Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo petti ja tuli raskaaksi

Vierailija
07.10.2012 |

ja nyt se miettii pitäisikö vauvan ja mä lohdutan sitä kun sillä on nyt niin vaikeeta. Tervetuloa mun sairaaseen elämään.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo petti ja tuli raskaaksi... Tervetuloa mun sairaaseen elämään.

Ja mitäköhän apua, neuvoa, onnittelua / valittelua olet vailla? Vai etsitkö kenties pennun alullepanijaa keskustelupalastan kautta?

Avioliitossa mies on aina lapsen "isä", oli sen sitten pannut alulle vaikka Korkeasaaren apina.

Vierailija
62/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän apua, neuvoa, onnittelua / valittelua olet vailla? Vai etsitkö kenties pennun alullepanijaa keskustelupalastan kautta?

Avioliitossa mies on aina lapsen "isä", oli sen sitten pannut alulle vaikka Korkeasaaren apina.

paska nakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että ap haluaisi olla yhdessä tuollaisen pettäjän kanssa, vaikka hän tekisi abortin? Ikään kuin ap tässä nyt vain kiltisti odottelisi, mitä vaimo valitsee.

Mun mielestä olisi vaimolle ihan oikein, että hän tekisi abortin ja sitten ap jättäisi.

Ehdotus että ap. kiristäisi vaimonsa aborttiin ja sitten jättäisi hänet on sairas. Entäs jos vauva onkin ap:n, onko sen abortoiminen toivottu tilanne?

Vaimo tässä ainakin on rehellinen ja kertonut missä mennään, mies ei ole ollut siihen kykenevä.

Vierailija
64/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt ripeästi eroaa. Tai lapsen synnyttyä lähtee selvittämään isyyttä.

Vierailija
65/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN OLET VARMA, ETTEI LAPSI OLE SINUN?

ymmärrämme paremmin.

Vierailija
66/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap on saattanut jotenkin ajautua siihen rooliin, että lohduttaa vaimoaan, vaikka ei haluaisi. Ehkä ei arvosta itseään riittävästi.

Miten niin on sairas ajatus jättää abortin jälkeen? Eihän vaimokaan pitänyt tärkeimpiä lupauksiaan.

Vierailija
67/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne yli 10vuotta sitten. Sairastin vakavan masennuksen ja ajauduin alkoholistiksi. Petin miestäni ja tulin raskaaksi.

Ihan tosissani ehdotin että pidetään lapsi yhdessä...

Tein abortin ja mieheni oli mukana toimenpiteessä tukemassa minua. Erottiin sen jälkeen joksikin aikaa. Nyt yhdessä takaisin ja meillä kolme ihanaa lasta:)

Anteeksi olen toilailuni saanut, mutta unohtaa mieheni ei voi. Asian kanssa on vaan opittu elämään...

Mutta siis, mielestäni vaimosi ei voi vaatia sinua huolehtimaan toisen miehen lapsesta :/

Vierailija
68/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska nakki.

Ap voi hakea isyyden kumoamista oikeusistuimesta. Tässä hänen onkin oltava varovainen: jos aviomiehenä menee ensin esittämään, että lapsi on hänen, niin sitten ei ole myöhemmin oikeutta edes hakea isyyden kumoamista.

Eli nyt ei kannata sovinnon takia missään nimessä hyväksyä lasta omakseen. Jos nainen pettää myöhemmin uudelleen ja ero tulee, niin siinä tapauksessa ap joutuisi kuitenkin maksamaan elatusapua tuosta lapsesta ex-vaimolleen 18 vuoteen saakka.

Vierailija
69/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti ja heti. Jos pidätte sen siitä tulee jatkuva muistutus pettämisestä joka kaivetaan esiin joka riidassa.

Vierailija
70/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Pystyn niiden joukosta haarukoimaan ne jotka auttavat. Loput suodatan.

En aio kasvattaa pettämisellä siitettyä lasta. Toisen siittämiä kasvatan jo kun elän uusperheessä.

Peiliin olen katsonut, ja vaikka vaimo muuta väittää, näen siellä vian.

Vaimo tietää kantani lapsen pitämiseen, mutta en halua häntä painostaa ratkaisuun vaan nimenomaan haluan hänen tekevän itse ratkaisunsa.

ap

Vierailija
71/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Pystyn niiden joukosta haarukoimaan ne jotka auttavat. Loput suodatan.

En aio kasvattaa pettämisellä siitettyä lasta. Toisen siittämiä kasvatan jo kun elän uusperheessä.

Vaimo tietää kantani lapsen pitämiseen, mutta en halua häntä painostaa ratkaisuun vaan nimenomaan haluan hänen tekevän itse ratkaisunsa.

ap

en olisi kovin ylpeä tuollaisesta horatsusta.

ap, parempaakin on tarjolla. jätä se kasvattamaan äpäränsä, suuntaa kohti parempaa tulevaisuutta!

Vierailija
72/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

en olisi kovin ylpeä tuollaisesta horatsusta.

ap, parempaakin on tarjolla. jätä se kasvattamaan äpäränsä, suuntaa kohti parempaa tulevaisuutta!

Vierailija
73/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta neuvoa, kun kerrot noin valikoiden asioista.

Vierailija
74/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedätte kuka on lapsen isä?

Vierailija
75/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin opit rakastamaan lasta kuin omaasi ja kun naimisissa olette tuleva lapsi on laillisesti sinun.

Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen sietäisi tuollaista. Akka ulos välittömästi. Mätääntykööt sen pentunsa kanssa

Vierailija
76/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua lahjaa mukavaa että minua lainkaan tuntematta uskot minun olevan jalo ja kykenevä tuollaiseen. Valitettavasti olet väärässä. Se on kyllä totta että lapsi on syytön tilanteeseen. Ja että lapsi on lahja. Minä vain en tällaista lahjaa pysty ottamaan vastaan.

ap

Sun vaimosi joutuu tekemään elämänsä suurimpia päätöksiä, kurjaa jos ne joutuu tekemään valheellisen tuen perusteella. Kerro suoraan ettei sinulla ole aikomustakaan rakastaa ja kasvattaa tulevaa lasta. Vaimosi voi sitten aidosti päättää valitseeko sinut vai lapsensa. Moni nainen valitsee lapsensa, mutta kyllä niitä heikkojakin löytyy jotka valitsevat miehen.

Kurjaa että vaimosi petti, mutta ehkä sinunkin kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mikä parisuhteessanne on vialla. Pettäminen ei ole syy vain seuraus.

2

Pettäminen ei ole mikään seuraus. Täällä ryhmässä haukutaan miehiä jotka pettävät. Mutta kun nainen pettää niin se on miehen vika. Mutta se että tulee raskaaksi jollekkin kusipäälle ei tarvitse kenenkään sietää. AP:n pitäisi heitää nainen ulos asunnosta välittömästi. Tuossa tilanteessa jokainen itseään kunnioittava nainen tekee abortin.

Vierailija
77/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että ap haluaisi olla yhdessä tuollaisen pettäjän kanssa, vaikka hän tekisi abortin? Ikään kuin ap tässä nyt vain kiltisti odottelisi, mitä vaimo valitsee.

Mun mielestä olisi vaimolle ihan oikein, että hän tekisi abortin ja sitten ap jättäisi.

Ehdotus että ap. kiristäisi vaimonsa aborttiin ja sitten jättäisi hänet on sairas. Entäs jos vauva onkin ap:n, onko sen abortoiminen toivottu tilanne?

Vaimo tässä ainakin on rehellinen ja kertonut missä mennään, mies ei ole ollut siihen kykenevä.

Niin sanottu vaimo petti AP:ta ja vielä hankkiutui raskaaksi. Se on niin törkeä loukkaus että akka ulos välittömästi. Se että nainen edes ehdottaa että AP:n pitäisi mitenkään tukea naista on sairasta. Velä sairaampaa on se että AP:n pitäisi tukea häntä abortissa. Kukaan täysi järkinen ei edes kuvittelisi kasvattavansa petturi lasta. Akka ulos ja kaikki yhteydenpito loppu.

Vierailija
78/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska nakki.

Ilmoittaa viranomaisille että ei ole lapsen isä. Jos nainen sanoo että on niin tehdään DNA testi. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
79/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jätä se akka. Se teki sinulle toiseksi pahimman asian mitä nainen voi tehdä. Se että sun vaimosi pettää on jo todella paha. Mutta se että vaimosi tulee raskaaksi siitä on niin suuri loukkaus että täysin ymmärtäisin väkivallankin. Toivon sinulle kaikkea hyvää. "Vaimollesi" kaikkea pahaa. Toivottavasti hän saa raskausmyrkytyksen, keskenmenon ja sinä jätät hänet.

Vierailija
80/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto kolmannenkin pyörän suuntaan on sanoa, että pitäköön moisen naisen hyvänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi