Apua, join vähän skumppaa yksinäni kylvyssä ja mä olen ihan jurrissa :)
Eikä se mitään, meille tulee tänään vielä ystäviä. No, ehkä mä ehdin tästä toeta. Ei pitäis lämpimässä kylvyssä hörppiä liian hyvää viiniä. Juttele mun kanssa hetki kun mä koitan selvitä :)
Kommentit (120)
taas jotkut jaksavat olla ilkeitä. Ihan tavallinen nuori tyttö kun on katsellut maailmaa vaaleanpunaisten lasejen läpi.
taas jotkut jaksavat olla ilkeitä. Ihan tavallinen nuori tyttö kun on katsellut maailmaa vaaleanpunaisten lasejen läpi.
Haluan jo ihan itseni takia "päättää" erään episodin. Mä olen terve, puhdas pulmunen :) Mulla ei ole huolen häivää. Elämä on ihanaa.
ap
olisit nyt tehnyt oman aloituksen siitä!
ollut useita, vaimon kertoman mukaan?
en mä mielestäni lipsauttele "ihan muuta". Enkä mä esitä mitään muuta kuin olen. Tuohon, mitä sä ihmettelit, sanon, että olen tosiaankin ollut aina huolellinen, yhtä suhdetta lukuunottamatta, ja silloinkin olin hyvässä uskossa.
(Vitsit tuo aloituksen otsikko on typerä.)
ap
Olen itsekin ollut pitkiä aikoja poissa ja sit taas käynyt, kun tylsistyttää. Mä kyllä kadun huomenna tätä viestiä. Kirjoitin tänne kysymyksen ikään kuin toisena ihmisenä, mutta niinpä vain joku tunnisti tekstini. Mä sain jokin aika sitten viestin siltä välisuhteeltani. Hän kehotti mua menemään HIV-testeihin, oli itsekin menossa. Kävin siellä tänään. Että sellaista täällä :( ap
Kuuluu hyvää. Ei mitään ihmeellistä. En ole käynyt täällä moneen kuukauteen. Mikä testitulos. Olen aivan pihalla tän saitin jutuista. :D T: Reissulainen :))
ja käyttänyt kortsua. Miten tähän piti nyt sitten vielä HIV-draamaa kehittää? Onko sulla tapana, ap, pitää kulissia yllä ja esittää viatonta ja oikeamielistä ihmistä, mutta kuitenkin aina onnistut lipsauttamaan kommentteja, joista paljastuu jotain ihan muuta. Ja sitten taas selittelyviestejä... Totuus ikään kuin muuttuu kuulijan mukaan.
rehellinen ja luotettava olet.
En mä pitänyt sitä pettämisenä siinä tilanteessa.
ap
Olet loruillut kauniisti nyk. kihlattusi ja itsesi erosta ja sitten lipsauttanut, että "on totta, että suhteet menivät päällekkäin" ja kun pettämisestä täällä sitten huudeltiin, niin taas kauniisti kielsit koskaan pettäneesi. Jne. Mutta jos et itse tätä huomaa, niin et huomaa. Otamme mielellämme tarjoamasi saippuaoopperan vastaan :)
Mun perheeni ja ystäväni ja mieheni luottavat minuun.
ap
rehellinen ja luotettava olet
Ne on näkemyseroja. En mä pitänyt sitä pettämisenä siinä tilanteessa.
ap
Olet loruillut kauniisti nyk. kihlattusi ja itsesi erosta ja sitten lipsauttanut, että "on totta, että suhteet menivät päällekkäin" ja kun pettämisestä täällä sitten huudeltiin, niin taas kauniisti kielsit koskaan pettäneesi. Jne. Mutta jos et itse tätä huomaa, niin et huomaa. Otamme mielellämme tarjoamasi saippuaoopperan vastaan :)
niin minä?
En mä pitänyt sitä pettämisenä siinä tilanteessa. ap
En mä pitänyt sitä pettämisenä siinä tilanteessa. ap
Ai niin, mutta sinähän kirjoititkin jo tänne, ettet halua kertoa koska et halua pahoittaa poikaystäväsi mieltä ; )
mutta me molemmat tiedettiin, mihin oltiin menossa. Suhteen loppuminen oli selvää. Mun poikaystäväni tiesi, kun mä lähdin, että on joku toinen, eikä hän syyttänyt mua pettämisestä. Me myös pysyttiin ystävinä koko eron ajan.
ap
mutta me molemmat tiedettiin, mihin oltiin menossa. Suhteen loppuminen oli selvää. Mun poikaystäväni tiesi, kun mä lähdin, että on joku toinen, eikä hän syyttänyt mua pettämisestä. Me myös pysyttiin ystävinä koko eron ajan. ap
Ei ihme jos miehes ei luota suhun ja on mustasukkainen.
mutta me molemmat tiedettiin, mihin oltiin menossa. Suhteen loppuminen oli selvää. Mun poikaystäväni tiesi, kun mä lähdin, että on joku toinen, eikä hän syyttänyt mua pettämisestä. Me myös pysyttiin ystävinä koko eron ajan. ap
Mä uskon sen kyllä. Joskus hän on niin kovin huomionkipeä, vähän epävarma ja oikutteleekin, mutta sekin kai kertoo siitä, miten hän haluaa olla juuri mun kanssani.
ap
Poikaystäväni tiesi, että on olemassa toinen mies. Kyllä mä voisin kertoa, milloin olin ekan kerran toisen kanssa. Se vain olisi aika outo asia nostaa nyt esille.
ap