Vien rakastajani huomenna samaan ravintolaan syömään, jossa hänen vaimonsa tapaa ystävättärensä.
Vaimo näkee meidät oikein rakastuneina ja lopun voittekin arvata.
Ja kyllä, vaimon ystävä on myös minun ystäväni. Yhdessä tämän olemme juonineet ja vieläpä niin, ettei kukaan osaa arvata yhtään mitään.
Vihdoin saan rakkaani kokonaan itselleni.
Kommentit (63)
Kähmittekö himokkaasti toisianne, kun odotatte ruoan valmistumista?
Vai miten kuvittelet, että mies ei pystyisi tästä luovimaan kuiville niin kuin aina ennenkin? Sanoo vain ilahtuneesti hymyillen, että hei rakkaani, tässä on työkaverini xxx, kerroinhan, että menen hänen kanssaan syömään, ja vaimo toteaa nätisti hymyillen, että hauska tutustua. Vielä todennäköisempää on, että mies ja vaimo ihan oikeasti kommunikoivat keskenään ja käy ilmi, että vaimo on menossa ystävänsä kanssa samaan ravintolaan, mihin mies sinun kanssasi. Siis typerä, ilkeä ja itsekeskeinen suunnitelma.
Sitten muutama sana sinusta. Miksi haluat saada tuollaisen miehen itsellesi? Hän pettää vaimoaan ja pettää sinua, kun ei sitoudu sinuun, vaikka selvästi sitä haluaisit. Hän on saanut sinut rakastumaan itseensä valehtelemalla ties mistä vaikeuksista vaimon kanssa mutta ei silti suostu eroamaan. Hän rakastaa siis vaimoaan ja lapsiaan, perhettään. Sinä olet hänelle vain vaihtelua, ei hän sinua halua pitää niin kuin varmasti olet jo tajunnutkin.
Miksi siis haluat kieroilla miehelle avioeron,vaikka tiedät, ettei mies muuten ikinä ottaisi sinua ja vaikka riskinä on, ettei hän eron jälkeenkään halua sinua? Miksi haluat miehen, joka kykenee valehtelmaan ja huijaamaan rakastaan ja johon et ikinä voi luottaa? MIten ylipäätään kykenet rakastamaan sellaista, joka ajattelee koko ajan vain omia tarpeitaan eikä kenenkään muun?
Veikkaus: olet itsetunnoltasi heikko, ja suhteesta varattuun saanut itseluottamusta, että ainakin kelpaat tälle. Et vain ole tajunnut, ettet kelpaa hänelle vaimoksi asti. Nyt kun se on sinulle valjennut, et edelleenkään tajua, mitä on arvokas käytös ja omanarvontunne vaan yrität likaisilla tempuilla saada miehen omaksesi. Ymmärrätkö edes, minkälainen on suhteenne pohja? Miehen puolelta valehtelua, salailua, huijaamista. Sinun puoleltasi täsmälleen samaa. Kuvitteletko todella, että teillä on jotain ainutlaatuista tai että ihan oikeasti rakastatte toisianne? Halu kun on eri asia kuin rakkaus.
Kasva aikuiseksi.
Tai lopeta provojen kirjoittelu. ;)
kuin Tauskin ja Supermarjon yhteistyö :-)
Kähmittekö himokkaasti toisianne, kun odotatte ruoan valmistumista?
Vai miten kuvittelet, että mies ei pystyisi tästä luovimaan kuiville niin kuin aina ennenkin? Sanoo vain ilahtuneesti hymyillen, että hei rakkaani, tässä on työkaverini xxx, kerroinhan, että menen hänen kanssaan syömään, ja vaimo toteaa nätisti hymyillen, että hauska tutustua. Vielä todennäköisempää on, että mies ja vaimo ihan oikeasti kommunikoivat keskenään ja käy ilmi, että vaimo on menossa ystävänsä kanssa samaan ravintolaan, mihin mies sinun kanssasi. Siis typerä, ilkeä ja itsekeskeinen suunnitelma.
Sitten muutama sana sinusta. Miksi haluat saada tuollaisen miehen itsellesi? Hän pettää vaimoaan ja pettää sinua, kun ei sitoudu sinuun, vaikka selvästi sitä haluaisit. Hän on saanut sinut rakastumaan itseensä valehtelemalla ties mistä vaikeuksista vaimon kanssa mutta ei silti suostu eroamaan. Hän rakastaa siis vaimoaan ja lapsiaan, perhettään. Sinä olet hänelle vain vaihtelua, ei hän sinua halua pitää niin kuin varmasti olet jo tajunnutkin.
Miksi siis haluat kieroilla miehelle avioeron,vaikka tiedät, ettei mies muuten ikinä ottaisi sinua ja vaikka riskinä on, ettei hän eron jälkeenkään halua sinua? Miksi haluat miehen, joka kykenee valehtelmaan ja huijaamaan rakastaan ja johon et ikinä voi luottaa? MIten ylipäätään kykenet rakastamaan sellaista, joka ajattelee koko ajan vain omia tarpeitaan eikä kenenkään muun?
Veikkaus: olet itsetunnoltasi heikko, ja suhteesta varattuun saanut itseluottamusta, että ainakin kelpaat tälle. Et vain ole tajunnut, ettet kelpaa hänelle vaimoksi asti. Nyt kun se on sinulle valjennut, et edelleenkään tajua, mitä on arvokas käytös ja omanarvontunne vaan yrität likaisilla tempuilla saada miehen omaksesi. Ymmärrätkö edes, minkälainen on suhteenne pohja? Miehen puolelta valehtelua, salailua, huijaamista. Sinun puoleltasi täsmälleen samaa. Kuvitteletko todella, että teillä on jotain ainutlaatuista tai että ihan oikeasti rakastatte toisianne? Halu kun on eri asia kuin rakkaus.
Kasva aikuiseksi.
Tai lopeta provojen kirjoittelu. ;)
Sinunko miehen minä olen vienyt? :D
P.S Tämä ei ole provo, vaikka kaikki provon ainekset kenties täyttääkin. Tälläistä tapahtuu myös tosi elämässä. Ja kyllä, suutelemme miehen kanssa ja kävelemme käsi kädessä. Mies ei pysty pitämään näppejään minusta erossa.
Ystäväni pitää huolen, että vaimo ei saa tietää ravintolaa, minne olemme menossa. Tulevat sinne yllättäen. Minäkään en paljasta miehelle ravintolaa etukäteen. Luulee, että olemme menossa ihan toisalle.
Ja kuka on puhunut naimisiin menosta tai vaimoksi ryhtymisestä? Minä haluan vain miehen itselleni, en muuta. Ei siihen tarvita papin aamenta. En minä elä missään prinsessa kuvitelmissa tai edes odota mitään prinsessa häitä. Vaimosta vain tahdon eroon, en muuta.
-ap-
Tälläkin palstalla sen on huomannut, miten usein ne vaimot antaa anteeksi.
Ja omassa tuttavapiirissäni on nainen joka on saanut miehensä pettämisestä kiinni jo usemman kerran, mutta ei halua luopua perheestä ja yhteisestä omaisuudesta joten avioliitto jatkuu.
kuorsaamisen, natinan rahasta, anoppiviikonloput...
Miksi et nauti siitä, mitä sinulla nyt on? Avioerot on hankalia, omaisuus menee puoliksi ja joskus se huonon omantunnon omaava mies menee antamaan vaimolle enemmän kuin ns. kuuluisi.
Meni esittäytymään oikein kohteliaasti ja muistutti samalla miehelle, että "hae Sanna tarhasta kotimatkalla". Ei siitä eroa tullut, mutta toinen nainen sai huomata, että hän todella on se toinen.
Oletko kopioionut tuon strategian jostakin jenkkiläisestä valtavirkaelokuvasta? Ne ovat keksittyä todellisuutta.
Jos et olisi lapsellinen ja typerä tapaisitte mehen vaimon yksityisesti ja kertoisitte suhteestanne ja siitä, että mies haluaa erota. Mutta nyt ilmeisesti sinä tai te haluatte järkyttää ja loukata miehen vaimoa, joka kai ei ole tehnyt muuta pahaa kuin tavannut mehen ennen sinua.
Mistäs tiedät että heillä tulee ero?
Ihana juttu. Mä todella haluan kuulla, mitä ravintolassa sitten tapahtui!!!
pitkästä aikaa; olen pettynyt.
Tämä on ihan totista totta, vaikka saattaakin kuulostaa Kauniista ja Rohkeista varastetulta käsikirjoitukselta. Mutta hyvä tietää, että minusta voisi tulevaisuudessa siis kehkeytyä mitä mainioin saippuaoopperoiden käsikirjoittaja. Pidetään mielessä, jos päätän vaihtaa alaa ;)
-ap-
sepusteli sen legendaarisen jutun miehen seuraamisesta hotelliin, peruukki päässä, aurinkolaist silmillä ja av:lle raporttia tunnin välein.
Tyylisi tunnistaa :)
sepusteli sen legendaarisen jutun miehen seuraamisesta hotelliin, peruukki päässä, aurinkolaist silmillä ja av:lle raporttia tunnin välein.
Tyylisi tunnistaa :)
tuon nimistä ketjua ikinä. Linkitäppä se minulle, niin luen huvikseni. Verrataan sitten tyylejä :D
Tämähän käy mielenkiintoiseksi, kun kukaan ei usko minua. Täällä muka sepittelen omia tarinoitani.
Mutta tiedättekö miten helppoa minun on kertoa kaikki, kun ei tarvitse oikeasti keksiä mitään. Ei tarvitse väkisin kehitellä mitään juonta ja miettiä, että onkohan tämä nyt totuuden mukaista vai ei.
Teitä ei ole niin helppo höynäyttää, katsos!
Huomista varten olen jo valinnut ihanan mustan tyköistuvan juhlamekon ja uudet punaiset korkokengät. Kampaajalla kävin tänään ja kynnetkin laitatin. Ihanat tuli.
Ja kyllä tulen kertomaan, miten ilta meni. Mitään väliaikaispäivityksiä en tule kyllä tekemään, se olisi jo noloa.
-ap-
Entä jos vaimo antaa anteeksi ja he jatkavat yhteiselämää. Ilman sinua?
Vaimo on kertonut ystävälle(mme), että epäilee miehen pettävän. Ja tietysti ystävä(mme) kertonut tämän minulle. Nyt teen vaimolle palveluksen.
Toivon, että vaimo ei pistä pystyyn mitään sen suurempaa draamaa. Tosin olen varautunut siihen, että saan tuntea nahoissani, kuinka pilasin heidän avioliittonsa. Mutta jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin vaimo tulee olemaan lähinnä helpottunut, kun saa vihdoin miehen rysän päältä kiinni.
Mutta toisaalta otan siis itsekin tietoisesti riskin, että kyseisessä ravintolassa saattaa olla tuttuja ja saan sitten kuulla asiasta jälkeenpäin. Eli miettikääpä sitten sitä. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei siellä ole ainakaan työkavereita. Ei kyllä pitäisi olla, mutta eihän sitä voi koskaan tietää.
Ja vielä yksi njuttu. Ennen kuin kukaan ehtii kysymään, niin miehellä ei ole lapsia. Sen verran lapsirakas olen, että lapsia en ikinä haluaisi satuttaa. Eli en nyt tiedä satutanki varsinaisesti ketään.
Jännityksellä siis odotamme huomista.
-ap-
Vaimo on kertonut ystävälle(mme), että epäilee miehen pettävän. Ja tietysti ystävä(mme) kertonut tämän minulle. Nyt teen vaimolle palveluksen.
Toivon, että vaimo ei pistä pystyyn mitään sen suurempaa draamaa. Tosin olen varautunut siihen, että saan tuntea nahoissani, kuinka pilasin heidän avioliittonsa. Mutta jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin vaimo tulee olemaan lähinnä helpottunut, kun saa vihdoin miehen rysän päältä kiinni.
Mutta toisaalta otan siis itsekin tietoisesti riskin, että kyseisessä ravintolassa saattaa olla tuttuja ja saan sitten kuulla asiasta jälkeenpäin. Eli miettikääpä sitten sitä. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei siellä ole ainakaan työkavereita. Ei kyllä pitäisi olla, mutta eihän sitä voi koskaan tietää.
Ja vielä yksi njuttu. Ennen kuin kukaan ehtii kysymään, niin miehellä ei ole lapsia. Sen verran lapsirakas olen, että lapsia en ikinä haluaisi satuttaa. Eli en nyt tiedä satutanki varsinaisesti ketään.
Jännityksellä siis odotamme huomista.
-ap-
Onko hän snaonut ystävällenne, että eroaa heti jos saa ukon rysän päältä kiinni? Jos ei ole kertonut, et voi tietää miten suhde jatkuu.
Onko mies ilmaissut haluavansa erota?
sepusteli sen legendaarisen jutun miehen seuraamisesta hotelliin, peruukki päässä, aurinkolaist silmillä ja av:lle raporttia tunnin välein. Tyylisi tunnistaa :)
tuon nimistä ketjua ikinä. Linkitäppä se minulle, niin luen huvikseni. Verrataan sitten tyylejä :D Tämähän käy mielenkiintoiseksi, kun kukaan ei usko minua. Täällä muka sepittelen omia tarinoitani. Mutta tiedättekö miten helppoa minun on kertoa kaikki, kun ei tarvitse oikeasti keksiä mitään. Ei tarvitse väkisin kehitellä mitään juonta ja miettiä, että onkohan tämä nyt totuuden mukaista vai ei. Teitä ei ole niin helppo höynäyttää, katsos! Huomista varten olen jo valinnut ihanan mustan tyköistuvan juhlamekon ja uudet punaiset korkokengät. Kampaajalla kävin tänään ja kynnetkin laitatin. Ihanat tuli. Ja kyllä tulen kertomaan, miten ilta meni. Mitään väliaikaispäivityksiä en tule kyllä tekemään, se olisi jo noloa. -ap-
Entä jos mies ei halua jättää vaimoaan? Joskushan käy niin, että kun on pakko valita, niin valitseekin paremman. Vaimon.
Mistä voit tietää, ettei hän ala vaimoaan anelemaan takaisin?
onneksi olkoon vaan.