Lue keskustelun säännöt.
Oletko unelmiesi työssä?
23.09.2012 |
Jos et, niin mitä muuttaisit? Aiotko pyrkiä siihen unelmatyöhön?
Kommentit (3)
Mitä voisin muuttaa? Mennä kouluun, teen ensin toisen lapsen, sitten saa nähdä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen opiskellut koko aikuisikäni ja lopulta 38 v valmistuin unelma-ammattiini josta nautin suuresti luokanopettajaksi :)
Mistä muuttaisin?