Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo petti ja tuli raskaaksi

Vierailija
07.10.2012 |

ja nyt se miettii pitäisikö vauvan ja mä lohdutan sitä kun sillä on nyt niin vaikeeta. Tervetuloa mun sairaaseen elämään.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on täällä naisten huudella lapsen tappajiksi toisiaan ja mitä kaikkea. Mutta koitappa itse elää tuollaisessa tilanteessa. Mielipiteeni on, että jos vaimo todella haluaa lapsen pitää niin ero ainut vaihtoehto. Muuten saattaa olla toivoa, joskin hyvin vähän..

Vierailija
42/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että eroaminen on paras ratkaisu siitä riippumatta mitä nainen päättää tehdä. Jos ilmoitat ottavasi eron joka tapauksessa voi vaimosi päättää vapaasti haluaako lapsen vai ei, eikä ole painostusta aborttiin.

Vaimosi on tuskin hypännyt vain kerran pettämään. Luultavasti sitä on tapahtunut jo huomattavan paljon ja nyt sitten lopulta sattui paljastumaan näin.

Mikäli vaimosi pitää lapsen pidä huoli siitä, että et joudu lailliseksi elättäjäksi. Suomen lainsäädäntö on tässä miestä vastaan niin rankasti, että sinun tulee jo tässä vaiheessa ottaa selvää mitä sinun pitää tehdä välttääksesti elättäjän roolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukon nuolemaan näppejään, iteppähän on soppansa keittäny. Miksi sun täytyisi olla naisen kanssa joka jakaa itseään muillekkin??

Vierailija
44/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi ja tee se mikä parhaalta tuntuu.. Jos haluatte jatkaa yhdessä, mutta syntyvä lapsi ei siihen kuuluisi. Antakaa hänet adoptioon. Lapsi on syytön ja voisi saada rakastavan kodin perheessä, johon ei lapsia saada edes vieraissa käymällä..

Vierailija
45/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päivänselvä jos vaimo pitää lapsen. Jos ei pidä, en tiedä. Siksipä en voi painostaa mihinkään ratkaisuun kun en tiedä jatkettaisiinko siltikään. Vaimoni ei ole kostanut minulle. Ongelmia on ollut eikä kumpikaan yksin ole niihin syypää. Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Paljon on ehdottomia mielipiteitä kirjoitettu. Mielestäni elämä ei kuitenkaan ole niin mustavalkoista. Neuvoton olen edelleen ja tiedän etten täältä saa vastausta, mutta tilanteen kirjoittaminen ja kommenttienne lukeminen on kuitenkin tuntunut hyvältä. ap

pitkän päälle. Lapsi on syytön, mutta tulee varmaan vaistoamaan "erilaisuutensa" sinun silmissäsi vaikka yrittäisit kaikkesi; vaikkei asiasta koskaan puhuttaisi tai avioliittonne olisi jatkossa onnellinen.

Näin kävi ystävättärelleni joka vasta n 50v:nä sai tietää äidin käyneen vieraissa ja olevansa tuon suhteen hedelmä. "Isä" huolehti hänestä kuin omasta tyttärestään mutta tunnesidettä ei koskaan syntynyt. Lapsi ei ole tyhmä....

Olen pahoillani mutta paras tilanne kaikille (muille paitsi uusperheenne nykyisille lapsille) on ero. Joku kärsii jokatapauksessa - sinä, uusi lapsi tai ne edelliset...

Vierailija
46/86 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että lapsi on lahja. Minä vain en tällaista lahjaa pysty ottamaan vastaan. ap

Tunnusta lapsi niin lapsen biologinen isä ei saa olla lapsen kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
47/86 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää tuommoista elämää halua. Vai haluatko? Antaisitko anteeksi pettämisen? Musta tuo raskaus nyt ei liity mitenkään tähän juttuun, koska ei voi päättää että "hähää, päätänpä nyt tulla raskaaksi!". Eli pääsetkö sinä tästä PETTÄMISESTÄ yli? Haluatko olla varuillasi koko loppuelämäsi ajan? Milloin tulee seuraava kerta?

(Ja totta kai eroat, jos vaimosi päättää pitää lapsen)

Musta jollakulla oli hyvä pointti se, että vaimosi on ihastunut/rakastunut tähän tulevan lapsen isään, koska edes harkitsee lapsen pitämistä. Mää en ikinä, IKINÄ haluaisi joka päiväistä muistutusta omasta pettämisestäni jos todella haluaisin jatkaa oman mieheni kanssa. En edes harkitsisi. En missään nimessä.

Valitettavasti vaimosi kuulostaa juuri tälläiselta teinihorolta, joka makaa kaikkien kanssa ja pitää lapset. Voi lapsiraukkoja.

Josta taas tulee mieleen, että kuulutko itse samaan kastiin? Vähätuloisia, (Nuoria,) työttömiä, (huumeidenkäyttäjiä) ja vkl-ryyppääjiä..? Anteeksi, tarkoitus ei ole haukkua mutta en ymmärrä miksi edes mietit tätä asiaa.

Mutta jos olet samanlainen kuin vaimosi niin en ihmettele.

Kaiva se itseluottamus ja -arvostus ja pakkaa kamat.

Vierailija
48/86 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo petti ja tuli raskaaksi... Tervetuloa mun sairaaseen elämään.

Ja mitäköhän apua, neuvoa, onnittelua / valittelua olet vailla? Vai etsitkö kenties pennun alullepanijaa keskustelupalastan kautta?

Avioliitossa mies on aina lapsen "isä", oli sen sitten pannut alulle vaikka Korkeasaaren apina.

paska nakki.

Ilmoittaa viranomaisille että ei ole lapsen isä. Jos nainen sanoo että on niin tehdään DNA testi. Niin yksinkertaista se on.

Aviomies (tai lapsen biologinen isäkään) ei voi hakea isyyden kumoamista tai vaatia dna-testiä ilman lapsen äidin suostumusta. Näin sanoo Suomen laki. Se on sitten eri asia onko tämä laki oikeudenmukainen kaikissa tapauksissa...

Vierailija
49/86 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ehkä jotenkin outoa, että vaimosi haluaa lapsen pitää ellei tunteita mieheen olisi!? En tiedä kun en teitä tunne ja muutenkin, onko tämä edes totta..mutta mutta..

Kauhea tilanne, ihan järkky. En tiedä mitä itse tekisin, kyllä varmaan se ero tulisi tai sitten ei. Niinkuin sanoit, asiat ei ole mustavalkoisia!

Mikäs on tilanne vaimosi ehkä "tulevan lapsen" isällä?? Tietääkö hänen vaimo tilanteestanne? Tiedätkö / tunnetko miestä? Toivon, että myös hänen kumppani saisi tietää, mitä selän takana puuhataan! Olet onnekas, että olet sillä puolella joka tietää..mieti, jos se olisi toisin, miltä se tuntuisi?!

Musta jollakulla oli hyvä pointti se, että vaimosi on ihastunut/rakastunut tähän tulevan lapsen isään, koska edes harkitsee lapsen pitämistä. Mää en ikinä, IKINÄ haluaisi joka päiväistä muistutusta omasta pettämisestäni jos todella haluaisin jatkaa oman mieheni kanssa. En edes harkitsisi. En missään nimessä.

Vierailija
50/86 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ehkä jotenkin outoa, että vaimosi haluaa lapsen pitää ellei tunteita mieheen olisi!? En tiedä kun en teitä tunne ja muutenkin, onko tämä edes totta..mutta mutta..

Kauhea tilanne, ihan järkky. En tiedä mitä itse tekisin, kyllä varmaan se ero tulisi tai sitten ei. Niinkuin sanoit, asiat ei ole mustavalkoisia!

Mikäs on tilanne vaimosi ehkä "tulevan lapsen" isällä?? Tietääkö hänen vaimo tilanteestanne? Tiedätkö / tunnetko miestä? Toivon, että myös hänen kumppani saisi tietää, mitä selän takana puuhataan! Olet onnekas, että olet sillä puolella joka tietää..mieti, jos se olisi toisin, miltä se tuntuisi?!

Minä kertoisin tälle tulevan lapsen isän puolisolle tilanteesta. Se ois mun "kosto".

Vierailija
51/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin opit rakastamaan lasta kuin omaasi ja kun naimisissa olette tuleva lapsi on laillisesti sinun.

Vierailija
52/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen osa on kova. Mitään et voi tehdä... anteeksi voi ajan myötä antaa, mutta unohtaa ei koskaan. Nyt on sitten mietinnän paikka sinulla että haluatko kasvattaa vieraan miehen lasta. Vaimosi on petturi ja siitä ei miksikään muutu. En ikinä voisi luottaa enää.

Vierailija
53/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa että minua lainkaan tuntematta uskot minun olevan jalo ja kykenevä tuollaiseen. Valitettavasti olet väärässä. Se on kyllä totta että lapsi on syytön tilanteeseen. Ja että lapsi on lahja. Minä vain en tällaista lahjaa pysty ottamaan vastaan.

ap

Vierailija
54/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaimoa lohduttaa. ihan liikaa vaadittu keltä tahansa.

minä sanoisin vaimolle, että puhuu jollekulle muulle.

ihan hirvee tilanne. suututtaa sun puolesta.

Vierailija
55/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua lahjaa mukavaa että minua lainkaan tuntematta uskot minun olevan jalo ja kykenevä tuollaiseen. Valitettavasti olet väärässä. Se on kyllä totta että lapsi on syytön tilanteeseen. Ja että lapsi on lahja. Minä vain en tällaista lahjaa pysty ottamaan vastaan.

ap

Sun vaimosi joutuu tekemään elämänsä suurimpia päätöksiä, kurjaa jos ne joutuu tekemään valheellisen tuen perusteella. Kerro suoraan ettei sinulla ole aikomustakaan rakastaa ja kasvattaa tulevaa lasta. Vaimosi voi sitten aidosti päättää valitseeko sinut vai lapsensa. Moni nainen valitsee lapsensa, mutta kyllä niitä heikkojakin löytyy jotka valitsevat miehen.

Kurjaa että vaimosi petti, mutta ehkä sinunkin kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mikä parisuhteessanne on vialla. Pettäminen ei ole syy vain seuraus.

2

Vierailija
56/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku kehtaa vielä sulle sanoo että lapsi on lahja..

lähde menee! et ole ansainnut moista kohtelua.

Vierailija
57/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jos mihin sopii napakka vastaus: JSSAP!

(jätä se sika, ansaitset parempaa)

Vierailija
58/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimosi joutuu tekemään elämänsä suurimpia päätöksiä, kurjaa jos ne joutuu tekemään valheellisen tuen perusteella. Kerro suoraan ettei sinulla ole aikomustakaan rakastaa ja kasvattaa tulevaa lasta. Vaimosi voi sitten aidosti päättää valitseeko sinut vai lapsensa. Moni nainen valitsee lapsensa, mutta kyllä niitä heikkojakin löytyy jotka valitsevat miehen.

Mistä päättelet, että ap haluaisi olla yhdessä tuollaisen pettäjän kanssa, vaikka hän tekisi abortin? Ikään kuin ap tässä nyt vain kiltisti odottelisi, mitä vaimo valitsee.

Mun mielestä olisi vaimolle ihan oikein, että hän tekisi abortin ja sitten ap jättäisi.

Vierailija
59/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lohduttaisit ihan itseäsi!

Sano, että jos tekee abortin, voitte vielä koittaa. Jos pitää lapsen lähdet kävelemään. Kuka sitä nyt alkaisi toisen siittämää katsomaan ja kasvattamaan?

Sun elämästä tulee tosi hankala jos olet nyt liian kiltti.

N39

Vierailija
60/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma, ettei lapsi voi olla sinun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä