Per Looks - Hohhoijaa !!!!
Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten AIKUISET ihmiset kehtaavat pilkata toisten Luojan suomaa ulkonäköä. Olen todella järkyttynyt, oikein Ruotsin mediassakin nauretaan suomalaisten ulkonäölle. Kauneus on katsojan silmissä, näiden ivaajien silmissä täytyy olla jotain vialla.
Kuvottavaa käytöstä aikaihmisiltä !!
Kommentit (122)
En voi enää kuvitella äänestäväni yhtään vihreiden tai vasemmistoliiton ehdokasta, koskaan. En halua, että ääneni menee sellaiselle, jonka mielestä toisten ulkonäköä saa arvostella.
Edelleen; kuka on arvostellut? Yhdelläkään sanalla? Mikä riipii persua?
En voi enää kuvitella äänestäväni yhtään vihreiden tai vasemmistoliiton ehdokasta, koskaan. En halua, että ääneni menee sellaiselle, jonka mielestä toisten ulkonäköä saa arvostella.
Edelleen; kuka on arvostellut? Yhdelläkään sanalla? Mikä riipii persua?
Tuon voi ottaa ihan kuvareportaasina. Eikös se esikuvaksi mainittu Hel Looks ole myös ihan vakavalla naamalla tehty?
Minkä takia persut itse haluavat ymmärtää tämän nimenomaan pilkanteoksi? Pitäisikö persujen mielikuvissaan olla kauniita ja komeita arjalaisia?
Vastaus: Kun persuissa on jopa eduskunnassa näitä toisen puolueen kansanedustajien murteita teiniääliömäisesti naureskelevia edustajia, niin totta kai nämä vitsiniekat aina epäilevät, että muutkin vain pilkkaavat heitä, harjoittavat sitä heidän itsensä viljelemää persuironiaa ja persusarkasmia yms.
Jussi Halla-ahoakaan ei saa kuvata villapaidassa lehteen, koska Jussi Halla-aho heti ajattelee, että siinä häntä nyt pilkataan, kun ei ole kraka kaulassa. Sen sijaan Pekka Haaviston saa kuvata villasukkasillaan vaalitilaisuuden yleisössä ja kuva julkaistaan ihan reilusti myös vihreiden omilla kampanjasivuilla.
Minua ärsyttää persuissa tuo valtava epävarmuus ja tekopyhyys. Ollaan oikeasti valtavan takakireitä ja haluttaisiin olla muuta kuin ollaan, vaikka yritetään esittää jotain joviaalia ja maanläheistä vitsiniekkaa.
Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten AIKUISET ihmiset kehtaavat pilkata toisten Luojan suomaa ulkonäköä. Olen todella järkyttynyt, oikein Ruotsin mediassakin nauretaan suomalaisten ulkonäölle. Kauneus on katsojan silmissä, näiden ivaajien silmissä täytyy olla jotain vialla.
Vähän oli pakko nauraa sun viestille. Miksi on kuvottavaa näyttää kuvia persujen ehdokkaista? Ei mene oikeen jakeluun. Sinä ihan tietämättäsi nostit itse asian esille tavalla jolla loukkaat heitä.
Vähän oli pakko nauraa sun viestille. Miksi on kuvottavaa näyttää kuvia persujen ehdokkaista? Ei mene oikeen jakeluun. Sinä ihan tietämättäsi nostit itse asian esille tavalla jolla loukkaat heitä.
On nuo persut hauskoja. Ajatelkaas, jos sieltä olisi huumorintajuisesti vain myhäilty, että tässä tosiaan on meidän ehdokkaita, ihan aidon ihmisen näköisiä suomalaisia. Koko homma olisi kuivunut siihen.
Mutta sen sijaan heti alkoi kauhea itku ja parku, että kyllähän nuo meidän ehdokkaiden itsensä julkaisemat vaalikuvat on niin kauheita, että koko sivusto on tuhottava, tuhottava välittömästi. Käy todella sääliksi noita naisparkoja, jotka ovat laittaneet huulipunat ja kukkarossit rintaan valokuvaansa varten - siis oikeasti tälläytyneet parhaan taitonsa mukaan - ja nyt joku Putkonen ei kestä nähdä heidän kuviaan netissä.
Minua ärsyttää persuissa tuo valtava epävarmuus ja tekopyhyys. Ollaan oikeasti valtavan takakireitä ja haluttaisiin olla muuta kuin ollaan, vaikka yritetään esittää jotain joviaalia ja maanläheistä vitsiniekkaa.
Mitä teki Hakkarainen suurin piirtein toisesta tilistä - no osti ökyauton tietysti! Ei edes sen vertaa malttanut odottaa että olisi oikeasti ollut varaa siihen luksuspirssiin, niin että oli pakko ostaa vanha malli. Hirveä kiire näyttää herralta vaikka herroja moittimalla on itse päässyt lihapatojen ääreen.
Käy todella sääliksi noita naisparkoja, jotka ovat laittaneet huulipunat ja kukkarossit rintaan valokuvaansa varten - siis oikeasti tälläytyneet parhaan taitonsa mukaan - ja nyt joku Putkonen ei kestä nähdä heidän kuviaan netissä.
kuin kokoomuksen tai ruotsalaisten ehdokkaat. Persut ovat tavallisia suomalaisia, pienituloisiakin ja kokoomuksen väellä on varaa kuvamanipulaatioon, meikkiin, kosmetologiin, kampaajaan ja vaikka plastiikkakirurgiin, että näyttävät hyvälle.
Ei näyttäisi Stubbikaan miltään jos siltä ottaisi sen rahat pois ja pukisi tarjoustalon vaatteisiin.
kauhistelevat omia ehdokkaitaan ja vaativat heidän kuviaan poistettaviksi?
On nuo persut hauskoja. Ajatelkaas, jos sieltä olisi huumorintajuisesti vain myhäilty, että tässä tosiaan on meidän ehdokkaita, ihan aidon ihmisen näköisiä suomalaisia. Koko homma olisi kuivunut siihen.Mutta sen sijaan heti alkoi kauhea itku ja parku, että kyllähän nuo meidän ehdokkaiden itsensä julkaisemat vaalikuvat on niin kauheita, että koko sivusto on tuhottava, tuhottava välittömästi. Käy todella sääliksi noita naisparkoja, jotka ovat laittaneet huulipunat ja kukkarossit rintaan valokuvaansa varten - siis oikeasti tälläytyneet parhaan taitonsa mukaan - ja nyt joku Putkonen ei kestä nähdä heidän kuviaan netissä.
Ja on kokoomuksenkin ehdokkaiden ulkoista olemusta kritisoitu, mutta parkuvan persun mielestä kokoomuksen ehdokkaatkin on vain "hyvännäköisiä" ja kuvat manipuloitu:D
Sana looks tarkoittaa ulkonäköä. Sivusto on koottu varta vasten noiden ihmisten ulkonäön esilletuomista varten. Se, että siinä ei SANOILLA pilkata ketään ei tarkoita sitä, etteikö siinä silti voisi olla selvä pilkkaustarkoitus.
Mikä aivojen osa on jäänyt epäaktiiviseksi ihmisiltä, jotka eivät näe tuossa mitään loukkaavaa? Vai kielitaitoko vaan on puutteellinen? Kuten sanottu, KUVAT itsessään eivät ole loukkaavia vaan se, että ne on koottu tuonne irvailutarkoituksessa (siitä ei kyllä ole epäilystäkään). Tuskin sivuston tarkoitus on persujen tyylikästä ulkomuotoakaan korostaa? Vai onko niin, että te joiden mielestä tuossa ei ole mitään loukkaavaa ajattelette tarkemmin sanottuna niin, että PERIAATTEESSA tuossa ei ole mitään loukkaavaa kun ketään ei ole ivattu suorasanaisesti? Mutta kuitenkin ymmärrätte miksi se periaatteessa myös voi loukata?
Ja tosiaan niille, jotka sanoja kaipaavat, niin sivuston nimi on Per LOOKS.
Ja en ole persu, en lähelläkään. Kiusaamista en kuitenkaan arvosta. Ihmetyttää miten ihan fiksuinakin pitämäni fb-tutut levittävät linkkiä ja naureskelevat kuville. Vihreitä sen sijaan eivät tietääkseni ole. En tiedä mistä tämäkin obsessio tulee, että vihreät nyt olisivat tuon jutun masinoineet.
Se varmaankin on totta, että jos persut eivät olisi mitenkään itse reagoineet tuohon vaan vain "myhäilleet huumorintajuisina", niin koko juttu ei olisi saanut näin isoa julkisuutta. Toisaalta en tiedä, onko huumorintajuinen myhäily kuitenkaan paras reaktio kiusaamiseen.
kauhistelevat omia ehdokkaitaan ja vaativat heidän kuviaan poistettaviksi?
...että ne on koottu kiusaamistarkoituksessa. En usko menninkäisiin enkä joulupukkiin enkä myöskään siihen, että sivuston tekijä olisi "ihan muuten vaan" koonnut persujen kuvia ja ihan muuten vaan nimennyt sen Per Looksiksi.
Toisaalta en tiedä, onko huumorintajuinen myhäily kuitenkaan paras reaktio kiusaamiseen.
että kiusaamiseen on syytä. Kun oikeesti, ei pitäisi olla. Se että ihmiset kiusaavat erilaisia on väärin, eikä sitäkään pitäisi kannustaa sillä että huutaa itsekin että karmeaa, törkeän näköisiä ihmisiä, viekää noi pois, on kauheaa laittaa noi samaan paikaaan.
Toisaalta en tiedä, onko huumorintajuinen myhäily kuitenkaan paras reaktio kiusaamiseen.
että kiusaamiseen on syytä. Kun oikeesti, ei pitäisi olla. Se että ihmiset kiusaavat erilaisia on väärin, eikä sitäkään pitäisi kannustaa sillä että huutaa itsekin että karmeaa, törkeän näköisiä ihmisiä, viekää noi pois, on kauheaa laittaa noi samaan paikaaan.
että se on se sivuston TARKOITUS joka määrittää asian. Ei kukaan huutele, että kauheaa, ei noita kuvia saisi koota tuonne vaalisivustolle. Sen sijaan jos ne on koottu kiusaamistarkoituksessa, niin pelkästään se riittää syyksi poistaa sivusto. Mun mielestä. On tärkeää erottaa se, että KUVAT eivät ole loukkaavia vaan tuo sivusto, joka on tehty loukkaamistarkoituksessa.
Kun tärkeää erottaa se, että KUVAT eivät ole loukkaavia vaan tuo sivusto, joka on tehty loukkaamistarkoituksessa.
Ei voi olla kiusaamistarkoitusta jos ei ole kiusaamisen syytä. Oikeasti ainoa tapa toimia tässä oli se mitä Soini teki, että rumankomeita ihmisiä kuten minä. Jokainen tietää että sivusto oli kiusaamistarkoituksessa tehty. Ja ottaen huomioon persujen yleisen sananvapausininän, persut tekee itsestään naurettavia vaatimalla sivuston sulkemista. Koko juttu on taas ollut persujen imagon kannalta katastrofaalisen huonosti hoidettua pr:ää. Pari idioottia on siellä taas päässyt keräämään irtopisteitä ja sivustolla kuvatuilla ei liene kovin kiva olo.
Tuolla sivustolla ei kommentoida kuvia sanallakaan. Kuvia ei ole myöskään muokattu. Jos koet kuvat pilkkaavina, olet muodostanut tämän mielikuvan itse; sitä ei ole syötetty sinulla. Olet siis varmaan itsekin, närkästymisestäsi päätellen, tajunnut millaisia ihmisiä PerSujen riveistä keskimäärin pyrkii kunnanvaltuustoihin... Ulkonäkö ja vaatetus kertoo ihmisestä paljon. Ja näiden ihmisten kohdalla se kertoo hyvin huolestuttavaa viestiä.
Ei voi olla kiusaamistarkoitusta jos ei ole kiusaamisen syytä.
Kun kiusaaja haluaa kiusata niin se varmasti keksii jonkun "syyn", mutta se ei tarkoita että se olisi mikään oikea syy kiusata.
Jos mua vaikka haukuttaisiin töissä rumaksi niin mun ei tarvisi puuttua siihen koska en oikeasti ole ruma?:D Tai jos olenkin ruma, niin rumuutta ei joka tapauksessa saa haukkua joten mun pitäisi vaan sivuuttaa haukut?
Tuolla sivustolla ei kommentoida kuvia sanallakaan. Kuvia ei ole myöskään muokattu. Jos koet kuvat pilkkaavina, olet muodostanut tämän mielikuvan itse; sitä ei ole syötetty sinulla.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704994/te_joiden_mi…
En jaksa enää avata tätä asiaa jokaiselle erikseen.
Kuvat ei ole loukkaavia mutta kiusaamistarkoituksessa tehty sivusto on.
Ja siltä varalta ettet osaa englantia, niin LOOKS tarkoittaa ulkonäköä, eli tuo sivusto on tehty noiden ihmisten ulkonäön esilletuomista varten.
Kaikkea ei tarvitse sanoa suorin sanoin, että se olisi haukkumista. Onko nämä ihmiset, jotka ei ymmärrä tuon sivuston loukkaavuutta niitä samoja, jotka ei ymmärrä sarkasmia? Eli joku kyky ymmärtää ei-suorasanaisia viestejä puutteellinen? Rivien välistä lukeminen mahdotonta?
Mun mielestä siitä ei ole epäilystäkään etteikö tuo sivusto olisi pilkkaamistarkoituksessa tehty, ja se on oleellista. Se TARKOITUS. Kuvat itsessään eivät tietenkään ole loukkaavia.
sivustolla. Tämä on fakta. Jos katsoja rupeaa haukkumaan noita ihmisiä rumiksi, ongelma on katsojan päässä.
Minua osissa noita kuvia huolestuttaa huolittelemattomuus (ei siis ollenkaan kaikissa). Tuohan on ollut vähän niinkuin "työhaastattelutilaisuus" eikä ole nähty vaivaa sen verran että olisi käyty parturissa.
Ei voi olla kiusaamistarkoitusta jos ei ole kiusaamisen syytä.
Kun kiusaaja haluaa kiusata niin se varmasti keksii jonkun "syyn", mutta se ei tarkoita että se olisi mikään oikea syy kiusata.
Jos mua vaikka haukuttaisiin töissä rumaksi niin mun ei tarvisi puuttua siihen koska en oikeasti ole ruma?:D Tai jos olenkin ruma, niin rumuutta ei joka tapauksessa saa haukkua joten mun pitäisi vaan sivuuttaa haukut?
tuon näköisiä eikä kaunottaria. Oikeasti suurin osa näyttää normaalilta (tai rumalta), erittäin harva on hyvännäköinen luonnostaan.
PerLooks on siis erittäin hyvä läpileikkaus normaalista suomalaisesta. Ei ne vasurien ja vihreiden risuparrat sen paremmalta näytä. Päinvastoin..
Perussuomalaisista oli valittu ne vanhimmat ja ei niin hyvin kuvissa onnistuneet, ihan samanlaisia otoksia saa noista nuorista vihervasureista.
Hei, noi kuvat on persujen vaalisivuilta, ihan niiden omia ehdokkaita. Kuka tässä on ketään pilkannut? Galleriassa ei ole yhden ainoata kommenttia.
Näytä persulle persun kuvaa - nousee älämölö. Ehdokkaista en osaa sanoa, mutta kummallista sakkia te persujen äänestäjät.