Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin yöllä saatanan akka..

Vierailija
19.10.2012 |

Nukuttiin ja heräsin miehen kännykän akun latauspiippaukseen, mies ei osaa puhelintaan juuri käyttää eikä täten ole osannut hiljentää merkkiäänikään.. Mulla nukkui vauva kainalossa, herään muutenkin hänen kanssaan monta kertaa yössä ja mies nukkuu tyytyväisenä. Niinpä tökin ukkoa hereille että mene laittamaan puhelimes laturiin. Mies unisena että ketä se häiritsee. Sanoin että mene nyt, en pysty nukkumaan kun se piippaa, mies: "mene saatanan akka yksin laittamaan, miten vammanen oot kun ton takia pitää herättää" Ja meni vihaisena.

Tuo miehen kielenkäyttö?!! Ihan hirveää. Unisena, kiukkuisena, menee herkästi tuollaiseksi. Mitä vingut, saatanaa.. Tuntuu hirveän pahalta. Olen puhunut hänelle monesti asiasta, mutta olen kuulemma niin ärsyttävä. Tai sitten jos töissä inhottavaa niin pakko purkaa tms.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hauku sitten idiootiksi ja vajukiksi kun ei itse osaa sitä tehdä. Jotkut oppii vaan esimerkin ja kantapään kautta.

Vierailija
2/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse tuosta yleisestä puhumisesta, ei se sillä parane että minä otan ne äänet pois! Jos kiukustuu tai ärsyttää, että sanoo noin rumasti toiselle ://

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tiputat vessan pönttöön ym. jos itse ei jaksa mennä. Ja sano tämä sille.

Vierailija
4/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi väsynyt niin rakkaalla kunnioittamalleen puolisolle ei puhuta noin

Vierailija
5/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä kyllä tuollaisen takia miestä herättäisi jos se nimenomaan sinua häiritsee ja muutenkin yöllä heräilet

Vierailija
6/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun tulisi tehdä? Ei kumpikaan arvosteta toisiamme enää, minä en tuollaista moukkaa ja mies ei muutenkaan tunnu ketään naista arvostavan. Äkäinen elämäänsä kyllästynyt ukko.

Vierailija
7/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ihan pakko herättää? Olisit itse käynyt laittamassa sen puhelimen laturiin kun kerran olit jo hereillä. Miksi molempien pitää herätä noin yksinkertaisen jutun takia? Olisin minäkin saattanut miehelle suuttua jos mut herättäis laittamaan puhelinta laturiin keskellä yötä. Avutontahan tuollanen on...

Vierailija
8/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ihan pakko herättää? Olisit itse käynyt laittamassa sen puhelimen laturiin kun kerran olit jo hereillä. Miksi molempien pitää herätä noin yksinkertaisen jutun takia? Olisin minäkin saattanut miehelle suuttua jos mut herättäis laittamaan puhelinta laturiin keskellä yötä. Avutontahan tuollanen on...

lisään vielä jos mies on tyhmä palikka niin ei opi yhdestä yöherätyksestä latausasiaa.

Vierailija
9/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus aniharvoin, tulipunaisessa raivossa ja kesken riidan puolisot puhuvat noin toisilleen, niin ok. Mutta sain sen vaikutelman että ap:n mies päästää noita solvauksia suustaan tuon tuostakin. Sietämätöntä! Mies on siis sekä teknisesti lahjaton että täydellinen juntti ja moukka.

Vierailija
10/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus aniharvoin, tulipunaisessa raivossa ja kesken riidan puolisot puhuvat noin toisilleen, niin ok. Mutta sain sen vaikutelman että ap:n mies päästää noita solvauksia suustaan tuon tuostakin. Sietämätöntä! Mies on siis sekä teknisesti lahjaton että täydellinen juntti ja moukka.

Ja voin lisääkin kirjoittaa sopivia sanoja jos tarvitset. Jos käy fyysisesti sen jälkeen käsiksi niin ohjaa se ulos ja heitä tavarat perään.

Vierailija
11/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan arvosteta toisiamme enää, minä en tuollaista moukkaa ja mies ei muutenkaan tunnu ketään naista arvostavan. Äkäinen elämäänsä kyllästynyt ukko.

Miksi tuollaisen kanssa piti lisääntyä sitten, mä en IKINÄ tule käsittämään. Ok, jos on pitkä suhde ja arvostus loppuu, mutta jos on pieni vauva, niin tuskin se arvostus on ihan viimeisen 2 kk aikana loppunut, vai? Miksi ihmeessä pitää pykätä lapsia erovalmiiseen perheeseen, jossa kunnioitusta puolin tai toisin ei ole.

Vierailija
12/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseeseen ammuttu karku kesken talvi unien :)

Vierailija
13/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minultakin pääsisi rumia sanoja jos oma ukko alkaisi tuommoisen takia minua herättämään! nukun huonosti, ja teen pitkiä päiviä + RAKASTAN nukkumista. Minua ei herätetä jollei talo ole tulessa ja silloinkin saa jos on PAKKO lähteä. :D

Vierailija
14/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kiroilemaan ja sättimään. Sanoo että parempi kirota kuin lyödä. Raivon syyksi riittää mikä vaan, esim. liikenneruuhka tai jos kerron jostain ikävästä sattumuksesta töissä. No enpä enää oikein mitään uskalla kertoakaan ja koko ajan siloittelen tietä hänen edellään, ettei hän vaan raivostu. En oikein tajua miten kestän tätä. Omien vanhemoien avioliitto oli pelkkää riitaa, mutta pysyivät naimisissa, joten kai toistan omassani jotain samaa.

Vierailija
15/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te oikein löydätte noin moukkamaisia miehiä ja annatte vielä jatkaa tuollaista käyttäytymistä, siten siirrätte lapsillennekin tiedon, että tuollainen on jotenkin fiksua ja hyväksyttävää.

Vierailija
16/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteluvaiheessa jos on halua huomata ellei sitten seurustelua ole aloitettu alapään kautta. Mukavaa tulevaa perhe-elämää sulle ja lapsillesi!

Vierailija
17/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin mahdollista?

Mutta sä siis pahoitit mielesi kovasti siitä sanasta akka?

Vierailija
18/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kiroilemaan ja sättimään. Sanoo että parempi kirota kuin lyödä. Raivon syyksi riittää mikä vaan, esim. liikenneruuhka tai jos kerron jostain ikävästä sattumuksesta töissä. No enpä enää oikein mitään uskalla kertoakaan ja koko ajan siloittelen tietä hänen edellään, ettei hän vaan raivostu. En oikein tajua miten kestän tätä. Omien vanhemoien avioliitto oli pelkkää riitaa, mutta pysyivät naimisissa, joten kai toistan omassani jotain samaa.

Parisuhteessa ei ole kahta vaihtoehtoa, kirota tai lyödä, vaan oletuksena on, että toista rakastetaan ja kunnioitetaan ja kohdellaan sen mukaisesti. Kerrot, että silottelet tietä vihanpurkausten pelossa. Se on väkivaltaisista suhteista kertovien ihmisten jutuissa se ensimmäinen vaihe.

Poistu, jätä, lopeta tuo. Teet itsellesi hallaa.

Vierailija
19/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. muuten mutta jos minut herättää, niin unen pöppörössä ovat ihmiset yllättyneet mitä kaikkea suusta pääseekään, itse en aina muista kaikkea edes.

Vierailija
20/21 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä stressi tai väsymys.

Ei todellakaan ollut tollainen, kun seurusteltiin.

Oltiin yhdessä 5v. ennen, kun mentiin naimisiin ja saatiin vauva.

17V. yhdessä ja pakko olla lasten takia ainakin se 10v.

Lapset tuo esille puolison huonot puolet.