vaimo petti ja tuli raskaaksi
ja nyt se miettii pitäisikö vauvan ja mä lohdutan sitä kun sillä on nyt niin vaikeeta. Tervetuloa mun sairaaseen elämään.
Kommentit (86)
Taas yritetään kaataa syyt petetyn niskoille. Ei se kuule niin mene. Se, joka päättää pettää, on syyllinen. Minua on petetty ja minä olen pettänyt (eri suhteissa) ja olisi säälittävää syyttää toista osapuolta. Ihminen tekee itse valintansa ja kantakoot vastuun siitä.
lapsiasi? Aika paljon löytyy täysin uskollisia ja fiksujakin naisia tältä pallolta.
jos ap olet vielä linjoilla niin:
Elämä ei ole niin mustavalkoista. Anna aikaa ja älä mieti asiaa niin mustavalkoisesti. Ota mukaan harmaansävyjä. Tiedän että vaimosi teki sulle kamalan teon ja sitä ei voi pyyhkiä pois. Mutta älä lisää vaimosi tuskaa sillä että hänen täytyisi tehdä abortti. Ymmärrän näitäkin viestejä jotka käskevät sun jättämään vaimo, mutta on toinenkin vaihtoehto. Tuossa tilanteessa kaikki vaihtoehdot ovat kamalia ja tuottavat tuskaa. On selvää että vaimosi on syyllinen, mutta tarvitseeko syyllisiä enää etsiä? Nyt on vain tämä hetki. Tunteet ovat vain tunteita, ne tulevat ja menevät.
Nyt on aikaa vain eteen päin ja se mitä tulevaisuudessa tehdään. Me ollaan kaikki vain ihmisiä. Me tehdään virheitä. Toiset virheet tuskallisia ja toiset ei. Toivon lämpimästi sulle hyvää jatkoa ja toivon että sulla on joku jolle puhua!!!
Sinulta ei tosiaan voi vaatia, että kasvatat lisää muiden lapsia. Vaimosi on itse tilanteeseensa joutunut ja minun puolestani saisi kärsiä tilanteensa ihan yksinään. Vika ei ole SINUSSA, että vaimosi on pettänyt. Tiedän toisen samanlaisen tapauksen, missä mies sanoi tuntevansa olevansa ollut huono mies. Ei se siitä ole kiinni, jotkut miehet vain sanovat naisille asioita, mitä nämä haluavat kuulla. Naiset unohtavat avioliittonsa ja pettävät, yksinkertaista. SYY ei siis tosiaankaan ole sinun! Älä syytä itseäsi! :)
Jätä se eukko, ansaitset PALJON parempaa :)
Tiedän etten ole lapsen isä koska en enää voi siittää lapsia.
Lähteminen ei ole niin helppoa kun on yhdessä rakennettu elämä ja molemmilla lapsia jotka ovat toisellekin rakkaita. Ja kun se rakkaus ei lopu seinään tällaisenkaan teon jälkeen.
Peilistä löytyvä vika on arvottomuuteni.
ap
Ontuu vähän tuo syy ja seuraus... Paskapuhetta.