Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vien rakastajani huomenna samaan ravintolaan syömään, jossa hänen vaimonsa tapaa ystävättärensä.

Vierailija
07.10.2012 |

Vaimo näkee meidät oikein rakastuneina ja lopun voittekin arvata.

Ja kyllä, vaimon ystävä on myös minun ystäväni. Yhdessä tämän olemme juonineet ja vieläpä niin, ettei kukaan osaa arvata yhtään mitään.

Vihdoin saan rakkaani kokonaan itselleni.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes sen vaimo :D Olenko missään vaiheessa sanonut, että olemme Suomessa? Ja mies ja vaimo suomalaisia ;) Ihan kaikkea en sentään paljasta ja toki vähän muuntelen totuutta.

-ap-

Onneksi olkoon että sait miehen, toivottavasti pysyvästi. Jos itse olisin ollut sinun rakastaja, ja elänyt kulisseissa en olisi edes lähtenyt naisen perään, vaan tekstannut että voi etsiä toisen naisen kun oma mies ei oikeasti kiinnosta.

Hieman outoa siis että jos rakastaa sinua niin lähtee toisen perään... ;)

Onnea teille kuitenkin.

Vierailija
62/63 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin yhdessä joskus aikoinaan erään häntäheikin kanssa. Tilanne muuttui siinä vaiheessa koomiseksi kun lopetimme seurustelun, mutta sovimme, että asumme yhdessä vuoden loppuun rahasyistä. Mies siis kärähti pettämisestä, mutta niitä oli ollutkin useita.

Sain öisin soittoja ja uhkailuja kun en kuulemma päästä miestä ja mies eroaisi minusta jos antaisin eron( juu, minä 157cm pitkä 42kg painava nainen sainkin väkisin pidettyä miehen kotonaan)

Mies inhoaa minua ja meillä ei kuulemma ole ollut seksiä ja mies säälistä on vain minun kanssani (öööö...mies oli sängyssä HYVÄ ja olemme harrastaneet seksiä vielä pari vuotta erilleen muuttomme jälkeen)

Sitten eräs muija hiipi rivitaloasuntomme ulkopuolella ja kun menimme yhdessä bussipysäkille, soitti minulle itkien, että mies onkin valehdellut hänelle. Meillä ei kuulemma ollut enää mitään yhteistä (ööö..oliko miehen valehteleminen minun ongelma)

Sitten näitä tarinoita, että järjestettiin kärähtäminen minun silmien edessä, että päästäisin miehen eroon. Ainoa ongelma oli se, että olimme jo eronneet ja minullakin oli jo omat säpinät, joten hukkaan meni. Ja lopulta kun se oli mies, joka vinkui vielä vuosia takaisin eromme jälkeen.

Eli ihan oikeasti on olemassa naisia,jotka uskovat, että mies kyllä eroaisi jos nainen päästäisi. Hassua, seisooko se nainen oven edessä ja ei päästä miestä ulos, vai ei kirjoita papereita vai miten se pidättelee sitä miestä väkisin kun miesrukka rimpuilee vaimonsa vankina :)

Eli voisin kuvitella, että ap olisi ollut joku entisen avokkini panoista. Kun minä en anna miehelle vapautta lähteä......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakkoset kuvittelee, että kyse on puhtaasti rakkaudesta ja mies-parka lähinnä kituu kotonaan.

Sen verran olen ollut korvat hörölläni ja kuunnellut miesten juttuja salaa, kun luulevat ettei akat ole kuulolla, että kyse on pillusta, ja vielä kerran pillusta. Voita leivän molemmin puolin, ja mies tuntee itsensä mahtisonniksi. Naiset vaan pidetään rauhallisina puhumalla. Rakkaus ei ole rakkautta, vaan pillunkipeyttä.

Sille on nimikin: pelimies.

Mutta nostakaa nyt ne päänne sieltä Hertta-sarjoista.

terv. eronnut nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan