Jos saisit vain yhden lapsen ja saisit valita sukupuolen, kumman ottaisit?
Kommentit (87)
mieheni samoin. Tuntuu kyllä oudolta ajatella että olisi vain yksi lapsi.
ja tuntuu oudolta ajatella, että olisi lapsi. En voi sellaista saada. Niin ne oudot asiat vaan elämässä vaihtelee. Nyt tosin kysyttiinkin, että JOS OLISI YKSI
...Olen itse niin "supernaisellinen", että sellainen pikkuprinsessa olisi ihana. Mutta... tyttöni saattaisi hyvinkin inhota mekkoja ja kasvaa itse kaikkea muuta kuin ns. naiselliseksi :D Joten kyllä se poikakin olisi yhtä ihana!
olin aina toivonut tyttöä, ja rakenneultrassa selvisi että poika tulossa. viikko pari meni sulatellessa, mutta nyt kun poikani on 1-vuotias niin tuntuu että miten olen tyttöä voinut toivoakin.
jo tähän mennessä olen oppinut poikien maailmasta niin paljon, puhumattakaan mitä vuodet vielä eteenpäin opettavat.
olen ehkä itse aikamoinen "prinsessa", joten ihan hyvä että poika antaa vastapainoa enkä voi ostella lapselle vaan vaaleanpunaista ja my little ponya jne :DD
:D
jos 2 samaa niin toivoisin poikia ja muutaman kanssa olen ehdottomasti samaa mieltä että pojan ei olis hyvä olla ainoa lapsi,siksi vastaukseni oli siis tyttö.
poikamme ja tyttömme tuntisivat olevansa omaa sukupuoltansa ja olisivat tyytyväisiä omaan olotilaansa.
Marja-Sisko ja monet muutkin ovat joutuneet kovasti kärsimään siitä, että he ovat syntyneet heille itselle vieraaseen sukupuoleen.
vain, että lapsi olisi selvästi jompaa kumpaa sukupuolta.
Ihan yhtä paljon, mutta mielenkiinnon kohteet yhteisiä enemmän tytön kanssa (purjehdus, fantasiakirjallisuus, laskettelu) yms. Poikakin näissä mukana, mutta hänen todelliset intohimon kohteet muita. Eli ei aina mene sukupuolen mukaan, enemmän luonne vaikuttaa.