Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä teen hankalan työkaverin (mies) kanssa, alkaa voimat loppua :(

Vierailija
08.10.2012 |

Ollaan oltu siis n. puoltoista vuotta samassa työtiimissä. Eka vuosi meni tosi hyvin, oltiin itseasiassa hyviäkin kavereita ja meillä oli paljon yhteistä läppää, käytiin usein n. 6 hengen työporukalla ulkona jne. Mitään ihastumisia EI ollut puolin tai toisin, tultiin vaan tosi hyvin toimeen.

Kesälomien jälkeen välimme ovat olleet ihan selvästi jäähtyneitä. Tää mies on jostain syystä ottanut "uhreikseen" minut ja toisen naisen, joille koko ajan vittuilee, haukkuu ja muutenkin kiukuttelee. Pariin toiseen hän taas on ripustautunut, ja pitää näitä "turvanaan" työpaikalla. Eli käy ensin vittuilemassa meille ja menee sitten näiden luokse puhumaan paskaa selän takana.

Tää tilanne on mennyt ihan kamalan rasittavaksi! Ollaan sanottu miehelle päin naamaa että mikä hemmetti on ongelmana, mutta vastausta ei saada.

Taas tänään meni lopulta hermot kun piti palaverissa esitellä erästä projektia. Oltiin jo sovittu kuka esittelee mitäkin, ja kun tämä mies tuli myöhässä töihin hän päätti että hän saa ensin valita mitä esittelee ja muut valitsevat hänen jämistään osuutensa. Itse esityksessä hän suoraan sanottuna lyttäsi minut pomolle tyyliin "muuten projekti oli onnistunut, mutta tuo Minnan (minun) osuus oli vähän huono yms yms".

Okei, ollaan kaikki aika nuoria (23 - 26) mutta onko toi ihan oikeesti aikuisen ihmisen käytöstä! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä mies pelkää oman paikkansa puolesta.

Pudotusleikki on alkanut.

Tässä tuntuu jotenkin olevan kyse jostain ihan muusta. Vaikea sanoa kun oon itekkin ihan ulalla, mutta mitään leikkauksia tai muuta ei olla tekemässä, eli ollaan kaikki siinä mielessä ihan turvassa ja samalla viivalla.

- ap

Vierailija
2/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimiehenne ollenkaan selvillä tilanteesta ja mitä hän tekee asialle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimiehenne ollenkaan selvillä tilanteesta ja mitä hän tekee asialle?

mutta hänen mielestään henkilökohtaiset asiat selvitetään henkilökohtaisella ajalla. Tuon munkin haukkumisen esityksen aikana kuittasi lähinnä silleen "jaa hmm ok jaahas" eli ei sanonut juuta tai jaata vaikka kitkaa oli selvästi.

Itse olisin valmis juttelemaan asiat halki mutta se on vaikeeta kun toinen vaan kiukuttelee takaisin.

Vierailija
4/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta ei ole sille tällä hetkellä mitään hyötyä, hän alkaa lyttäämään sinua.

Vierailija
5/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se mies luulee että voi kohdella sinua miten sattuu. Kannattaa opetella pitämään puolensa.

Vierailija
6/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo paikalla jne. Sitten vaan sanptu suoraan: "Jospa "Matti" nyt selvitetään tämä asia pohjamutia myöden kun kerran kaikki olemme paikalla. Mikä sinua vaivaa, onko jotain tapahtunut, miksi teet noin ---tähän kerrot mitä tehnyt---" Ja painota että et halua kenenkaan poistuvan huoneesta ennen kun asia on selvitetty. Ole rauhallinen ja älä sorru haukkumiseen (jos sanot jotain negatiivista sano samassa lauseessa jotain hyvääkin jne.)

Saattaa vain olla m*lkku ihmisena, sellainen joka tarvitsee aina ns. sylkykupin itselleen. Ensin kaveeraa kaikkien kanssa ja sitten kerää sen oman "tiimin" ja dissaa toisia.

MUTTA asiaan saattaa olla joku oikea syykin, esim. väärinkäsityksiä tai tahallista harhauttamista. Itse olen ollut työpaikalla millä myrkynkeittäjä puhui toisista pahaa (siis kertoi Maijalle että Liisa sanoi sinusta näin, ja sitten Liisalle mitä Maija muka sanoi jne.) lopputulemana erittäin tulehtunut ilmapiiri, MUTTA kun asioista puhuttiin avoimest, huomattiin että yksi syöttänyt toisille valheita. Kukaan ei tiedä miksi, vaihtoi työpaikkaa kun jäi kiinni.

Vierailija
7/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis sooloillut joten turha minua syyttää "huonosta" esityksestä. Mies vaan mussutti jotain epämääräistä vastaukseksi ja jankkasi että mikset tehnyt näin ja näin.

Ollaan mietitty ihan oikeesti noiden naispuolisten kavereiden kanssa et joskus jotenki saarretaan mies ja selvitetään asia ihan juurta jaksaen, koska tää eripuraisuus rasittaa tietysti kaikkia. Parasta olisi jos sekä minä että toinen nainen jolle vittuillaan sekä myös nämä puolustajat olisivat paikalla, sillä heidän kuullensa mies ei uskalla olla niin lapsellinen kuin todellisuudessa on.

Aluksi tosiaan luulin että kyse olisi jostain väärinkäsityksestä tai miehen henkilökohtaisista vastoinkäymisistä mutta pikkuhiljaa on alkanut tuntumaan siltä että mulkku mikä mulkku.

Itse en koe toimineeni sylkykuppina, sanon takaisin jos on tarvetta. Ennemminkin tämä toinen "uhri" on sellanen anteeksipyytelevä ja taipuu miehen tahtoon helpommin :/

Vierailija
8/10 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi omassa yksityiselämässään olla ihan fyysisestikin agressiivinen. Ensin on sinulle mielinkielin, koska luulee että naisena alkaisit häntä hoivaamaan ja paapomaan, mutta kun et alistukaan heikomman rooliin, hän suuttuu sinulle, ja alkaa käymään valtataistelua.

Meidän työpaikalla samanlainen tyyppi sai lopulta siirron toiselle osastolle. Ei vain, raukka, sietänyt sitä etten hihitellyt hänen jutuilleen niinkuin jotkut muut naiset.

Vierailija
9/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan naisvaltaisella alalla, ja tää tyyppi on porukan ainut mies. Me kaikki naiset olemme kyllä tosi hyviä kavreita, eli sinänsä mitään kuppikuntia ei ole. Jostain syystä vaan osa näistä naisista on ottanut tehtäväkseen puolustaa tätä lapsellista äijää, en tosiaan tiedä miksi.

- ap

Vierailija
10/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä mies pelkää oman paikkansa puolesta.

Pudotusleikki on alkanut.