Jos saisit vain yhden lapsen ja saisit valita sukupuolen, kumman ottaisit?
Kommentit (87)
olin aina toivonut tyttöä, ja rakenneultrassa selvisi että poika tulossa. viikko pari meni sulatellessa, mutta nyt kun poikani on 1-vuotias niin tuntuu että miten olen tyttöä voinut toivoakin.
jo tähän mennessä olen oppinut poikien maailmasta niin paljon, puhumattakaan mitä vuodet vielä eteenpäin opettavat.
olen ehkä itse aikamoinen "prinsessa", joten ihan hyvä että poika antaa vastapainoa enkä voi ostella lapselle vaan vaaleanpunaista ja my little ponya jne :DD
Mutta ennen lapsen saamista olisin halunnut tytön, joten vastaan tyttö.
Nyt vaan on tilastollinen fakta että pojilla on todennäköisemmin kaikenlaisia ongelmia, oppimisvaikeudet, keskittymisvaikeudet, rikokset, väkivalta, sairaudet jne jne. T. Toinen ammattikasvattaja
Mahdolliset lapsenlapset tulevat havaintojeni mukaan äidin vanhemmille läheisimmksi kuin isän.
pojan tietenkin, meillä on 2 poikaa ja 1 pojanpoika, muusta en tiedä mutta innolla odotetaan toista lapsenlasta joka on ultran mukaan tyttö. Ihanaa.
Tyttö meillä onneksi onkin. :) Rakenneultrassa itkin onnesta, kun sain tietää että tyttö sieltä on tulossa. En tiedä miten olisin käsitellyt sen pettymyksen että oltaiskin saatu poika.
Ja olen oikein onnellinen että meillä on vain yksi lapsi. Jos olisin saanut pojan, olisin joutunut tekemään toisenkin, ja niin monta, että olisin tytön saanut. Poikalapset on epäluonnollisia ja kummallisia. Tytöt on fiksuja ja älykkäitä.
Itselläni on poika ja tyttö, ja poika on kyllä se, joka osaa keskittyä, on huolellinen, tottelevainen ja vaikuttaa älykkäältä. On vajaat neljä vuotias, ja osaa jo kirjoittaa paljon sanoja, käyttää tietokonetta, laulaa hyvin ja omaa ilmiömäisen muistin. Ei tytössänikään vikaa ole, mutta on kyllä enemmän huoleton veikko, jolta voi odottaa vähän "tempauksia"... Molemmat ovat kuitenkin ihania lapsia, ja jos tekisin heitä uudelleen, ottaisin mieluusti edelleenkin esikoispojan ja kuopustytön :)
selvästi älykkäin, järkevin, osaa oikean ja väärän ja tekee, toimii ja touhuaa aktiivisesti, mutta on myös ihanan hellyydenkipeä yhä esikouluikäisenä.
Mutta joo, mä en osaa vastata tähän ap:n kysymykseen. Joku tuolla jo sanoikin, että poikia pitäisi olla monta ja jos on vain yksi lapsi, se voi olla vain tyttö. Mä taidan kallistua samaan, jotenkin se vastaus kolahti.
Sitä paitsi meidän sosiaalinen ja seurankipeä poikamme ei tosiaan mitenkään voisi olla ainoa lapsi. Tytöt näpertelee yms. joten pärjäävät yksinkin
Tytön sain ja tytön ottaisin edelleen. Meillä on tosin toinenkin tyttö ja kertakaikkiaan ihana poika.
Mutta ensin halusin tytön.
Mies samoilla linjoilla. En tunne ketään joka toivoisi poikaa.
Mahdolliset lapsenlapset tulevat havaintojeni mukaan äidin vanhemmille läheisimmksi kuin isän.
joten mahdoton vastata. Tuntuu kuin väheksyisin toisen arvoa.
yksi ammattikasvattaja, joka ottaisi paljon mieluummin tytön! Mies on samoilla linjoilla :)
koska tunnen pienet pojat niin hyvin.
Tyttöjen kanssa en ole ollut.
pirttihirmun kanssa naimisiin. :(