Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit vain yhden lapsen ja saisit valita sukupuolen, kumman ottaisit?

Vierailija
06.10.2012 |

Itse ehkä tytön.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tietenkin. On riski syntyä pojaksi.

pirttihirmun kanssa naimisiin. :(

Vierailija
42/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aina toivonut tyttöä, ja rakenneultrassa selvisi että poika tulossa. viikko pari meni sulatellessa, mutta nyt kun poikani on 1-vuotias niin tuntuu että miten olen tyttöä voinut toivoakin.

jo tähän mennessä olen oppinut poikien maailmasta niin paljon, puhumattakaan mitä vuodet vielä eteenpäin opettavat.

olen ehkä itse aikamoinen "prinsessa", joten ihan hyvä että poika antaa vastapainoa enkä voi ostella lapselle vaan vaaleanpunaista ja my little ponya jne :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pojan. Onneksi on molemmat.

Vierailija
44/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ennen lapsen saamista olisin halunnut tytön, joten vastaan tyttö.

Vierailija
45/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan on tilastollinen fakta että pojilla on todennäköisemmin kaikenlaisia ongelmia, oppimisvaikeudet, keskittymisvaikeudet, rikokset, väkivalta, sairaudet jne jne. T. Toinen ammattikasvattaja

Vierailija
47/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdolliset lapsenlapset tulevat havaintojeni mukaan äidin vanhemmille läheisimmksi kuin isän.

Vierailija
48/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan että tytön.

Vierailija
49/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan tietenkin, meillä on 2 poikaa ja 1 pojanpoika, muusta en tiedä mutta innolla odotetaan toista lapsenlasta joka on ultran mukaan tyttö. Ihanaa.

Vierailija
50/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö meillä onneksi onkin. :) Rakenneultrassa itkin onnesta, kun sain tietää että tyttö sieltä on tulossa. En tiedä miten olisin käsitellyt sen pettymyksen että oltaiskin saatu poika.

Vierailija
51/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oikein onnellinen että meillä on vain yksi lapsi. Jos olisin saanut pojan, olisin joutunut tekemään toisenkin, ja niin monta, että olisin tytön saanut. Poikalapset on epäluonnollisia ja kummallisia. Tytöt on fiksuja ja älykkäitä.

Itselläni on poika ja tyttö, ja poika on kyllä se, joka osaa keskittyä, on huolellinen, tottelevainen ja vaikuttaa älykkäältä. On vajaat neljä vuotias, ja osaa jo kirjoittaa paljon sanoja, käyttää tietokonetta, laulaa hyvin ja omaa ilmiömäisen muistin. Ei tytössänikään vikaa ole, mutta on kyllä enemmän huoleton veikko, jolta voi odottaa vähän "tempauksia"... Molemmat ovat kuitenkin ihania lapsia, ja jos tekisin heitä uudelleen, ottaisin mieluusti edelleenkin esikoispojan ja kuopustytön :)

Vierailija
52/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi älykkäin, järkevin, osaa oikean ja väärän ja tekee, toimii ja touhuaa aktiivisesti, mutta on myös ihanan hellyydenkipeä yhä esikouluikäisenä.

Mutta joo, mä en osaa vastata tähän ap:n kysymykseen. Joku tuolla jo sanoikin, että poikia pitäisi olla monta ja jos on vain yksi lapsi, se voi olla vain tyttö. Mä taidan kallistua samaan, jotenkin se vastaus kolahti.

Sitä paitsi meidän sosiaalinen ja seurankipeä poikamme ei tosiaan mitenkään voisi olla ainoa lapsi. Tytöt näpertelee yms. joten pärjäävät yksinkin

Vierailija
53/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanan tytön sainkin!

Vierailija
54/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tytön.

Vierailija
55/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön sain ja tytön ottaisin edelleen. Meillä on tosin toinenkin tyttö ja kertakaikkiaan ihana poika.

Mutta ensin halusin tytön.

Vierailija
56/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies samoilla linjoilla. En tunne ketään joka toivoisi poikaa.

Vierailija
57/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdolliset lapsenlapset tulevat havaintojeni mukaan äidin vanhemmille läheisimmksi kuin isän.

Vierailija
58/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mahdoton vastata. Tuntuu kuin väheksyisin toisen arvoa.

Vierailija
59/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ammattikasvattaja, joka ottaisi paljon mieluummin tytön! Mies on samoilla linjoilla :)

Vierailija
60/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tunnen pienet pojat niin hyvin.

Tyttöjen kanssa en ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi