Apua, join vähän skumppaa yksinäni kylvyssä ja mä olen ihan jurrissa :)
Eikä se mitään, meille tulee tänään vielä ystäviä. No, ehkä mä ehdin tästä toeta. Ei pitäis lämpimässä kylvyssä hörppiä liian hyvää viiniä. Juttele mun kanssa hetki kun mä koitan selvitä :)
Kommentit (120)
Mites meni yö kavereitten kanssa?
Oltiinko yhdessä sohvalla? Saitteko ihanat tuliaiset ;) ?
kun vetää vaikka mitä kamaa sisuksiinsa. Jossain ketjussa Muru kiivaasti väitit olevasi kypsä esim. äidiksi. Nyt viimeistään on todistettu sekin, ettet missään tapauksessa ole. Onneksi et ollut silloin raskaana. Nyt olisi huolet aika eri tasolla.
kenestä on äidiksi??
Kyllähän moni esim. polttaa tupakkaa mutta lopettaa kun tulee raskaaksi.
Olen itsekin ollut pitkiä aikoja poissa ja sit taas käynyt, kun tylsistyttää. Mä kyllä kadun huomenna tätä viestiä. Kirjoitin tänne kysymyksen ikään kuin toisena ihmisenä, mutta niinpä vain joku tunnisti tekstini. Mä sain jokin aika sitten viestin siltä välisuhteeltani. Hän kehotti mua menemään HIV-testeihin, oli itsekin menossa. Kävin siellä tänään. Että sellaista täällä :( ap
Kuuluu hyvää. Ei mitään ihmeellistä. En ole käynyt täällä moneen kuukauteen. Mikä testitulos. Olen aivan pihalla tän saitin jutuista. :D T: Reissulainen :))
ja käyttänyt kortsua. Miten tähän piti nyt sitten vielä HIV-draamaa kehittää?
Onko sulla tapana, ap, pitää kulissia yllä ja esittää viatonta ja oikeamielistä ihmistä, mutta kuitenkin aina onnistut lipsauttamaan kommentteja, joista paljastuu jotain ihan muuta. Ja sitten taas selittelyviestejä...
Totuus ikään kuin muuttuu kuulijan mukaan.
paitsi kihlattunsa ja exmiesystävän joka käski mennä testiin. Tai sitten ei ole. Kulissit on kyllä tukevat, sehän on nähty.
en mä mielestäni lipsauttele "ihan muuta". Enkä mä esitä mitään muuta kuin olen. Tuohon, mitä sä ihmettelit, sanon, että olen tosiaankin ollut aina huolellinen, yhtä suhdetta lukuunottamatta, ja silloinkin olin hyvässä uskossa.
(Vitsit tuo aloituksen otsikko on typerä.)
ap
Olen itsekin ollut pitkiä aikoja poissa ja sit taas käynyt, kun tylsistyttää. Mä kyllä kadun huomenna tätä viestiä. Kirjoitin tänne kysymyksen ikään kuin toisena ihmisenä, mutta niinpä vain joku tunnisti tekstini. Mä sain jokin aika sitten viestin siltä välisuhteeltani. Hän kehotti mua menemään HIV-testeihin, oli itsekin menossa. Kävin siellä tänään. Että sellaista täällä :( ap
Kuuluu hyvää. Ei mitään ihmeellistä. En ole käynyt täällä moneen kuukauteen. Mikä testitulos. Olen aivan pihalla tän saitin jutuista. :D T: Reissulainen :))
ja käyttänyt kortsua. Miten tähän piti nyt sitten vielä HIV-draamaa kehittää? Onko sulla tapana, ap, pitää kulissia yllä ja esittää viatonta ja oikeamielistä ihmistä, mutta kuitenkin aina onnistut lipsauttamaan kommentteja, joista paljastuu jotain ihan muuta. Ja sitten taas selittelyviestejä... Totuus ikään kuin muuttuu kuulijan mukaan.
Olet loruillut kauniisti nyk. kihlattusi ja itsesi erosta ja sitten lipsauttanut, että "on totta, että suhteet menivät päällekkäin" ja kun pettämisestä täällä sitten huudeltiin, niin taas kauniisti kielsit koskaan pettäneesi.
Jne.
Mutta jos et itse tätä huomaa, niin et huomaa. Otamme mielellämme tarjoamasi saippuaoopperan vastaan :)
Eikös noista sukupuolitaudeista kerrota ihan jo yläasteella? Kun puuhaa ilman kumia, voi saada taudin, you know. Äläkä nyt taas selitä, että uskoit mitä Micke sanoi ja luotit häneen, sillä teidän suhteenne oli niin lyhyt, että miehellä olisi hyvinkin voinut olla joku tauti, josta hän ei olisi vielä itsekään tiennyt.
Oot useamminkin käyttänyt täällä argumenttia "Ei mulle pitänyt sellaista tapahtua". Miksi ei sinulle? Luuletko oikeasti, että kurjien juttujen pitäisi tapahtua aina vaan muille ihmisille?
Varmaan tämänkin taas selität nätisti, kuten poikaystävän pettämisen ja valheet HIV-testiketjuissa. Sinä kun olet niin suloinen, et valehtele, olet luotettava, et ole koskaan pettänyt ja oot siis niin ihqu.
Minkälaisella ihmisellä on tarve päivästä toiseen vuodattaa av:lle väitteitä omasta ihanuudestaan ja luotettavuudestaan?
En mä ole koskaan pettänyt: en ole pitänyt ketään väärässä luulossa. Mä en ollut ainoa, joka katseli ulospäin, vaikka ehkä aktiivisempi olinkin. Joskus tunteet muuttuvat. Jälkikäteen ajateltuna meidän olisi pitänyt pysyä koko ajan yhdessä, mutta toisaalta mä arvostan sitä, mitä mulla on, nyt paljon enemmän.
Voin hyvin tunnustaa, että olen ollut hyväuskoinen. En mä usko, että juuri mulle ei voisi tapahtua mitään pahaa, mutta mikään ei ole viitannut siihen, että sitä pahaa olisi tulossa. En ole sitä hakenut. Siksi se yllättää, ikävällä tavalla. Eikä mun ole tarve vuodattaa omaa ihanuuttani, vana puolustaa omaa näkemystäni.
ap
Eikös noista sukupuolitaudeista kerrota ihan jo yläasteella? Kun puuhaa ilman kumia, voi saada taudin, you know. Äläkä nyt taas selitä, että uskoit mitä Micke sanoi ja luotit häneen, sillä teidän suhteenne oli niin lyhyt, että miehellä olisi hyvinkin voinut olla joku tauti, josta hän ei olisi vielä itsekään tiennyt. Oot useamminkin käyttänyt täällä argumenttia "Ei mulle pitänyt sellaista tapahtua". Miksi ei sinulle? Luuletko oikeasti, että kurjien juttujen pitäisi tapahtua aina vaan muille ihmisille? Varmaan tämänkin taas selität nätisti, kuten poikaystävän pettämisen ja valheet HIV-testiketjuissa. Sinä kun olet niin suloinen, et valehtele, olet luotettava, et ole koskaan pettänyt ja oot siis niin ihqu. Minkälaisella ihmisellä on tarve päivästä toiseen vuodattaa av:lle väitteitä omasta ihanuudestaan ja luotettavuudestaan?
mitä kihlattuni ei jo tietäisi. Ja edelleen mullakin on oikeus omiin ajatuksiin.
Mitä sanoi uutisesta? No ei tykännyt. Siitäkään, että se edes oli mahdollista. Kyllä mä ymmärrän häntä hyvin, vaikka hän ei mua sen enempää syytellyt.
ap
100% varma että kihlattusi ei pitäisi touhujasi pettämisenä jos saisi tietää milloin ekan kerran paneskelit Micken kanssa?
Ei hän ole sitä koskaan multa edes kysynyt sen tarkemmin. Eikä sillä kai suhteen kannalta ole merkitystä, millä päivämäärällä on kenenkin kanssa pantu, jos suhteen päättyminen on varmaa. Jos olisi toivoa ja yritystä, asia olisi toinen.
ap
100% varma että kihlattusi ei pitäisi touhujasi pettämisenä jos saisi tietää milloin ekan kerran paneskelit Micken kanssa?
että suhteellanne ei ollut toivoa eikä yritystä, ja nyt olette menossa naimisiin.....
Ehkä se oli epävarmuutta ja rimakauhuakin eikä vain suhteen laimistumista. Hassua tai ei, mä olen onnellinen, että tilanne on nyt se, mikä on. Kyllähän ihmiset eroavat ja palaavat yhteen, se ei ole mitenkään epätavallista.
ap
että suhteellanne ei ollut toivoa eikä yritystä, ja nyt olette menossa naimisiin.....
Vähän liian monen kai. Seksiä sinänsä mä en kadu, mutta nykyään kyllä esimerkiksi sitä, että mä olen maannut kavereitteni kanssa. Olisi mukavaa, että meidän välillä olisi vain se kaveruus tai ystävyys, koska varsinkaan miehet ei tunnu pääsevän yli seksistä. Ei koske tietenkään ihan kaikkia.
ap