G: ammattisi ja paljonko sinulle pitäisi maksaa, että menisit Kiitos-hupparissa töihin?
Kommentit (42)
Mitä esimiehelläsi on sotaveteraaneja vastaan?
Siis jos oletetaan, että ei saisi millään tavalla vihjata että kyseessä on vitsi/veto tms. Ja koko päivä pitäisi käyttää, mahdollisissa asiakastapaamisissakin. Kyllä se olisi, jos nyt ei ammatillinen itsemurha niin ainakin vakavaa uralla leikittelyä. Ei ihan kymppitonnilla taitaisi vielä irrota multa, ehkä 50000e olisi sellainen summa jolla voisi harkita.
Ammatiltani olen psykologi. Työskentelen paljon maahanmuuttajien ja nuorten parissa. Kaikki asiakkaani ja yhteistyökumppanini siis todellakin tietäisivät mitä huppari edustaa ja maine ja uskottavuus menisi todella pahasti välittömästi. Voisin kuvitella että esimieskin puuttuisi tuohon.
Sanoin jo että töissäni tiedetään mitä Kiitos-huppari edustaa. Ei sen näkiessään valtaosa ajattele veteraaneja vaan rasistista yltiösuomalaisuutta.
Mitä tekemistä sotaveteraaneilla ja Isänmaan puolustamisella on rasistejen kanssa? Olivatko isovanhempamme rasisteja, kun eivät antaneet maatamme vieraille? Ehkä me nykysuomalaiset ennemminkin olemme rasisteja, kun näemme että kaikki muut ovat arvokkaampia ja parempia kuin me itse.
Pohdittavaa itse kullekin.
eikä kyllä löydy semmosta rahaa, että töihin menisin ko. huppari päällä.
Työssäni tapaan paljon maahanmuuttajia ja muutenkin työni on auttamista ja ymmärtämistä vaikeissa asioissa.
Levyseppä ja todella paljon.En edes kotona yksin ollessani laittaisi päälleni.
raksalla töissä, sinänsä menis kuin kala vedessä, mutta jos en saisi kertoa että käytän sitä vain vitsinä, mut toimitettaisiin ehkä hoitoon, koska muut ihmettelisivät mitä mun arvomaailmalle on tapahtunut.
Saisinkohan sairauslomaa? Jos mulla luultaisiin olevan joku paha vinksahdus menossa, psykoosi lähentymässä...
Tonni käteen olisi ihan ok raha, jos saisi myös sairauslomaa.
Olen farmaseutti ja töissä on työvaatteet, joten alle jäisi varsinaisen työpäivän ajaksi. Voisin mä tonnilla pistää sen sinne takin alle, vaikka kuuma tulis ja ärsyttäisi se huppari takin alla.
Kiinteistösihteeri eikä mulle tarvii mitään maksaa.Me yllytetään muutenkin kavereiden kesken toisiamme vaik mihin joten voisin laittaa ilmaiseksikin sen päälle.
500 000 jos saisin niin menisin.
Tosin kertoisin silti kaikille, että TÄÄ ON VAIN TÄLLANEN VETO!
Siis jos oletetaan, että ei saisi millään tavalla vihjata että kyseessä on vitsi/veto tms. Ja koko päivä pitäisi käyttää, mahdollisissa asiakastapaamisissakin.
Kyllä se olisi, jos nyt ei ammatillinen itsemurha niin ainakin vakavaa uralla leikittelyä. Ei ihan kymppitonnilla taitaisi vielä irrota multa, ehkä 50000e olisi sellainen summa jolla voisi harkita.
Ammatiltani olen psykologi. Työskentelen paljon maahanmuuttajien ja nuorten parissa. Kaikki asiakkaani ja yhteistyökumppanini siis todellakin tietäisivät mitä huppari edustaa ja maine ja uskottavuus menisi todella pahasti välittömästi. Voisin kuvitella että esimieskin puuttuisi tuohon.
Sinunko mielestä kunnioitus sotaveteraaneja kohtaan on loukkaus maahanmuuttajia kohtaan? Pääseekö psykologiksi noin putkiaivoinen ihminen?
Itse en ole edes suomessa syntynyt eikä silti tekis tiukkaakaan pukea sellaista päälle ja jokainen mamu voidelkoot köyden jos ei sitä kestäis katsella ;=)
Työssäni tapaan paljon maahanmuuttajia ja muutenkin työni on auttamista ja ymmärtämistä vaikeissa asioissa.
En vaan voi käsittää tälläistä.Mitä mä nyt missaan tässä?
Lähihoitajakin näyttää mieluummin keskisormea veteraaneille miellyttääkseen porukkaa joka on nostanut kytkintä omastakin maastaan=(
7000e olis mun hinta ja siihen sisältyy lisäehto että saisin valita päivän jolloin ei ole kovin isoja verkostopaltsuja tai tiettyjä asiakkaita, joita varmasti loukkaisin paidalla.
Sosiaaliviranomainen joka paidalla loukkaisi asiakkaita? Kenetä erityisesti?Eikö se ole mamujen etu et suomi "voitti" sodan ja nyt he voi niittää veteraanien kylvämää viljaa.
Juttelen sotaveteraanien kanssa ja issueta löytyy vaatekaapista, mutta tuo huppari on korni ja en halua samaistua siihen jengiin.
En vaan voi käsittää tälläistä.Mitä mä nyt missaan tässä?
Lähihoitajakin näyttää mieluummin keskisormea veteraaneille miellyttääkseen porukkaa joka on nostanut kytkintä omastakin maastaan=(
keskarin näyttämistä sotaveteraaneille. Keräyksiin sotaveteraaneille osallistun aina, koskaan en laittaisi päälleni suomen leijona-paitaa tai tuota kiitospaitaa. KAIKKI tietää mitä arvoja ko. vaatteiden käyttäjä kannattaa..
hyvä tarkoitus, niin sen maine on sellainen, ettei normaalit ihmiset sitä päälleen vapaaehtoisesti laita.
Eikö se nyt tälläkin ole käynyt mielipiteistä ilmi.
Terkuin se toinen lähihoitaja.
Tulisi kehotus vaatteiden vaihtoon, jos käyttäisin hupparia.
sisällöntuotantopuolella, ja ihan pokkana voisin mennä ilman eri maksua. :D
Pitää olla ennemmin joku vihreä maailmanhalaaja. Ei hyvää päivää tätä nykypäivää
isänmaallisuus on niin epämuodissa
Pitää olla ennemmin joku vihreä maailmanhalaaja. Ei hyvää päivää tätä nykypäivää
Tämä maa alkaa olla menetetty. Ja vielä miten.
Siis jos oletetaan, että ei saisi millään tavalla vihjata että kyseessä on vitsi/veto tms. Ja koko päivä pitäisi käyttää, mahdollisissa asiakastapaamisissakin.
Kyllä se olisi, jos nyt ei ammatillinen itsemurha niin ainakin vakavaa uralla leikittelyä. Ei ihan kymppitonnilla taitaisi vielä irrota multa, ehkä 50000e olisi sellainen summa jolla voisi harkita.
ja ajatusmaailman?
Kuppikuntainen rasismi ja muukalaisviha on pois muodista.
7000e olis mun hinta ja siihen sisältyy lisäehto että saisin valita päivän jolloin ei ole kovin isoja verkostopaltsuja tai tiettyjä asiakkaita, joita varmasti loukkaisin paidalla.