Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi rasistina pitämääni ihmistä tippuu ystäväpiiristäni pois!

Vierailija
03.10.2012 |

Olen tutustunut eripuolilta maailmaa oleviin ihmisiin ja kaikille heille kuuluu samat ihmisoikeudet. Olen tiennyt, että pari suomalaista ystävääni ovat ajatusmaailmaltaan rasistisia, mutta silti olen keskittynyt heidän muihiin ominaisuuksiinsa. Olen tiennyt, että heidän sukupuolimoraalin rajansa tosin ovat aivan eri kohdassa kuin minulla. Ovat sellaisia oman nautinnon ja edun malttamattomia tavoittelijoita, toisten tunteista, seuraamuksisita ym välittämättä.

Minulla on ollut tapana solmia vakavampia suhteita. Päätin, että koska he osoittivat taas rasismia, niin minun on aika siirtyä takavasemmalle pois heidän elämästään. Harrastakoot irtosuhteitaan ym ilman että minulle tarvitsisi niistä tilittää. En enää yritä päästä heidän tunne- tai ajatusmaailmaansa sisälle. Minusta he vain ovat hölmöjä.

Onhan minulla paljon syntyperäisesti suomalaisiakin ystäviä. Nyt vain kaksi vähemmän. Jäljelle jäi enempi todellisia ystäviäni. Yhdellä uudella ystävälläni on huivi ja kyllä minä samaistun hänen tapaansa elää oli huvia tai ei myös enemmän kuin noihin bilettäjä-exystävieni.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidin suuni nätisti kiinni ex-ystävieni piirteistä, niin olisin odottanut heiltäkin vähemmän vihaa uutta ystävääni kohtaan. Oman pääni sisällä saan ajatella ihan mitä haluan. Esim pitää irtoripsiä rumina tai halua tarjota ulkoisia avujaan liian hanakasti vastenmielisenä ja kehon muokkausta jo mainitsemillani aineilla suorastaan feikkinä. Kukkahattu tädiksi en itseäni tunne. Suomikin kansainvälistyy ja epäilemättä mm sosiaalitukia pitää säätää niin, että niistä ei päästä niin helposti nauttimaan vain muuttamalla Suomeen. Työ ihmisen elättää ja perhe lapset kasvattaa. Yhteiskunta siinä tukekoon. ap

Minulla myös rasistinen kaveri. Hän ei voi ymmärtää, että joku ei tykkää naureskella sille, että esim. afrikkalainen tohtori siivoilee täällä Suomessa vessoja. Ei puhettakaan, että ehkä heillekin pitäisi antaa tasokkaampia paikkoja, eivätkä se sitten ehkä turhautuisi niin paljon.

Mutta ap, olet fiksu ihminen ja kaverisi kaksi tyhmää saapasta.

Tervetuloa kerhoon. Samaa työtä tekevät monet muutkin korkeasti koulutetut Suomessa. Miksi juuri tummaihoisen pitäisi olla jotenkin etusijalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi