Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, join vähän skumppaa yksinäni kylvyssä ja mä olen ihan jurrissa :)

Vierailija
05.10.2012 |

Eikä se mitään, meille tulee tänään vielä ystäviä. No, ehkä mä ehdin tästä toeta. Ei pitäis lämpimässä kylvyssä hörppiä liian hyvää viiniä. Juttele mun kanssa hetki kun mä koitan selvitä :)

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus että jos miehes tuntis AV-murun hän ei olis niin rakastunu suhun.

Miehesi tuntee kiiltokuva-murun.

Vierailija
62/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vetää vaikka mitä kamaa sisuksiinsa. Jossain ketjussa Muru kiivaasti väitit olevasi kypsä esim. äidiksi. Nyt viimeistään on todistettu sekin, ettet missään tapauksessa ole. Onneksi et ollut silloin raskaana. Nyt olisi huolet aika eri tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuntenut jo ennen kuin seurustelimme. Ei ole kysymystä, johon en hänelle vastaisi. En koskaan ole valehdellut hänelle ja tunteeni ovat aitoja.

ap

totuus että jos miehes tuntis AV-murun hän ei olis niin rakastunu suhun. Miehesi tuntee kiiltokuva-murun.

Vierailija
64/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sitä mieltä, että olisin valmis äidiksi, mutta elämäntilanne ei ihan vielä sitä ole. Ja edelleen mun mieheni ottaisi vauvan vastaan koska tahansa.

ap

kun vetää vaikka mitä kamaa sisuksiinsa. Jossain ketjussa Muru kiivaasti väitit olevasi kypsä esim. äidiksi. Nyt viimeistään on todistettu sekin, ettet missään tapauksessa ole. Onneksi et ollut silloin raskaana. Nyt olisi huolet aika eri tasolla.

Vierailija
65/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, kun samaan aikaan odottaa henkeään pidätellen HIV-testin tuloksia. Haloo!

Olet valmis ottamaan riskejä, joita äiti-ihmiset hyvin harvoin ottavat, eli kypsyyttä ei ole. Pelkkä lisääntymistoive ei ole kypsyyttä, koska mun 7-vuotiaskin haluaa äidiksi.

Olette poikaystäväsi kanssa molemmat bilehuumeiden ystäviä, joten kylläpä teillä on oivalliset puitteet vauvalle.

Vierailija
66/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli todellinen yllätys, ikävä sellainen. Ja mitä todennäköisimmin turha huoli, onneksi, vaikka mä sen vakavasti otankin. Enkä mä ole tässä mitään lasta hankkimassa, tässä vaiheessa elämää. Tuo toinen väitteesi; en ole koskaan käyttänyt tuota sanaa ja se, mitä väität, on tosi rankkaa liioittelua.

ap

raskaana, kun samaan aikaan odottaa henkeään pidätellen HIV-testin tuloksia. Haloo! Olet valmis ottamaan riskejä, joita äiti-ihmiset hyvin harvoin ottavat, eli kypsyyttä ei ole. Pelkkä lisääntymistoive ei ole kypsyyttä, koska mun 7-vuotiaskin haluaa äidiksi. Olette poikaystäväsi kanssa molemmat bilehuumeiden ystäviä, joten kylläpä teillä on oivalliset puitteet vauvalle.

Vierailija
67/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
68/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuntenut jo ennen kuin seurustelimme. Ei ole kysymystä, johon en hänelle vastaisi. En koskaan ole valehdellut hänelle ja tunteeni ovat aitoja.

ap

totuus että jos miehes tuntis AV-murun hän ei olis niin rakastunu suhun. Miehesi tuntee kiiltokuva-murun.

Jos kihlattusi kysyisi suoraan että panitko Micken kanssa kun vielä seurustelitte, mitä vastaisit?

Vierailija
69/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oikeasti mä teen koneella töitä, koska lupasin tehdä yhden jutun huomiseksi. Ja ihan oikeasti mä olen etsinyt matkoja, klikannut ostoskoriin parit kengät ja poistanut toiset ja norkoillut täällä. Mitäpä tässä kuuluisi, pääasiassa kai arkea, mun pupu tekee meille päivällistä, joten sitä odottelen :)

ap

Mitä kuuluu?

Vierailija
70/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rakkaussuhde oli silloin jo muuttunut ystävyydeksi.

ap

on tuntenut jo ennen kuin seurustelimme. Ei ole kysymystä, johon en hänelle vastaisi. En koskaan ole valehdellut hänelle ja tunteeni ovat aitoja. ap

Jos kihlattusi kysyisi suoraan että panitko Micken kanssa kun vielä seurustelitte, mitä vastaisit?

Vierailija
71/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rakkaussuhde oli silloin jo muuttunut ystävyydeksi.

ap

on tuntenut jo ennen kuin seurustelimme. Ei ole kysymystä, johon en hänelle vastaisi. En koskaan ole valehdellut hänelle ja tunteeni ovat aitoja. ap

kihlattusi olisi asiasta?

Jos hän nyt sinua niin paljon rakastaa, niin onko hän tipahtanut "ystävyyssuhteeseen" kanssasi jossain kohtaa?

Ja mistä se rakkaus sitten taas löytyi?

Toisin sanoen, et vastaisi rehellisesti, vaan antaisit sinulle sopivan vastauksen.

Vierailija
72/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oikeasti mä teen koneella töitä, koska lupasin tehdä yhden jutun huomiseksi. Ja ihan oikeasti mä olen etsinyt matkoja, klikannut ostoskoriin parit kengät ja poistanut toiset ja norkoillut täällä. Mitäpä tässä kuuluisi, pääasiassa kai arkea, mun pupu tekee meille päivällistä, joten sitä odottelen :)

ap

Mitä kuuluu?

Joo, mäkin olen koneella siksi että tekisin töitä, mutta mitä vielä. Aavee on vienyt voiton.

Noh, nipistetään sitten yöunista.

Olet mun suosikkini täällä. Kaipailen aina välillä juttujasi. Olen alkanut epäillä, että oltaisiin kollegoita.

Vierailija
73/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me silloin riitaisesti erottu vaan yhteisymmärryksessä. Se, millä päivämäärällä on kenenkin kanssa pantu, ei ole merkityksellistä. En mä ole kysellyt, milloin mun miehelläni oli joku toinen ensimmäisen kerran. Mistä rakkaus löytyi? Se taisi olla olemassa koko ajan. Hän halusi takaisin. Ensin fyysisesti ja sitten ihan kokonaan ja mä tajusin, että mä en koskaan lakannut rakastamasta häntä.

ap

Meidän rakkaussuhde oli silloin jo muuttunut ystävyydeksi. ap

kihlattusi olisi asiasta? Jos hän nyt sinua niin paljon rakastaa, niin onko hän tipahtanut "ystävyyssuhteeseen" kanssasi jossain kohtaa? Ja mistä se rakkaus sitten taas löytyi? Toisin sanoen, et vastaisi rehellisesti, vaan antaisit sinulle sopivan vastauksen.

Vierailija
74/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kivasti sanot :) Kiitos!

ap

Tai siis oikeasti mä teen koneella töitä, koska lupasin tehdä yhden jutun huomiseksi. Ja ihan oikeasti mä olen etsinyt matkoja, klikannut ostoskoriin parit kengät ja poistanut toiset ja norkoillut täällä. Mitäpä tässä kuuluisi, pääasiassa kai arkea, mun pupu tekee meille päivällistä, joten sitä odottelen :) ap

Mitä kuuluu?

Joo, mäkin olen koneella siksi että tekisin töitä, mutta mitä vielä. Aavee on vienyt voiton. Noh, nipistetään sitten yöunista. Olet mun suosikkini täällä. Kaipailen aina välillä juttujasi. Olen alkanut epäillä, että oltaisiin kollegoita.

Vierailija
75/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kivasti sanot :) Kiitos!

ap

Tai siis oikeasti mä teen koneella töitä, koska lupasin tehdä yhden jutun huomiseksi. Ja ihan oikeasti mä olen etsinyt matkoja, klikannut ostoskoriin parit kengät ja poistanut toiset ja norkoillut täällä. Mitäpä tässä kuuluisi, pääasiassa kai arkea, mun pupu tekee meille päivällistä, joten sitä odottelen :) ap

Mitä kuuluu?

Joo, mäkin olen koneella siksi että tekisin töitä, mutta mitä vielä. Aavee on vienyt voiton. Noh, nipistetään sitten yöunista. Olet mun suosikkini täällä. Kaipailen aina välillä juttujasi. Olen alkanut epäillä, että oltaisiin kollegoita.

saatettaisiin työskennellä samalla alalla. Jotkut maneerit vaikuttavat tutuilta. Mutta ei siitä sen enempää. En tarkoittanut, että tietäisin kuka olet irl, enkä ole siitä edes kiinnostunut.

Siitä tulikin mieleen, onko kukaan irl yhdistänyt sinua av:n juttuihin?

Vierailija
76/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihmeissäni, jos tuttuni täällä kävisivät. Jotenkin ei sovi tyyliin. Mä olen ajatellut, että tämä on mun outo salaisuuteni :)

ap

Mutta kivasti sanot :) Kiitos! ap

Mitä kuuluu?

saatettaisiin työskennellä samalla alalla. Jotkut maneerit vaikuttavat tutuilta. Mutta ei siitä sen enempää. En tarkoittanut, että tietäisin kuka olet irl, enkä ole siitä edes kiinnostunut. Siitä tulikin mieleen, onko kukaan irl yhdistänyt sinua av:n juttuihin?

Vierailija
77/120 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin uskon, että ei mulla mitään hätää ole, mutta otan varoituksen vakavasti. Odottelen siis. Tänään on kotipäivä ja mä aion leipoa jotain :)

(Mun vastauksistani ketjun alussa voi ymmärtää väärin asioita. Ne kannattaa jättää huomiotta.)

ap

Itsekkin hiv testissä käyneenä tiedän että se kaksi viikkoa on aika helvettiä. Mitä se ukko on oikein säätänyt? Uskon että saat puhtaat paperit. Olet ollut välillä mielessäni. Kaikkea hyvää teille. Ihanaa tasaista, mutta arvokasta arkea murut! :) T: Reissis :)

Vierailija
78/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihmeissäni, jos tuttuni täällä kävisivät. Jotenkin ei sovi tyyliin. Mä olen ajatellut, että tämä on mun outo salaisuuteni :)

ap

Mutta kivasti sanot :) Kiitos! ap

Mitä kuuluu?

saatettaisiin työskennellä samalla alalla. Jotkut maneerit vaikuttavat tutuilta. Mutta ei siitä sen enempää. En tarkoittanut, että tietäisin kuka olet irl, enkä ole siitä edes kiinnostunut. Siitä tulikin mieleen, onko kukaan irl yhdistänyt sinua av:n juttuihin?

Niin sitä voisi luulla. Mä kuulin tästä palstasta töissä viime syksynä, kun tuli keissi, johon tämä palsta jollakin tavalla liittyi.

Sain kuulla, että täällä on ihan hulluja kotiäitejä ja vaikka mitä. Oli sitten pakko tulla katsomaan, ja se oli menoa se :D

En tietenkään töissä kertoisi, eikä kukaan siellä arvaisikaan, että täällä sitä ollaan. Olen nyt yksi miljoonasta.

Vierailija
79/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lopettaisin kirjoittamisen ja kieltäisin tietysti tiukasti ikinä kirjoittaneenikaan. Paitsi kaikkein läheisimmilleni tietysti myöntäisin. En ole kuitenkaan huolissani, että joku suuttuisi, koska en ole ketään täällä loukannut. Enkä kyllä loukkaa muuallakaan.

ap

Vierailija
80/120 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutko että olet ollut seksuaalisesti aktiivinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi