Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Per Looks - Hohhoijaa !!!!

Vierailija
08.10.2012 |

Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten AIKUISET ihmiset kehtaavat pilkata toisten Luojan suomaa ulkonäköä. Olen todella järkyttynyt, oikein Ruotsin mediassakin nauretaan suomalaisten ulkonäölle. Kauneus on katsojan silmissä, näiden ivaajien silmissä täytyy olla jotain vialla.

Kuvottavaa käytöstä aikaihmisiltä !!

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivustolle on haettu nimenomaan ne rumimmat ehdokkaat. Rumia ne ovat,

hyvin iso osa ihmisistä on sitä mieltä, että sivuston ihmiset ovat rumia.

Jos kuvittelet, että expatina olemisesi jollakin lailla tuo uskottavuutta kirjoituksiisi, niin olet väärässä. Myöskin lasten kutsuminen pennuiksi antaa sinusta hyvin kypsymättömän ja typerän kuvan.

On hyvin ikävää, että arvostelet muiden ulkonäköä noin suorasukaisesti, minä näen kuvissa tavallisia suomalaisia ihmisiä, joita kävelee vastaan kadulla. Ikävää, että myös selkeästi kuviin huolella laittautuneet rouvat jakavat tuon tuomiosi.

Minulle on täysin yhdentekevää, minkä painoarvon sinä annat kirjoittamalleni mielipiteelle tai sen uskottavuudelle - sori, näyttelet elämässäni yhtä mitätöntä roolia, kuin kuka tahansa tuntematon. Tämä on varmasti molemminpuoleista.

Minulle on myös yhdentekevää, minkä mielipiteen muodostat kypsyysasteestani, asia tuntuu häiritsevän sinua, voin vakuuttaa ettei se häiritse minua. Pentujen kutsuminen pennuiksi saattaa häiritä sinua, kyseessä on melko yleisesti käytetty ilmaus myös tämän edustamamme eläinlajin lisääntymistuotoksista. Pahoittelen, mielipiteesi ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa niin paljon, että jatkaisin dialogia kanssasi.

Koita kestää!

Vierailija
2/122 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitteko te persujen äänestäjät olla noin TAUTISEN YKSINKERTAISIA???"

Niin no, siinä taas olisi ilmaisussa hiukan hiottavaa jos olet sitä mieltä ettei tuossa ollut mitään persuja haukkuvaa ;)

"enhän mä hauku kun mä vaan ihan asiallisesti kysyin että oletteko te persujen äänestäjät TAUTISEN YKSINKERTAISIA, enhän mä väitä että te olette..."

Sun viestissä oli btw paljon muutakin paasaavaa kuin vain capsit... Esim. kysymysmerkkijonot eivät anna kovin rauhallista saatika fiksua kuvaa ihmisestä.

sellainen ihminen haukkuu yksinkertaiseksi, joka ei itse kykene lukemaan intertekstuaalisia ja sanattomia viestejä laisinkaan.

Ja P.S. mulle ei ole mitään merkitystä mitä politiikkaa kannatat.

Kiinnitä toki huomiota sisältöön, ennen kuin esität arvioita minun yksinkertaisuudestani ja osaamisestani. Persujen äänestäjä ei ole persu, persu, eli omaa puolueen jäsenkirjan. Minä puhuin tarkoituksellisesti persujen äänestäjistä, en persuista, joita ko kuvakavalkadi esittää.

Paljon paasaavaa? Paasaus = Epä-rauhallisuutta? Ok. Opin taas jotain uutta - kiitti hei.

Nytkö hävettää että itse käytät capsejä? Sitä sattuu. Varsinkin kun heti perään ojentaa muita niiden käyttämisestä.

Btw, vaikkei asiani sinua lainkaan kiinnosta koet kuitenkin tarpeelliseksi opastaa minua viestinnän tulkitsemisessa.

Koita sinäkin kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä toki huomiota sisältöön, ennen kuin esität arvioita minun yksinkertaisuudestani ja osaamisestani. Persujen äänestäjä ei ole persu, persu, eli omaa puolueen jäsenkirjan. Minä puhuin tarkoituksellisesti persujen äänestäjistä, en persuista, joita ko kuvakavalkadi esittää.

Paljon paasaavaa? Paasaus = Epä-rauhallisuutta? Ok. Opin taas jotain uutta - kiitti hei.

Nytkö hävettää että itse käytät capsejä? Sitä sattuu. Varsinkin kun heti perään ojentaa muita niiden käyttämisestä.

Btw, vaikkei asiani sinua lainkaan kiinnosta koet kuitenkin tarpeelliseksi opastaa minua viestinnän tulkitsemisessa.

Koita sinäkin kestää!

Jos jaksaisin vängätä niin pyytäsin sua osoittamaan, missä mä olen ojentanut sua capsien käytöstä. Mutta en jaksa. Kuten jo kerran sanoin, niin sun tekstissä oli aika paljon muutakin paasaavaa kuin capsit. Eipä tuo kovin fiksulta meinaan ilmankaan niitä näytä, jos jo lähdetään ihan tuota ekasta lauseesta lähtien tarkastelemaan:

"Mitä persunäänestäjä lässyttää???

Olkoon vaikka kuinka looks, sanallakaan ei kenenkään ulkonäköä arvostella. Looks ei tarkoita arvostelua, mikä tässä on persun äänestäjälle vaikeaa ymmärtää? Sinähän sen päätöksen teet itse, kuinka suhtaudut jonkun ulkonäköön. Voitteko te persujen äänestäjät olla noin tautisen yksinkertaisia??? En minä osaisi ottaa loukkauksena tai pilkkana jos näkisin kuvani internetissä - varsinkin kun olen sen sinne itse laitattanut!"

"vaikkei asiani sinua lainkaan kiinnosta"

Mihis se sun lukutaito jäi? En sanonut että "sun asiasi ei kiinnosta". Sanoin, ettei mulle ole merkitystä mitä politiikkaa kannatat.

Mutta pitäiskö vaan nyt lopettaa tämä vänkääminen? En mä sun viesteistä ainakaan oikein muuta viestiä saa kuin sen että sua haluttaa tapella. Mua taas ei.

Vierailija
4/122 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten PERSUT kehtaavat pilkata omia ulkonakojaan kun laittavat nama samat kuvat oikein riviin vaalimainoksiinsa tienPERSauksille...

Minkalainen puolue se oikein on kun oikein kilvan kimpassa pilkkaavat omien ehdokkaidensa ulkonakoa...

No, kukin alallaan, riettaat PERSUT kans...

Vierailija
5/122 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ketään pilkannut, se on heikkoitsetuntoisten oma tulkinta asiasta. Jos ei kuva kestä katsomista, voisi pestä tukkansa ja käydä parturissa. Ovathan nuo tyypit todella epäsiistin näköisiä.

Tuskin Ruotsissa on näiden tyyppien ulkonäölle naurettu vaan näiden herkkänahkaisuudelle. Minä en ainakaan äänestä tällaisia pikkuasioista loukkaantuvia nirppanokkia.

Vierailija
6/122 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ota kantaa näihin kuvagallerioihin sinänsä, mutta totean vain, että on aika pahasti persuilta tehty toisiaan kohtaan, että närkästytään siitä, että joku julkaisee heidän kuviaan, joiden pitäisi esittää ehdokkaat parahimmillaan. Sehän tarkoittaa, että näiden närkästyjien mielestä kuvissa ja kenties sitten ehdokkaissakin on jotain niin pahasti vialla, että ne olisi pitänyt piilottaa yleisöltä. Ja nyt sitten esitellään "salonkikelpoisia" persuja. Siis niin kuin että kaikki persut ovat keskenään tasa-arvoisia, mutta jotkut ovat tasa-arvoisempia kuin toiset?"

Vierailija
7/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan googlaamalla löytänyt mitään viitteitä siitä, että olis ylittänyt uutiskynnyksen Ruotsissa..

Vierailija
8/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielisiä narsisti-mamupatjoja, jotka luulee olevansa muita parempia vaikka haalaavat itse monikulttuuristeja raiskaamaan ja ryöstelemään.

Vierailija
9/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan googlaamalla löytänyt mitään viitteitä siitä, että olis ylittänyt uutiskynnyksen Ruotsissa..

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/10/1630990/nain-tulvii-ka…

Vierailija
10/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielisiä narsisti-mamupatjoja, jotka luulee olevansa muita parempia vaikka haalaavat itse monikulttuuristeja raiskaamaan ja ryöstelemään.

tämä sopisi loistavasti kuvien sekaaan :D.

Vierailija
11/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15573713.ab

Vierailija
12/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15573713.ab" alt="http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15573713.ab">http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15573713.ab</a&gt;

Vierailija
13/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervampin pitäisi olla jo nukkumassa, että ehdit taas hillumaan huomenna mamu-kavereidesi kanssa kaupungille?

Vierailija
14/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervampin pitäisi olla jo nukkumassa, että ehdit taas hillumaan huomenna mamu-kavereidesi kanssa kaupungille?

Siis viitaten viitoseen.

Vierailija
15/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en tiedä pilkataanko tuossa ruotsin jutussa ketään.Tuolla kuvasivustolla mitään pilkkaa en ole kuitenkaan nähnyt, vain ehdokkaiden kuvia.

Vierailija
16/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pilkkaa? Noihan on niiden kuvia. Tulostahan peruste ja niiden kannattajat näyttää. Joskin ymmärrän että se tulee järkytyksenä jos ei osaa peiliin katsoa.

Vierailija
17/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, että löydät per looksista jotain pilkkaavaa. Tuossa galleriassahan ei kommentoida sanallakaan ketään? Kuvathan ovat perussuomalaisten itse ehdokassivuilleen laittamia, ei siis salakuvattuja ei henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja tms.

Mikä teitä perussuomalaisia oikein riivaa, kun puolueen itse julkaisemat kuvat aiheuttavat teissä puolustusreaktion? Aivan kuin joku ulkopuolinen olisi jollain tavalla vaikuttanut kuviin, saati pilkannut niitä..

Vierailija
18/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää kuvitella äänestäväni yhtään vihreiden tai vasemmistoliiton ehdokasta, koskaan. En halua, että ääneni menee sellaiselle, jonka mielestä toisten ulkonäköä saa arvostella.

Vierailija
19/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkun mielestä tuo on ihan ok eikä näe tuossa sivustossa mitään kummallista? Puolueista viis mutta onhan tuo nyt ihan selvästi tehty pilkkaamistarkoituksessa. Kuvat esittävät tavallisia suomalaisia ihmisiä, mutta sen näköisiä jotka eivät yleensä ole ehdolla politiikkaan, joten se on sitten jonkun mielestä ok pilkata heitä. Todella lapsellista, äärimmäisen lapsellista.

Vierailija
20/122 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkun mielestä tuo on ihan ok eikä näe tuossa sivustossa mitään kummallista? Puolueista viis mutta onhan tuo nyt ihan selvästi tehty pilkkaamistarkoituksessa. Kuvat esittävät tavallisia suomalaisia ihmisiä, mutta sen näköisiä jotka eivät yleensä ole ehdolla politiikkaan, joten se on sitten jonkun mielestä ok pilkata heitä. Todella lapsellista, äärimmäisen lapsellista.

Ihan saman näköistä porukkaa sitä on kunnanvaltuustoissa ja lautakunnissa nytkin. Vanhempi mies- ja naispolvi on ihan järkyttävän näköistä kylänraiteilla lippalakkeineen ja 80-luvulta jääneine monivärisine kuontaloineen, joita ei enää kukaan muu värkkää kuin pikkukuntien kampaajamestarit.

Paitsi ei välttämättä ole ennen nähty noita vauhkon näköisiä hiukset joka suuntaan sojottavia tai nyrkki pystyssä olevia nuorukaisia tai noita lapsellisia leijonakoruja käyttäviä tyyppejä. Ne eivät ole hauskoja vaan ahdistavia.

Oikeastaan Per looks on hieno kuvareportaasi persuilmiöstä. Kuka oikeastaan sanoo, että se olisi tehty pilkkaavalla tarkoituksella? Joku on voinut ihan vakavissaan haluta koota gallerian kokoon, jossa noitten perisuomalaisten pikkukuntien ukkojen ja tanttojen lisäksi on noita suomileijonatyyppejä.