Nyt hei helvetti oikeesti!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100416158319_uu.shtml
nainen raiskattiin, ok, tuomittava teko kaikissa tapauksissa. MUTTA jotain järjenkäyttöä naiset please!!
Kuka helvetti lähtee jonku just tapaamansa miehen luokse KÄNNISSÄ; BAARISTA, vain koska ei ollut varaa taksiin!!! Ja vielä kihloissa !! Tääkö on sitä länsimaalaista VAPAUTTA , naine saa tehdä mitä haluaa mutta mitään ei saa tulkita kiinnostuksena !! Ei hemmetti ku ei osata ajatella päällään että niitä sairaita miehiä kyllä löytyy,tarviiko itsensä laittaa tollaseen tilanteeseen ! Missä on itsekunnioitus!!
Kommentit (49)
kuin että ajaa polkupyörällä kolmion takaa tulevan kuorma-auton eteen. Varmaan kiva olla oikeassa.
Paitsi että kyseinen kuorma-autoilija toisin kuin raiskaaja kyllä saisi tuntuvan rangaistuksen. Ei siinä katsottaisi lieventäväksi asianhaaraksi, että kyllähän pyöräilijän olisi pitänyt tajuta, että huonosti käy, kun tuollaisen ison auton eteen ajaa.
Kaikkein surullisinta on se, jos nainen käyttää raiskaussyytettä aseena syytöntä miestä vastaan. Sellaiset tekevät ihan äärettömän suurta vahinkoa kaikille raiskatuille naisille, ja se on minusta anteeksiantamatonta!
Jos naisella ei ollut varaa taksiin, niin mihin hänen olisi sitten pitänyt mennä yöksi? Kävellä kotiin, joka oli ilmeisesti Espoossa, kun uutisessa oli, että soitti Jorvin kriisikeskukseen? Nukkua puistonpenkillä? Mitenköhän se olisi sitten ollut sen turvallisempaa?
Jotkut kritisoivat sitäkin, että kun nainen oli kihloissa ja meni silti tuntemattoman miehen luo. Saattoi olla hätävale siinä vaiheessa, kun mies alkoi riisua vaatteita.
Naurettava tuomio joka tapauksessa ja sitten vielä kehdataan päivitellä musliminaisten kohtelua.
mutta on sattunut tilanteita, joissa en sitten sitä seksiä haluakaan perillä. Esim. tulee huono olo, ei löydy kummaltakaan kortsuja, mies kohtelee jotenkin huonosti. Näissä tilanteissa olen sanonut ei, ja ikinä ei ole kukaan väkisin yrittänyt. Kyllähän niitä aivan varmasti vituttaa, että lähtee "varman pillun" kanssa kotiin ja sitten jääkin ilman, mutta elämä on sellaista, ja jokainen terve ihminen sen ymmärtää eikä ala väkisin panemaan.
Mä myös näytän kiltisti sanottuna venäläiseltä huoralta baariin lähtiessäni (normipäivinä mulla lyhyt tukka, ei meikkiä, farkut, baariin kun lähden on perseeseen asti blondit pidennykset, älyttömästi meikkiä ja minimekko joka näyttää sekä ala-että ylakropan) ja miehiä on kyllä ympärillä ehdottelemassa, mutta ikinä en ole törmännyt kehenkään joka ei olisi eitä ymmärtnyt.
Kuten monesti on tutkittu ja todettu, raiskaus on väkivallan teko, ei seksuaalinen teko. Suurimmassa osassa tapauksissa kyse ei olisi siitä, että miestä olisi vaan panettanut eikä pysty hillitsemäään iteään, vaan kyse on nimenomaan siitä väkivallasta, alistamisesta, raiskaamisesta, mistä se mies saa nautintonsa.
enkä itse koskaan niin tekisi, saati sitten hankkisi itseäni niin humalaan, että niin tekisin, mutta ihmiset tekee virheitä. Humalassa ihmiset tekee vielä enemmän virheitä. Ei se oikeuta ketään pilaamaan toisen elämää. Ainut pöyristyttävä asia tuossa tapauksessa on, kuten raiskausjutuissa yleensä, rangaistuksen lievyys. Tyyppi joutuu maksamaan parin kuun palkan, saa merkinnän rikosrekisteriin ja se siitä? Ei saatana! Ei päivääkään vankilassa, vaikka harrastaa julmaa fyysistä ja henkistä väkivaltaa? Mikä hitto tätä maata oikein vaivaa?!
jos mies vastaavassa tilanteessa menisi jollekkin miehelle yöksi. Olettaisi, että saa nukkua ihan turvassa ja rauhassa eikö niin? Mutta hei come on, se on sen miehen syy, mitäs otti riskin!
ja nainen sitoisi kiinni ja raiskaisi dildolla, niin luuletteko, että nainen selviäisi ehdollisella? Ehei, kyllä siitä tulisi kunnon tuomio eikä kukaan sanoisi, että ei miehen sovi mennä humalassa naisten matkaan.
Tosin mies ei kehtaisi kertoa kenellekään.
En minäkään pidä siitä, että joudun sanomaan, että "onneksi" ei ole omalle kohdalle sattunut. Mutta pakko laittaa toi "onneksi", koska joskus vaan voi olla todella paska säkä. Kävelet puiston poikki yöllä ja hups, sinua 60 kiloa painavampi puskahullu on kimpussa.
Mutta siltikin. Mun mielestäni just sitä riskikäyttäysymistä on lähteä kännissä (tai selvinkinpäin) vieraan miehen kämpille tai autoon. Tai ottaa se mies omaan kämppään "nukkumaan". Voi olla kunnon mies, mutta mitä jos ei ole?
Kyllä mä sanoisin, että tuossa tilanteessa pelaa hengelläään ja kaivaa verta nenästään.
Olen ihan tavalliseen tapaan liikkunut baareissa, yksin ja porukassa, humalassa ja selvin päin. On tullut vastaan ehdottelijoita, ällötyksiä ja herrasmiehiä. Mutta ikinä en ole lähtenyt tuntemattoman matkaan. Se on mulle ihan absoluuttinen ei.
Jos menen bilettämään ja juomaan, jätän varuiksi säärikarvat ja muut rehottamaan. Eipä tule houkutusta riisuuntua, hahaha!
Vaan sitä, että oman hyvinvointinsa vuoksi naisen olisi hyvä osata arvioida riskejä. Siis periaatteella "ei kannata mennä pimeään taksiin".
Mutta se ongelma tosiaan on mun mielestä siinä, että mikä lasketaan riskiksi. Eli kuinka paljon naisen pitää ymmärtää varoa?