Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot siittiöt ja ICSI?!

Vierailija
05.10.2012 |

Hei kaikki te, joilla on ollut otsikossa kuvattu tilanne ja naisessa ei vikaa! Oletteko saaneet lapsen jossain vaiheessa ICSI:llä? Miten asia eteni?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta kului hoidoissa ilman plussan plussaa.4 krt ivf/icsi tehtiin +passit. Lopetettiin lopulta hoidot. sain vuoden päästä siitä lapsen sitten vielä toisen. Ja vielä saman miehen kanssa. Näinkin onnellisesti voi käydä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi