Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit vain yhden lapsen ja saisit valita sukupuolen, kumman ottaisit?

Vierailija
06.10.2012 |

Itse ehkä tytön.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kumpi vain olisi tervetullut.

Vierailija
22/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jännä nähdä miesten vastaukset...veikkaan, että pojat voittaisi ylivoimaisesti. (jos miehet pääsisivät vastaamaan niin, että vaimo ei kyttää vieressä)

aika monet tuntemani miehet nimenomaan toivoivat tyttöä ja palvovat tyttölastaan. En usko, että tämä on mitään vaimojen pakottamaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin ammattikasvattaja. Tällä alalla toivotaan poikia :)

Puhu vain omasta puolestasi...

Vierailija
24/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jännä nähdä miesten vastaukset...veikkaan, että pojat voittaisi ylivoimaisesti. (jos miehet pääsisivät vastaamaan niin, että vaimo ei kyttää vieressä)

Omalle miehelleni se on se ja sama. Kumpikin sukupuoli "kelpaa".

On kuitenkin jännä huomio, että meillä tyttö on läheisempi isänsä kanssa. Tiedä sitten, johtuuko siitä, että on kuopus....

Vierailija
25/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oikein onnellinen että meillä on vain yksi lapsi. Jos olisin saanut pojan, olisin joutunut tekemään toisenkin, ja niin monta, että olisin tytön saanut. Poikalapset on epäluonnollisia ja kummallisia. Tytöt on fiksuja ja älykkäitä.

ennen tyttöä. Tai olisit toivottavasti antanut pojat adoptioon ja tehnyt jonkun lapsettoman perheen oikein onnelliseksi.

Vierailija
26/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saimme pojat, hän oli todella onnellinen! Kun saimme myös tytön, hän oli silloinkin todella onnellinen :)

Hän ei ole koskaan toivonut tiettyä sukupuolta, sanonut että lapsi kuin lapsi :)

Itse taas toivon :D Tällä hetkellä toivon, että tulee poika! Ihan poika olokin on.

Vierailija
27/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapset on epäluonnollisia ja kummallisia. Tytöt on fiksuja ja älykkäitä.

Tytöt on ilkeitä juoruämmiä pienestä pitäen. Eikä tytöt ole kovin älykkäitä, se nyt vaan on tosiasia. Tytöillä on jokinlainen peli menossa koko ajan, ei sellaista normaali ihminen kestä.

Vierailija
28/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt ja naiset ovat hyvin kummallisia poikiin ja miehiin verrattuna. Miehiä jaksaa niin paljon paremmin kuin naisten ämmäilyä.

Vierailija
29/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähes kaikki valitsisivat jomman kumman, ja vielä, että on perustelu, miksi jompi kumpi olisi parempi.

Kun klikkasin ketjua auki, kuvittelin, että suurin osa ajattelisi samalla tavalla, kuin minä, että kumpi tahansa saisi tulla, ja että kumpikaan ei ole toista parempi tai huonompi. Mutta olenkin näemmä poikkeava.

Tai sitten ne, jotka ajattelevat samoin, kuin minä, ovat ohittaneet koko ketjun, ehkä minunkin olisi pitänyt...

Vierailija
30/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhden ihanan lapsen.

Ja olen oikein onnellinen että meillä on vain yksi lapsi. Jos olisin saanut tytön, olisin joutunut tekemään toisenkin, ja niin monta, että olisin pojan saanut. tyttölapset on epäluonnollisia ja kummallisia. pojat on fiksuja ja älykkäitä.

Vierailija
31/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tietysti poikakin tulee olemaan rakas ja toivottu, mutta kumpikin tunnusti, että tyttöä toivotaan.

Miehen sukuun on viimeiset 20 vuotta syntynyt pelkkiä poikia, ja minulla taas on kaksi nuorempaa siskoa, joten mies haluaisi sukuun sen oman "prinsessan" ja minusta tuntuisi että siskojeni takia osaisin paremmin kasvattaa tyttölapsen.

Vierailija
32/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, että lapsi olisi selvästi jompaa kumpaa sukupuolta.

Vierailija
33/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tää on aika mahdoton kysymys. Minulla on vain yksi lapsi , poika, ja vaikea kuvitella toisenlaista tilannetta. Pidän kyllä tytöistä ( olenhan itsekin). Mutta poika on laajentanut maailmankuvaani ja opettanut ymmärtämään miessukupuolta paremmin. Poika on jo esiteini,

Vierailija
34/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähes kaikki valitsisivat jomman kumman, ja vielä, että on perustelu, miksi jompi kumpi olisi parempi.

Kun klikkasin ketjua auki, kuvittelin, että suurin osa ajattelisi samalla tavalla, kuin minä, että kumpi tahansa saisi tulla, ja että kumpikaan ei ole toista parempi tai huonompi. Mutta olenkin näemmä poikkeava.

Tai sitten ne, jotka ajattelevat samoin, kuin minä, ovat ohittaneet koko ketjun, ehkä minunkin olisi pitänyt...

Uskon, että jos olisi oikeasti tilanne, että saisi vain yhden lapsen, jokainen tähän ketjuun vastanneista olisi kiitollinen kummasta sukupuolesta vain, ja erityisen kiitollinen, jos hän olisi terve. Mutta joskus on ihan kiva vaihtaa ajatuksia ilman tätä lässynlässyn liirumlaarumiakin. Mutta saat kiilottaa tänäänkin hiukan sädekehääsi, ole hyvä :).

Vierailija
35/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaaja on sukupuoleltaan sitten nainen.

Vierailija
36/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä sanoisin, että poika.

Tyttö on jo teini ja elämä hänen kanssaan on kaikkea muuta kuin juhlaa...

Mutta parin vuoden päästä poika tulee murkkuikään ja ehkä elämä on vielä kauheampaa kuin nyt ja mieli muuttuu... ;)

Vierailija
37/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienet pojat ne vasta ihania ovatkin :) Mulla ei ole tälle mitään järkevää perustetta.

Vierailija
38/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oikein onnellinen että meillä on vain yksi lapsi. Jos

olisin saanut pojan, olisin joutunut tekemään toisenkin, ja niin monta, että olisin tytön saanut. Poikalapset on epäluonnollisia ja kummallisia. Tytöt on fiksuja ja älykkäitä.

Siksihän naiset ovatkin valloittaneet yhteiskunnan ja liike-elämän johtopaikat. Kun ovat niin fiksuja ja älykkäitä.

Vierailija
39/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin ammattikasvattaja. Tällä alalla toivotaan poikia :)

Puhu vain omasta puolestasi...

Etenkin pienten tyttöjen kanssa työskentelevät ovat onnellisia, jos ovat saaneet pojan. Se kieroilu alkaa niin varhaisessa vaiheessa :-(

Vierailija
40/87 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tietenkin. On riski syntyä pojaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän