Kaksi rasistina pitämääni ihmistä tippuu ystäväpiiristäni pois!
Olen tutustunut eripuolilta maailmaa oleviin ihmisiin ja kaikille heille kuuluu samat ihmisoikeudet. Olen tiennyt, että pari suomalaista ystävääni ovat ajatusmaailmaltaan rasistisia, mutta silti olen keskittynyt heidän muihiin ominaisuuksiinsa. Olen tiennyt, että heidän sukupuolimoraalin rajansa tosin ovat aivan eri kohdassa kuin minulla. Ovat sellaisia oman nautinnon ja edun malttamattomia tavoittelijoita, toisten tunteista, seuraamuksisita ym välittämättä.
Minulla on ollut tapana solmia vakavampia suhteita. Päätin, että koska he osoittivat taas rasismia, niin minun on aika siirtyä takavasemmalle pois heidän elämästään. Harrastakoot irtosuhteitaan ym ilman että minulle tarvitsisi niistä tilittää. En enää yritä päästä heidän tunne- tai ajatusmaailmaansa sisälle. Minusta he vain ovat hölmöjä.
Onhan minulla paljon syntyperäisesti suomalaisiakin ystäviä. Nyt vain kaksi vähemmän. Jäljelle jäi enempi todellisia ystäviäni. Yhdellä uudella ystävälläni on huivi ja kyllä minä samaistun hänen tapaansa elää oli huvia tai ei myös enemmän kuin noihin bilettäjä-exystävieni.
Tervetuloa kerhoon. Samaa työtä tekevät monet muutkin korkeasti koulutetut Suomessa. Miksi juuri tummaihoisen pitäisi olla jotenkin etusijalla?