Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vien rakastajani huomenna samaan ravintolaan syömään, jossa hänen vaimonsa tapaa ystävättärensä.

Vierailija
07.10.2012 |

Vaimo näkee meidät oikein rakastuneina ja lopun voittekin arvata.

Ja kyllä, vaimon ystävä on myös minun ystäväni. Yhdessä tämän olemme juonineet ja vieläpä niin, ettei kukaan osaa arvata yhtään mitään.

Vihdoin saan rakkaani kokonaan itselleni.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis sinun ystäväsi, kuten myös vaimon. Millainen ystävä on toiselle (sinulle) hyvinkin lojaali ja toiselle (vaimolle) ei ollenkaan.

Ystävä siis kertoo vaimon jutut sinulle (vaimo epäilee miehen pettävän), mutta ei sitten vaimolle kerro, että niin pettääkin! Ja millainen ystävä järjestäisi vaimon noin tukalaan paikkaan, samaan ravintolaan miehensä ja tämän rakastajattaren kanssa.

Taitaa mennä yksi ystävyyssuhdekin tässä sopassa.

Vierailija
22/63 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on viaton koko tilanteeseen. Ei siis ole tehnyt mitään pahaa, saattaa olla oikeasti tosi kiltti ihminen.

Sitten taas toisaalta on ap, joka arvostaa valehtelevaa ja huijaavaa miestä, yllyttää ystävänsä valehtelmaan ja huijaamaan omaa ystäväänsä ja valehtelee ja huijaa tätä rakastajaansa. Huh! Ei voi kuin ihmetellä, minkälaisia ihmisiä ap haluaa ympärilleen! Et voi ainakaan itkeä, ettet yhtään tiennyt, kun ystäväsi rupeaa makaamaan tämän rakastajasi kanssa. Harvoin löytyy kolme noin moraalitonta ihmistä, joten eiköhän ne kaksi muutakin tässä hötäkässä vielä "löydä" toisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo siis epäilee tosiaan, että mies pettää. Odottaa, kun kuuta nousevaa, että saa miehen rysän päältä kiinni.

Ystäväni ei pidä tuosta vaimo ihmisestä yhtään. Sen verran voin sanoa, että vaimo ei todellakaan ole mikään viaton enkeli. Eli puolensa ja puolensa, kuka kärsii ja kuka ei. Itse en ole kuitenkaan miehelle noista vaimon tekemisistä kertonut. Paljon siis tiedän. Päättäkööt sitten keskenään, kuka teki ja mitä. Varmasti tulee selviämään yhtä ja toista. Tämä ravintolaillalline taitaa olla vain alkusoittoa.

Avioliitto on jo pitkään ollut kulissiliitto, sen tiedän. Sitä miehen ei ole tarvinnut minulle selitellä, vaan olen sen nähnyt ja kuullut ihan muuta kautta.

Mutta enempää en uskalla kertoa, sillä joku voi oikeasti tunnistaa. Täytyy jatkaa töitä ja odotella iltaa. Toivotaan nyt, että kukaan osapuoli ei peru illallista. Sitten varmaan jokainen huutelisi täällä provoa, kun ei sitä maagista loppunäytöstä tullutkaan ;)

-ap-

Vierailija
24/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Tauskin ja Supermarjon yhteistyö :-)

Vierailija
25/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin niin herkistyin, kun tämän päivän lehdessä eräskin mies avautuin salasuhteestaan, lapsistaan ja vaimoistaan. Ihanaa

Vierailija
26/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole itse menossa ulos syömään... ;)

Vierailija
27/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, illalla nähdään! Vihdoinkin näen sinut. Olen menossa ystäväni kanssa syömään ja mies on "ylitöissä" taas.

Vierailija
28/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n rakkaushormoonitaso laskee ja arki alkaa, niin siinä sitten on aikaa miettiä missä se mies nyt luuraa ja kenen kanssa.

Jos on kerran kyennyt puolisoaan pettämään, niin toisen kerran se on vielä helpompaa.

Vierailija
29/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en sittenkään jaksanut tehdä sitä. Mietin asiaa eilen juurta jaksain, ja tulin tulokseen että olen nykytilanteeseen tyytyväinen. Mieleni tosin voi muuttua nopeastikin..

ap.

Vierailija
30/63 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme, söimme hyvin ja joimme shampajaa.

Katsotaan, miten tämä draama jatkuu...

-se ainoa oikea ap-

hauska pikku provonen. Jatka vaan ap!

Toi "shampaja" oli ihastuttavan pikantti yksityiskohta! Haluaisin vielä kuulla, kuinka mies on komea, rikas ja johtavassa asemassa. Kerro tarkasti tuo rikkausjuttu, mikä auto on ja kello, millaisia lahjoja saat?

Vierailija
31/63 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten provo tai ei

Vierailija
32/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en sittenkään jaksanut tehdä sitä. Mietin asiaa eilen juurta jaksain, ja tulin tulokseen että olen nykytilanteeseen tyytyväinen. Mieleni tosin voi muuttua nopeastikin..

ap.

Eli teki ja sai kaikki kurat silmilleen. :D :D

Toinen vaihtoehto voi olla, että provoili koko jutun. ;)

Vierailija
33/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitäisi kirjotella nimimerkillä. Joku esiintynyt minuna. Vielä en ole edes töistä päässyt kotiin!

-ap-

Vierailija
34/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonajasta en anna mitään vinkkejä. En kaupungista, en ravintolasta, en edes kulkupelistä, jolla sinne menemme. Mitään en tahdo paljastaa, ettei kukaan arvaa.

Olisi varmaan liian helppoa tehdä johtopäätöksiä, jos kertoisin ottavani ratikan Manskulle, jossa sitten treffaan rakkaani Stokkan kellon alla. Tai sitten suora otos sinkkuelämää jaksosta; machomieheni noutaa minut suoraan kotioveltani limusiinillaan ojentaen minulle ruusukimpun.

Tulen sitten kertomaan, miten kävi.

-ap-

Vierailija
35/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole oikea ap.

Case closed.

Vierailija
36/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ravintolat Helsingissä jotka ovat maanantaisin auki. Megaketjuravintoloissa kuten Rossot tjsp on vaikeampi "törmätä" ihmisiin

Vierailija
37/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitäppä se minulle, niin luen huvikseni. Verrataan sitten tyylejä :D

No tässäpä tämä, vaikka hyvin tiesitkin.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1429520/aion_varjost…

Vierailija
38/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni sitten perumaan illallisen, kun on kuulemma vielä tilaisuus pelata yksi kierros golfia työkaverien kanssa ennen kuin kausi loppuu.. :(

Lyökää vain lyötyä, mutta aion toteuttaa uhkaukseni vielä tällä viikolla, vaikka tänään peruuntuikin..

Tulen päivittämään lisää myöhemmin.

Harmittaa!

-ap-

Vierailija
39/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla kertomaan, miten illallinen sujui, mutta taida jättää välistä. Miksi pitää toisen ketjuihin tulla provoilemaan. Ootte oikeesti tosi ärsyttäviä.

-ap-

P.S Sen verran paljastan, että aika kivasti meni suunnitelmien mukaan ;)

Vierailija
40/63 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, ehkä seuraavaksi uskottavampaa tarinaa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme