Kaksi rasistina pitämääni ihmistä tippuu ystäväpiiristäni pois!
Olen tutustunut eripuolilta maailmaa oleviin ihmisiin ja kaikille heille kuuluu samat ihmisoikeudet. Olen tiennyt, että pari suomalaista ystävääni ovat ajatusmaailmaltaan rasistisia, mutta silti olen keskittynyt heidän muihiin ominaisuuksiinsa. Olen tiennyt, että heidän sukupuolimoraalin rajansa tosin ovat aivan eri kohdassa kuin minulla. Ovat sellaisia oman nautinnon ja edun malttamattomia tavoittelijoita, toisten tunteista, seuraamuksisita ym välittämättä.
Minulla on ollut tapana solmia vakavampia suhteita. Päätin, että koska he osoittivat taas rasismia, niin minun on aika siirtyä takavasemmalle pois heidän elämästään. Harrastakoot irtosuhteitaan ym ilman että minulle tarvitsisi niistä tilittää. En enää yritä päästä heidän tunne- tai ajatusmaailmaansa sisälle. Minusta he vain ovat hölmöjä.
Onhan minulla paljon syntyperäisesti suomalaisiakin ystäviä. Nyt vain kaksi vähemmän. Jäljelle jäi enempi todellisia ystäviäni. Yhdellä uudella ystävälläni on huivi ja kyllä minä samaistun hänen tapaansa elää oli huvia tai ei myös enemmän kuin noihin bilettäjä-exystävieni.
Kommentit (81)
Kiistätkö tuon?
suurin osa "huivipäistä" yms (?!?) vihaa länsimaisia ihmisiä -länsimaisissa ihmisissä on PALJON "huivipäitä". Jos sinä et osaa muuta kuin vihata, älä kuvittele, että kaikki muutkin vihaa.
Muistaakseni siellä huivipäämaissa on poltettu länsimaiden lippujaSuurin osa muslimeista elää samanlaista tavallista elämää kuin me suomalaisetkin. Heillä on omat murheensa perheensä ja toimeentulonsa kanssa. Kavattavat lapsiaan, käyvät työssä ja hoitavat kotinsa. He eivät mitenkään erityisesti vihaa länsimaita tai kristittyjä, eivätkä muitakaan. Eivät useimpina päivinä taida edes ajatusta meille suoda, kun siinä omassa elämässä on tarpeeksi.
Nämä tavalliset muslimit eivät vaan näy meidän tiedotusvälineissämme, siellä näkyy nämä ääriryhmät, jotka polttelee lippuja ym. Siksi sinä kuvittelet että kaikki muslimit tekevät niin. Eivät tee, suurimmalla osalla heistä ei ole mitään sinua vastaan, eivätkä he ole tulossa kuluttamaan sinun veromarkkojasi tai valloittamaan maatasi. Useimmat miettivät näitä oman uskontonsa ääriryhmiään huolestuneina ja ihmettelevät heitä ja heidän toimiaan. Monet pelkäävättulevaa niiden takia. Ihan samoin kuin me ihmettelemme oman uskontomme äärilaitoja ja mietimme miten joku voi ajatella noin.
Tama videopatka kuvaa hyvin sita, mita kuvaa lansimaat haluavat yllapitaa.
Positiivisen syrjinnän kautta saatu työ = toimeentulotuki
kuten lääkäri, opettaja, terveydenhoitaja, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, oikeusavustaja, kassa, siivooja, näyttelijä, vartija, sihteeri, kokki, tarjoilija,bussikuski, taksikuski, promoottori,dj, yrittäjä jne jne?? Näin muutamia ammatteja mainitakseni, joita tiedän muslimien tekevän lähipiirissäni.
Mutta ovatko he myös töissä?
kuten lääkäri, opettaja, terveydenhoitaja, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, oikeusavustaja, kassa, siivooja, näyttelijä, vartija, sihteeri, kokki, tarjoilija,bussikuski, taksikuski, promoottori,dj, yrittäjä jne jne?? Näin muutamia ammatteja mainitakseni, joita tiedän muslimien tekevän lähipiirissäni.
kyllä ovat!! Heitä juuri ajattelin, jotka ovat töissä. Tiedän myös monia korkeasti koulutettuja, jotka eivät tee koulutustaan vastaavaa työtä.
"Meidän on opittava elämään veljinä , tai meidän on pakko yhdessä tuhoutua mielettöminä hulluina". Minulla tämä teksti on seinällä ja kertoo minun suhtautumiseni elämään ja ihmisiin. Eräskin ihminen luki sitä kerran ja kysyi ymmärränkö todella mitä ko.teksti tarkoittaa. Ymmärrän 100%. King oli hieno ihminen ja tarkoitti meidän jokaisen parasta rotuun ja ihonväriin katsomatta.
Noudattaako mustat itse uota periaatetta edes Yhdysvalloissa?
Mutta ovatko he myös töissä?
kyllä ovat!! Heitä juuri ajattelin, jotka ovat töissä. Tiedän myös monia korkeasti koulutettuja, jotka eivät tee koulutustaan vastaavaa työtä.
Suomessa on noita kaikkia työttömänä, jopa lääkäreitä.
Ei tuossa mitään osaajia ole
Muslimi ei saa tehdä töitä Suomessa??
Ei tuossa mitään osaajia ole
Muslimi ei saa tehdä töitä Suomessa??
Eikö tämä ole päivän selvää että ensin työllistetään omat
Sittenhän minä veisin sinun sossurahojasi!! On teillä kyllä "hienot" keinot! XD
Mitä meinasit tehdä näille "omille" työttömille, joita työnteko ei kiinnosta?
Sittenhän minä veisin sinun sossurahojasi!! On teillä kyllä "hienot" keinot! XDMitä meinasit tehdä näille "omille" työttömille, joita työnteko ei kiinnosta?
Tuskin on kaikki 500 000 työhalutonta
Sittenhän minä veisin sinun sossurahojasi!! On teillä kyllä "hienot" keinot! XDMitä meinasit tehdä näille "omille" työttömille, joita työnteko ei kiinnosta?
ja minun + muiden muslimien sekä maahanmuuttajien pitää jäädä työttömiksi, jotta persupekka on tyytyväinen?
ja minun + muiden muslimien sekä maahanmuuttajien pitää jäädä työttömiksi, jotta persupekka on tyytyväinen?
Ensin suomalaisille se työpaikka, sitten vasta muille.
-ei tuon viestin kirjoittaja-
heti muutaman jotka viimeiseen asti venkuloivat jottei tarvi mennä töihin. Millä ne saadaan töihin ja ennen kaikkea pysymään töissä?
Onhan se perverssiä että tänne otetaan lukutaidottomia muslimeja jostain maailman ääristä ja sanotaan suomalaisille että voisitteko ystävällisesti syrjäytyä
Ensin suomalaisille se työpaikka, sitten vasta muille.
-ei tuon viestin kirjoittaja-
suomalainen, koska olen muslimi? Voi voi, teitä pikkuisia... Mikähän teillä on mennyt kasvatuksessa pieleen? ;)
heti muutaman jotka viimeiseen asti venkuloivat jottei tarvi mennä töihin. Millä ne saadaan töihin ja ennen kaikkea pysymään töissä?
Että oikein muutaman puolesta miljoonasta tunnet. Varmaan nekin venkuloita jotka eilen potkaistiin Cargotekiltä, Keskolta, puolustustvoimilta jne
Onhan se perverssiä että tänne otetaan lukutaidottomia muslimeja jostain maailman ääristä ja sanotaan suomalaisille että voisitteko ystävällisesti syrjäytyä
pystyy tekemään esim. tuossa yllä mainitsemiani töitä?? Missä perverssi-joukoissa sinä oikein liikut?
Voihan sitä ystävän jättää vaikka lempivärin perusteella, ruokavalion perusteella, vaatteiden perusteella jne. Mitä tahansa puoluettakin saa äänestää ja kannattaa mitä tahansa politiikkaa (vaikka sillä olisi miten väkivaltainen historia) kunhan ei vain ole rasisti. Se on aikamme pahin mörkösana jota pitää kavahtaa.
Rasismi on kaikkien ihmisten luontainen syntymäominaisuus. Mikään lainsäädäntö ja valistus ei vaikuta siihen että ihmiset muodostavat porukoita yhteisten ominaisuuksien mukaan ja rotu on yksi tällainen ominaisuus.
Valkoisten vain pitäisi tehdä se ainoa poikkeus ja hyväksyä että kaikki mustatukkaiset ja ruskeanahkaiset saisivat vapaasti käyttää heidän antimiaan ja ängätä väkisin heidän porukoihinsa mutta valkoiset eivät saisi tehdä mitään. Ja vaikka saisimmekin tehdä niin se ei paljon auttaisi koska meillä ei ole mitään hirveää tarvetta taudeille, rumuudelle, typeryydelle ja väkivallalle joita saisimme vaihtokaupassa.
-
Tästä syystä on keksitty tunteisiin vetoava rasismi-itku jotta erilaiset kakkanahat voisivat hyväksikäyttää amerikkalais-eurooppalaisia ihmisiä niin paljon kuin haluavat, kunnes heistä ei ole geneettisesti ja/tai kulttuurisesti mitään jäljellä.
"Meidän on opittava elämään veljinä , tai meidän on pakko yhdessä tuhoutua mielettöminä hulluina". Minulla tämä teksti on seinällä ja kertoo minun suhtautumiseni elämään ja ihmisiin. Eräskin ihminen luki sitä kerran ja kysyi ymmärränkö todella mitä ko.teksti tarkoittaa. Ymmärrän 100%. King oli hieno ihminen ja tarkoitti meidän jokaisen parasta rotuun ja ihonväriin katsomatta.
Noudattaako mustat itse uota periaatetta edes Yhdysvalloissa?
Kun ei ne muut niin en minäkään. Se mustakin varmaan ajattelee, että kun ei se valkoinen sumalainenkaan sitä noudata niin ei munkaan tarvi.
Tuhoa kohtihan tässä ollaan menossa, kolmas maailmansota on väistämätön. Osapuolet on vaan vähän eri kuin edellisessä sodassa. Kyllä tässä molemmat osapuolet heittää bensaa liekkeihin sen minkä ehtii,joten epäilystäkään asiasta ei ole. Omia lapsia ajatellen tilanne hirvittää, heille olisin suonut sodattoman elämän :(
King kävi huorissa kirkon rahoilla ja pieksi naisia. Puhui todella rumia ja plagioi tohtorin väitöskirjansa mutta hänestä puhutaan silti "tohtorina". King oli juutalaisten kommunistien manipuloima agentti ja hänen "dreaminsä" oli lähinnä painajainen useimmille amerikkalaisille.
Hiljattain julkisuuteen tulleet arkistot paljastavat John F. Kennedyn sanoneen omasta politiikastaan että "me työnnämme mustia heidän kurkuistaan alas" jolla hän tarkoitti valkoisia amerikkalaisia ja sitä miten heidän oli pakko sopeutua rotuerottelun loppumiseen jolle ei ollut mitään demokraattista perustetta.