Apua, join vähän skumppaa yksinäni kylvyssä ja mä olen ihan jurrissa :)
Eikä se mitään, meille tulee tänään vielä ystäviä. No, ehkä mä ehdin tästä toeta. Ei pitäis lämpimässä kylvyssä hörppiä liian hyvää viiniä. Juttele mun kanssa hetki kun mä koitan selvitä :)
Kommentit (120)
En mä sen housuja kaivelisi, se on melkein kuin veli.
ap
Kai mä nyt uskaltaisin, jos haluaisin. ap
Uskallatko laittaa kätesi sen kihlatun kaverin housun sisään? ;)
No se jonka kanssa pusuttelit siellä sohvalla.
Haittaako se huomionkipeys mitään? Paitsi että ärsyttää.
ap
äsken väitit ettet oo kirjoittanut mistään HIVistä, ja sit myönnät heti perään et kihlattusi oli mukana.
Rasittava akka.
Niin, ja ärsyttävä.
Milloinkohan kihlattusi huomaa sen?
tuollaisia äkäisiä tätejä. Voisit voittaa. Kihlattuni mielestä mä en ole ärsyttävä vaan ihana.
ap
äsken väitit ettet oo kirjoittanut mistään HIVistä, ja sit myönnät heti perään et kihlattusi oli mukana. Rasittava akka. Niin, ja ärsyttävä. Milloinkohan kihlattusi huomaa sen?
tuollaisia äkäisiä tätejä. Voisit voittaa. Kihlattuni mielestä mä en ole ärsyttävä vaan ihana.
ap
äsken väitit ettet oo kirjoittanut mistään HIVistä, ja sit myönnät heti perään et kihlattusi oli mukana. Rasittava akka. Niin, ja ärsyttävä. Milloinkohan kihlattusi huomaa sen?
Nämä sun av-ketjut niin katotaan kauanko se pitää sua ihanana?
Et varmana uskalla =D
Annoit kai ihan kaikkea ilman kortsua. Tietääkö miehesi sen?
Meillä on oikeus omiin ajatuksiin. Ei mun tarvitse sille näitä näyttää.
ap
tuollaisia äkäisiä tätejä. Voisit voittaa. Kihlattuni mielestä mä en ole ärsyttävä vaan ihana. ap
Nämä sun av-ketjut niin katotaan kauanko se pitää sua ihanana? Et varmana uskalla =D
Meillä on oikeus omiin ajatuksiin. Ei mun tarvitse sille näitä näyttää.
ap
tuollaisia äkäisiä tätejä. Voisit voittaa. Kihlattuni mielestä mä en ole ärsyttävä vaan ihana. ap
Nämä sun av-ketjut niin katotaan kauanko se pitää sua ihanana? Et varmana uskalla =D
Av kyllä muistaa, voimme muistuttaa sua tasaisin välein =D
Eiks teidän ystävät jo kohta tule?
Oletko onnistunut selviimään jo vähän?
Ei ole hyvää olla jurrissa jos tulee maisteltua taas muutakin, mutta senhän sinä kokeneena käyttäjänä jo toki tiedätkin.
Ei tarvi muistutella, mä en uskalla edes lukea kaikkia ketjuja, koska niissä on ihan vääristeltyjä asioita. Mä en ole minkään kokenut käyttäjä, turha luulo.
ap
Meillä on oikeus omiin ajatuksiin. Ei mun tarvitse sille näitä näyttää. ap
Av kyllä muistaa, voimme muistuttaa sua tasaisin välein =D Eiks teidän ystävät jo kohta tule? Oletko onnistunut selviimään jo vähän? Ei ole hyvää olla jurrissa jos tulee maisteltua taas muutakin, mutta senhän sinä kokeneena käyttäjänä jo toki tiedätkin.
että saakin vieraat vielä vähän viivytellä.
ap
etusivua sillä silmällä, että missä on tämäniltainen Muru-ketju!
Kysy siltä jotain :D
mitään kysyttävää!
Mutta ei se tiedä, oli saanut vain käskyn mennä testeihin.
ap
Ei sillä "murulla" mitään miestä tai ystäviä ole, kun itsekin on vain jonkun yksinäisen turhakkeen keksimää fantasiaa jolla ärsyttää av-mammoja. Skumpat on oikeasti euroshopper-sidukkaa ja kylvyt otettu autenttisessa 70-luvun ammeessa. Virtuaalielämä paras elämä. Kuka jaksaa innostua näistä ketjuista?!?
Tuskin on. Eihän se helposti tartu.
ap
Muistatko sananlaskun ketusta ja pihlajanmarjoista...
ap
Ei sillä "murulla" mitään miestä tai ystäviä ole, kun itsekin on vain jonkun yksinäisen turhakkeen keksimää fantasiaa jolla ärsyttää av-mammoja. Skumpat on oikeasti euroshopper-sidukkaa ja kylvyt otettu autenttisessa 70-luvun ammeessa. Virtuaalielämä paras elämä. Kuka jaksaa innostua näistä ketjuista?!?
Viettäkää hauska ilta! Mekin miehen kanssa kotisoffalla takkatulen loisteessa.
T: reissulainen :))
Etpä =D