/te_joiden_mi…;
En jaksa enää avata tätä asiaa jokaiselle erikseen.
Kuvat ei ole loukkaavia mutta kiusaamistarkoituksessa tehty sivusto on.
Ja siltä varalta ettet osaa englantia, niin LOOKS tarkoittaa ulkonäköä, eli tuo sivusto on tehty noiden ihmisten ulkonäön esilletuomista varten.
Kaikkea ei tarvitse sanoa suorin sanoin, että se olisi haukkumista. Onko nämä ihmiset, jotka ei ymmärrä tuon sivuston loukkaavuutta niitä samoja, jotka ei ymmärrä sarkasmia? Eli joku kyky ymmärtää ei-suorasanaisia viestejä puutteellinen? Rivien välistä lukeminen mahdotonta?
Mun mielestä siitä ei ole epäilystäkään etteikö tuo sivusto olisi pilkkaamistarkoituksessa tehty, ja se on oleellista. Se TARKOITUS. Kuvat itsessään eivät tietenkään ole loukkaavia.
MITÄ PERSUNÄÄNESTÄJÄ LÄSSYTTÄÄ???
Olkoon vaikka kuinka looks, sanallakaan ei kenenkään ulkonäköä arvostella. Looks ei tarkoita arvostelua, mikä tässä on persun äänestäjälle vaikeaa ymmärtää? Sinähän sen päätöksen teet itse, kuinka suhtaudut jonkun ulkonäköön. Voitteko te persujen äänestäjät olla noin TAUTISEN YKSINKERTAISIA??? En minä osaisi ottaa loukkauksena tai pilkkana jos näkisin kuvani internetissä - varsinkin kun olen sen SINNE ITSE LAITATTANUT!
Oleellista on vain se, että olet tyypillinen mielensäpahoittaja, joita tuntuu olevan tietyn puolueen kannattajissa aika reippaasti. Putkonen vinkui puhelinhaastattelussa, kuinka SDP on tämän takana, MINKÄ TAKANA? Itse persut ovat kuvansa nettiin juuri tuollaisenaan laittaneet.
Mutta silti sivusto on aivan selkeää vittuilua (edelleen peräänkuulutan motiivia juuri tietynnäköisten kuvien poimimiselle), enkä arvosta sellaista.
Toisaalta en arvosta myöskään sitä että internet päättää mitkä oli tekijän motiivit. Enkä arvosta sitä että perussuomalaiset itse vahvistavat rumuus on kamalaa -stereotypioita kerätäkseen uhriutumisella irtopisteitä rumien ehdokkaidensa kustannuksella. Enkä myöskään arvosta sitä, että vihreät on vedetty tähän mukaan kerta kaikkiaan naurettavalla tavalla. Tämä jälkimmäinen hulluus on oikeasti ylittänyt kaikki terveen järjen ja kohtuullisuuden rajat ja on pelottavaa, eikä ihan vähän.
Mun mielestä menee jo liian relativistiseksi, jos ei mistään päivänselvästäkään jutusta voi päätellä mitään motiiveista. Eli pitäisi vaan antaa kaikkien kiusaajien kukkia. Tuossa uhriutumisjutussa on kaksi puolta. Toisaalta on nimenomaan paikallaan puuttua kiusaamiseen, jota tuo sivusto aivan selvästi on. Toisaalta tosiaan asian nostaminen esille tavallaan vahvistaa sitä mitä tuo kiusaamissivuston tekijä on tuonut esiin. Se on vähän sellainen kaksiteräinen miekka. Kumpi sitten on parempi, niellä kiusaaminen vai puuttua siihen?
Tuosta vihreiden mukaan vetämisestä olen ihan samaa mieltä. Olen seurannut tätä keskustelua oikeastaan vain av:lla, eli en ole perillä onko tuo vihreiden leimaaminen lähinnä av-juttu (ja täällä kai tarkemmin sen yhden sekopään) vai onko leimaamista ihan yleisestikin. Jos on yleisestikin, siis muuallakin kuin täällä, samalla tavalla, niin se menee kyllä todellakin kohtuullisuuden yli.
en ole perillä onko tuo vihreiden leimaaminen lähinnä av-juttu (ja täällä kai tarkemmin sen yhden sekopään) vai onko leimaamista ihan yleisestikin. Jos on yleisestikin, siis muuallakin kuin täällä, samalla tavalla, niin se menee kyllä todellakin kohtuullisuuden yli.
Reijo Tossavainen:
http://reijotossavainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/119783-vihreiat-solvaa…
Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten AIKUISET ihmiset kehtaavat pilkata toisten Luojan suomaa ulkonäköä. Olen todella järkyttynyt, oikein Ruotsin mediassakin nauretaan suomalaisten ulkonäölle. Kauneus on katsojan silmissä, näiden ivaajien silmissä täytyy olla jotain vialla.
Kuvottavaa käytöstä aikaihmisiltä !!
en ole perillä onko tuo vihreiden leimaaminen lähinnä av-juttu (ja täällä kai tarkemmin sen yhden sekopään) vai onko leimaamista ihan yleisestikin. Jos on yleisestikin, siis muuallakin kuin täällä, samalla tavalla, niin se menee kyllä todellakin kohtuullisuuden yli.
Reijo Tossavainen:
<a href="http://reijotossavainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/119783-vihreiat-solvaa…" alt="http://reijotossavainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/119783-vihreiat-solvaa…">http://reijotossavainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/119783-vihreiat-solvaa…;
Voi tsiisus. "Perälä ilmeisen tarkoituksella ja mielellään lainaa ja levittää eteenpäin solvaavaa tekstiä." Öh, ja tämä Tossavainen ilmeisen tarkoituksella levittää Perälän tekstinä jotakin sellaista, mitä VASTAAN Perälä käsittääkseni on puhunut... (En enää löytänyt sitä alkup. uutista jossa per looksiin viitattiin.)
On tosiaan mennyt yli...
..ehkä ironia tuleekin juuri siitä, että persut ovat niitä, jotka kiihkeimmin vastustavat geenien sekoittamista. Ei se välttämättä aina pahaa tekisi.
..ehkä ironia tuleekin juuri siitä, että persut ovat niitä, jotka kiihkeimmin vastustavat geenien sekoittamista. Ei se välttämättä aina pahaa tekisi.
Niin harvinaisen ilkeämielinen toteutustapa kyllä asian esittämiseksi.
Ainoastaan omat tavoitteet ja mielipiteet suvaitaan, mutta auta armias minkälaista herjaa heitetään toista mieltä olevien ihmisten päälle.
Lisää muka suvaitsevaiston fiksuja ulostuloja voi lukea vaikkapa täältä:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Enemmist%C3%B6liitto/1135266486438
Tuossa uhriutumisjutussa on kaksi puolta. Toisaalta on nimenomaan paikallaan puuttua kiusaamiseen, jota tuo sivusto aivan selvästi on.
Mutta tämä järkyttävä KATSOKAA MITEN VIHREÄT VAINOAA MEITÄ LAITTAMALLA KAUHEAN NÄKÖISIÄ IHMISIÄ NETTIIN ei ole.
Tuossa uhriutumisjutussa on kaksi puolta. Toisaalta on nimenomaan paikallaan puuttua kiusaamiseen, jota tuo sivusto aivan selvästi on.
Mutta tämä järkyttävä KATSOKAA MITEN VIHREÄT VAINOAA MEITÄ LAITTAMALLA KAUHEAN NÄKÖISIÄ IHMISIÄ NETTIIN ei ole.
No en mäkään tuota vihreiden mukaanvetämistä tajua enkä kannata todellakaan. (Se että olen sitä mieltä että tuo sivusto on kiusaamista ei tarkoita, että olisin pahimpien vaahtoajien kanssakin kaikesta samaa mieltä.) En ymmärrä mistä se vihreiden osallisuus on tähän vedetty ylipäänsä, kuka sen ekana keksi että syyllinen olisi vihreät?
Enkä myöskään ole sitä mieltä, että asiasta pitäisi muutenkaan mitään järkyttävää haloota nostaa, mutta ei myöskään kiusaamisen täydellinen sivuuttaminen ole mielestäni tässä tapauksessa ok, koska siitä ei ole epäilystäkään etteikö sivuston laatija olisi koonnut noita kuvia etsien mahdollisimman epäedustavan näköisiä yksilöitä. Ja olisikin kerätty vain huonosti pukeutuneita, mutta kun sinne on tosiaan sen lisäksi poimittu lihavat, ne joilla silmät karsastaa jne.
On hyvin ikävää, että arvostelet muiden ulkonäköä noin suorasukaisesti, minä näen kuvissa tavallisia suomalaisia ihmisiä, joita kävelee vastaan kadulla. Ikävää, että myös selkeästi kuviin huolella laittautuneet rouvat jakavat tuon tuomiosi.Minulle on täysin yhdentekevää, minkä painoarvon sinä annat kirjoittamalleni mielipiteelle tai sen uskottavuudelle - sori, näyttelet elämässäni yhtä mitätöntä roolia, kuin kuka tahansa tuntematon. Tämä on varmasti molemminpuoleista.
Minulle on myös yhdentekevää, minkä mielipiteen muodostat kypsyysasteestani, asia tuntuu häiritsevän sinua, voin vakuuttaa ettei se häiritse minua. Pentujen kutsuminen pennuiksi saattaa häiritä sinua, kyseessä on melko yleisesti käytetty ilmaus myös tämän edustamamme eläinlajin lisääntymistuotoksista. Pahoittelen, mielipiteesi ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa niin paljon, että jatkaisin dialogia kanssasi.
Koita kestää!
Eiköhän jokainen näe, että Per Looks ei ole mikään kauneussivusto. Joo, kyseiset ehdokkaat ovat rumia, erikoisen näköisiä, omituisen näköisiä, jne., mutta oikeuttaako se tällaisen kiusaamisen? Ei oikeuta. Tämä on asian ydin, jota et ole vieläkään tajunnut. Enkä usko, että koskaan tajuatkaan. Olet sen verran kypsymättömän oloinen ihminen.
Huomaa, että itse pidät ex-patina oloa mainitsemisen arvoisena ja jostain syystä merkittävänä asiana. Et kai muuten olisi tuonut sitä asiaa esille keskustelussa, joka ei edes millään tavalla liity siihen, missä on asunut tai työskennellyt. Minulle ex-pat ei ole mikään palvomisen tai ihmettelyn aihe, enkä arvosta sinun tai kenenkään muun mielipidettä yhtään sen enempää, oli ex-pat tai ei.
Hyvin kestetään, kiitos vain.
että persut eroaa muista suomalaisista? Onko se nyt niin iso yllätys että juntti-imagollaan? Eikö persut itse juurikin korosta juntti-imagoaan, mitä juntimpi sitä paprempi. Ja nyt kun joku sit kerää niitä juntteja niin voi kauheaa.
Miksei Hel Looksissa ole tavalllisen näköisiä suomalaisia, mitähäh? Mikä pointti koko sivustolla olisi jos saman näköisiä ihmisiä, lue taviksia, olisi vastassa aina kun menee ovesta ulos?
"voisitteko kertoa miksi sinne on kerätty esimerkiksi erityisesti niitä ihmisiä, joiden silmät karsastaa? Mikä siihen voisi olla syynä jos ei ulkonäölle irvaileminen?"
Oletko sitä mieltä, että ei saisi olla ehdokkaana?
No tietenkin saa olla ehdokkaana, se ei liity mitenkään minun kysymykseeni, johon sinä et vastannut. Koska oleellista on nimenomaan se _motiivi_ tuon sivuston laatimisen takana. Hel looksin motiivi on mielestäni positiivinen. Mikä on motiivi Per looksin takana? Tähän ei tunnu haluavan kukaan vastata, kun se ehkä osoittaisi jotakin päinvastaista kuin mitä on koko ajan yritetty väittää?
Eli mikä lienee ollut motiivi erityisesti esim. karsastavien silmäparien keräämisestä sivustolle? Jotakinhan sivuston laatija haluaa sillä sanoa, mitä se voisi olla?
Miksi sinne on kerätty erityisesti esim. karsastavilla silmillä varustettuja ehdokkaita?
Oman kunnan ehdokkaat, niitä oli parikymmentä ja kahdella niistä oli jotain häikkää silmissä. Sattuma varmaan mutta...
Niin mutta kun tai jos juuri he ovat päässeet per looks -sivustolle niin miksiköhän näin?
kuin perlooksin kuvissa. :-)