Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, join vähän skumppaa yksinäni kylvyssä ja mä olen ihan jurrissa :)

Vierailija
05.10.2012 |

Eikä se mitään, meille tulee tänään vielä ystäviä. No, ehkä mä ehdin tästä toeta. Ei pitäis lämpimässä kylvyssä hörppiä liian hyvää viiniä. Juttele mun kanssa hetki kun mä koitan selvitä :)

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko sananlaskun ketusta ja pihlajanmarjoista...

ap

Tyhjät kattilat kolisevat eniten?

Paljon melua tyhjästä?

Tyhmällä halvat huvit?

Onhan näitä :)

Vierailija
42/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä "murulla" mitään miestä tai ystäviä ole, kun itsekin on vain jonkun yksinäisen turhakkeen keksimää fantasiaa jolla ärsyttää av-mammoja. Skumpat on oikeasti euroshopper-sidukkaa ja kylvyt otettu autenttisessa 70-luvun ammeessa. Virtuaalielämä paras elämä. Kuka jaksaa innostua näistä ketjuista?!?

Musta nää tarinat on viihdyttäviä! Annetaan niiden tulla! Musta ne peilaa merkittävällä tavalla meidän yhteiskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me molemmat tiedettiin, mihin oltiin menossa. Suhteen loppuminen oli selvää. Mun poikaystäväni tiesi, kun mä lähdin, että on joku toinen, eikä hän syyttänyt mua pettämisestä. Me myös pysyttiin ystävinä koko eron ajan. ap

Olet aiemmin nimenomaan maininnut, ettet halua kertoa poikaystävällesi siitä, että suhteet menivät päällekkäin, jottei hän pahoittaisi mieltään. Eli ilmeisesti hän ei kuitenkaan ole pettämisestä tiennyt, etkä siitä hänelle kerro, koska se ei edes ole mielestäsi pettämistä ;)

Eli pettämistä ei ole olemassa, jos siitä ei jää kiinni. Micke varmaan ajattelee samoin.

Vierailija
44/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vieraani myöhästyvät kuulemma rankasti. Ja mä lakkasin kynnetkin ihan niitä varten :) En kyl tiedä, mihin aikaan kehtaan viestittää, että nähdään vasta huomenna. Niillä on tuliaisia ja ne haluaa tuoda ne. Mutta meillä nyt käy kavereita tosi omituisiin aikoihin. Eikä häiritä naapureita :)

Mitä kuuluu?

ap

Viettäkää hauska ilta! Mekin miehen kanssa kotisoffalla takkatulen loisteessa. T: reissulainen :))

Vierailija
45/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehesi on nyt?

Vierailija
46/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka järki sanoo, että ei ole syytä. Mun mies oli hakemassa käteistä, nyt kotona. Ja ihan just on kaverit oven takana. Viettäkää hauska yö!

ap

Vierailija
47/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyvää. Ei mitään ihmeellistä. En ole käynyt täällä moneen kuukauteen. Mikä testitulos. Olen aivan pihalla tän saitin jutuista. :D

T: Reissulainen :))

Vierailija
48/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut pitkiä aikoja poissa ja sit taas käynyt, kun tylsistyttää. Mä kyllä kadun huomenna tätä viestiä. Kirjoitin tänne kysymyksen ikään kuin toisena ihmisenä, mutta niinpä vain joku tunnisti tekstini. Mä sain jokin aika sitten viestin siltä välisuhteeltani. Hän kehotti mua menemään HIV-testeihin, oli itsekin menossa. Kävin siellä tänään. Että sellaista täällä :(

ap

Kuuluu hyvää. Ei mitään ihmeellistä. En ole käynyt täällä moneen kuukauteen. Mikä testitulos. Olen aivan pihalla tän saitin jutuista. :D T: Reissulainen :))

Vierailija
49/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin hiv testissä käyneenä tiedän että se kaksi viikkoa on aika helvettiä. Mitä se ukko on oikein säätänyt? Uskon että saat puhtaat paperit.

Olet ollut välillä mielessäni. Kaikkea hyvää teille. Ihanaa tasaista, mutta arvokasta arkea murut! :)

T: Reissis :)

Vierailija
50/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te tarviitte cashia yöllä? Niihin "tuliaisiin"? Olet niin läpinäkyvä. Luitko muuten reissulainen sen, kun muru oli kieltänyt kihlattuaan "vetämästä mitään"?

Vierailija
51/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottelee niin hauskasti näitä koukkuja :) Oon miettinyt mm. sitä, voisiko tää Muru-performanssi olla joku opinnäytetyö tai muu opiskeluun liittyvä projekti.

Mäkin oon muuten joskus ajatellut fiktiivisen hahmon kehittelemistä AV:lle, mutten kyllä ikimaailmassa osaisi luoda siitä niin koukuttavaa kuin tämä Muru on!

Vierailija
52/120 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kysyneet jotain roisimpaa, kun muru kerran oli vastauspäällä.

Vierailija
53/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me molemmat tiedettiin, mihin oltiin menossa. Suhteen loppuminen oli selvää. Mun poikaystäväni tiesi, kun mä lähdin, että on joku toinen, eikä hän syyttänyt mua pettämisestä. Me myös pysyttiin ystävinä koko eron ajan. ap

Olet aiemmin nimenomaan maininnut, ettet halua kertoa poikaystävällesi siitä, että suhteet menivät päällekkäin, jottei hän pahoittaisi mieltään. Eli ilmeisesti hän ei kuitenkaan ole pettämisestä tiennyt, etkä siitä hänelle kerro, koska se ei edes ole mielestäsi pettämistä ;) Eli pettämistä ei ole olemassa, jos siitä ei jää kiinni. Micke varmaan ajattelee samoin.

Vierailija
54/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään totuutta vääntele. Asiat eivät vain aina ole niin mustavalkoisia. Meidän suhde oli henkisesti päättynyt siinä vaiheessa ja jäljellä oli vain ystävyys. Ei ollut mitään tiettyä päivää, jolloin olisi sovittu, että emme enää seurustele. Siihen ajauduttiin ja lopullisesti se päättyi, kun tuli uusi ihminen. Ei kai sillä siinä vaiheessa olisi ollut merkitystä, onko jonkun kanssa pidetty kädestä vai jostain muustakin?

-ap

Olet aiemmin nimenomaan maininnut, ettet halua kertoa poikaystävällesi siitä, että suhteet menivät päällekkäin, jottei hän pahoittaisi mieltään. Eli ilmeisesti hän ei kuitenkaan ole pettämisestä tiennyt, etkä siitä hänelle kerro, koska se ei edes ole mielestäsi pettämistä ;) Eli pettämistä ei ole olemassa, jos siitä ei jää kiinni. Micke varmaan ajattelee samoin.

Vierailija
55/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kihlattusi, että olet käynyt testissä?

Vierailija
56/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kihlattuni, koska hän kävi siellä myös.

ap

Tietääkö kihlattusi, että olet käynyt testissä?

Vierailija
57/120 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "vetämättä mitään" ketju. Mikä se siis on? Voisiko joku laittaa linkin?

Vierailija
58/120 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo liikaa, ei muista mikä niistä se oli...

Olisko ollut se "mies lähimenneisyydestäni"-ketju... pistä av-hakuun, tulee se ketju, en jaksa linkittää.

Vierailija
59/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti kykene näkemään muuta kuin omat tarpeesi, joille tunnut löytävän jatkuvilla selityksillä oikeutuksen.

"Myönnän, että suhteet menivät päällekkäin..."

"En halua loukata poikaystävääni kertomalla..."

Aiemmista ketjuista löytyy näitä kirjoituksiasi, joissa myönnät pettäneesi.

Voi sinua. Muutamassakin HIV-ketjussa ap (=sinä)kieltää ponnekkaasti olevansa muru - ja toisessa ketjussa myönnät, että sinut tunnistettiin vaikket olisi halunnut.

Sinulla on voimakas tarve antaa itsestäsi sievistelty kuva. Pidemmän päälle käy psyykelle raskaaksi, kun oikea sinä ei vastaakaan tuota hellimääsi kuvaa.

Vierailija
60/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksi asuntoa. Mielestäni mä ajattelen paljonkin kihlattuni tarpeita. Kun mulla ei ollut antaa kaikkea, mä annoin hänelle vapauden. Ja nyt mä olen muuttanut koko elämänrytmini. Keskityn tarkoituksella kotielämään enkä enää esimerkiksi käy ulkona niin paljon kuin ennen, jotta tämä olisi meidän koti eikä vain asunto.

ap

Et ilmeisesti kykene näkemään muuta kuin omat tarpeesi, joille tunnut löytävän jatkuvilla selityksillä oikeutuksen. "Myönnän, että suhteet menivät päällekkäin..." "En halua loukata poikaystävääni kertomalla..." Aiemmista ketjuista löytyy näitä kirjoituksiasi, joissa myönnät pettäneesi. Voi sinua. Muutamassakin HIV-ketjussa ap (=sinä)kieltää ponnekkaasti olevansa muru - ja toisessa ketjussa myönnät, että sinut tunnistettiin vaikket olisi halunnut. Sinulla on voimakas tarve antaa itsestäsi sievistelty kuva. Pidemmän päälle käy psyykelle raskaaksi, kun oikea sinä ei vastaakaan tuota hellimääsi kuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän