Kaksi rasistina pitämääni ihmistä tippuu ystäväpiiristäni pois!
Olen tutustunut eripuolilta maailmaa oleviin ihmisiin ja kaikille heille kuuluu samat ihmisoikeudet. Olen tiennyt, että pari suomalaista ystävääni ovat ajatusmaailmaltaan rasistisia, mutta silti olen keskittynyt heidän muihiin ominaisuuksiinsa. Olen tiennyt, että heidän sukupuolimoraalin rajansa tosin ovat aivan eri kohdassa kuin minulla. Ovat sellaisia oman nautinnon ja edun malttamattomia tavoittelijoita, toisten tunteista, seuraamuksisita ym välittämättä.
Minulla on ollut tapana solmia vakavampia suhteita. Päätin, että koska he osoittivat taas rasismia, niin minun on aika siirtyä takavasemmalle pois heidän elämästään. Harrastakoot irtosuhteitaan ym ilman että minulle tarvitsisi niistä tilittää. En enää yritä päästä heidän tunne- tai ajatusmaailmaansa sisälle. Minusta he vain ovat hölmöjä.
Onhan minulla paljon syntyperäisesti suomalaisiakin ystäviä. Nyt vain kaksi vähemmän. Jäljelle jäi enempi todellisia ystäviäni. Yhdellä uudella ystävälläni on huivi ja kyllä minä samaistun hänen tapaansa elää oli huvia tai ei myös enemmän kuin noihin bilettäjä-exystävieni.
Kommentit (81)
länsimaisilla ap:n mainitsemia irtoripsiä. Huomaatteko miten tulette ihan sairaiksi, kun vain tuijotatte muslimien huiveja?
tai vaikka Bulgariaan. Huiveja on. Eikä siitä ole kauaa aikaa, kun karjakkomumminikin kulki muuallakin kuin navetassa huivipäässä.
Lisäksi tässä keskustelussa on puhuttu muslimeista eikä karjalan evakkojen huiveista
Anna kun arvaan: olet vihreä tai joku vastaava etkä siedä eriäviä mielipiteitä.
Samaa ajattelin; joku verorahoilla loisiva viherhöperö.
Pitäisi tehdä laki, että kaikki maahanmuuttajien kulut imaistaan vihreiden, rkp:n ja sossujen kukkaroista. Korvamerkittyjä veroja, kiitos.
Onneksi asun ulkomailla, ei tarvitse Suomen viherbimboja täällä nähdä.
Kiistätkö tuon?
suurin osa "huivipäistä" yms (?!?) vihaa länsimaisia ihmisiä -länsimaisissa ihmisissä on PALJON "huivipäitä". Jos sinä et osaa muuta kuin vihata, älä kuvittele, että kaikki muutkin vihaa.
Muistaakseni siellä huivipäämaissa on poltettu länsimaiden lippuja
joka voi ohittaa vihamieliset viestit.
ap
Kiistätkö tuon?
suurin osa "huivipäistä" yms (?!?) vihaa länsimaisia ihmisiä -länsimaisissa ihmisissä on PALJON "huivipäitä". Jos sinä et osaa muuta kuin vihata, älä kuvittele, että kaikki muutkin vihaa.
kuinka paljon maailmassa on muslimeja ja missä päin. Sen jälkeen voisit miettiä, että muslimi ei ole synonyymi "samanlaisille ihmisille". :D
Länsimaissa ei ole huivia
Huivi on islamin tunnusmerkki
esim. suomalaisia muslimeja ei ole olemassa?
Hetken mietin mikä tänne asti kiiltää, mutta sehän onkin ap:n kruunu.
mamu!!!! Hyi, yääk!
mamu!!!! Hyi, yääk!
Mutta itse kulunsa aina maksanut ja töissä elantonsa ansaitseva mamu
[Kuten moni maahanmuuttaja Suomessakin
Mutta ei moni muslimi.
Yhdenlainen rasisti se ap:kin on :)
Etkä ole yhtään entisten kavereidesi yläpuolella tuollaisella tekstillä :)
Kiistätkö tuon?
Suurin osa muslimeista elää samanlaista tavallista elämää kuin me suomalaisetkin. Heillä on omat murheensa perheensä ja toimeentulonsa kanssa. Kavattavat lapsiaan, käyvät työssä ja hoitavat kotinsa. He eivät mitenkään erityisesti vihaa länsimaita tai kristittyjä, eivätkä muitakaan. Eivät useimpina päivinä taida edes ajatusta meille suoda, kun siinä omassa elämässä on tarpeeksi.
Nämä tavalliset muslimit eivät vaan näy meidän tiedotusvälineissämme, siellä näkyy nämä ääriryhmät, jotka polttelee lippuja ym. Siksi sinä kuvittelet että kaikki muslimit tekevät niin. Eivät tee, suurimmalla osalla heistä ei ole mitään sinua vastaan, eivätkä he ole tulossa kuluttamaan sinun veromarkkojasi tai valloittamaan maatasi. Useimmat miettivät näitä oman uskontonsa ääriryhmiään huolestuneina ja ihmettelevät heitä ja heidän toimiaan. Monet pelkäävättulevaa niiden takia. Ihan samoin kuin me ihmettelemme oman uskontomme äärilaitoja ja mietimme miten joku voi ajatella noin.
Mutta ei moni muslimi.
moni muslimi myös.
Kiistätkö tuon?
Muistaakseni siellä huivipäämaissa on poltettu länsimaiden lippujaSuurin osa muslimeista elää samanlaista tavallista elämää kuin me suomalaisetkin. Heillä on omat murheensa perheensä ja toimeentulonsa kanssa. Kavattavat lapsiaan, käyvät työssä ja hoitavat kotinsa. He eivät mitenkään erityisesti vihaa länsimaita tai kristittyjä, eivätkä muitakaan. Eivät useimpina päivinä taida edes ajatusta meille suoda, kun siinä omassa elämässä on tarpeeksi.
Nämä tavalliset muslimit eivät vaan näy meidän tiedotusvälineissämme, siellä näkyy nämä ääriryhmät, jotka polttelee lippuja ym. Siksi sinä kuvittelet että kaikki muslimit tekevät niin. Eivät tee, suurimmalla osalla heistä ei ole mitään sinua vastaan, eivätkä he ole tulossa kuluttamaan sinun veromarkkojasi tai valloittamaan maatasi. Useimmat miettivät näitä oman uskontonsa ääriryhmiään huolestuneina ja ihmettelevät heitä ja heidän toimiaan. Monet pelkäävättulevaa niiden takia. Ihan samoin kuin me ihmettelemme oman uskontomme äärilaitoja ja mietimme miten joku voi ajatella noin.
Entäs sitten kun tulevat tänne länsimaalaisten keskuuteen niin muuttuuko vihaamisen määrä sitten?
Mutta ei moni muslimi.
moni muslimi myös.
Positiivisen syrjinnän kautta saatu työ = toimeentulotuki
Tarkemmin en kerro, koska menee sivuun kekusteluaiheesta. Hänellä on huivi ja se tuntuu olevan joillekin ongelma.
ap
Suomeen virtaa jatkuvasti ulkomaalaisia jotka elää joko tukiluukulla tai heille annetaan joku työ positiivisella syrjinnällä ja suomalainen laitetaan kortistoon. Pitää olla todella hyvä ammattitaito että huivimaasta pääsee omilla ansioillaan töihin
etta ulkomaalainen huivipaa voi tulla lansimaastakin? On jopa voinut opiskella pikkuisen tasokkaammassa yliopistossa kuin suomalainen.
Positiivisen syrjinnän kautta saatu työ = toimeentulotuki
kuten lääkäri, opettaja, terveydenhoitaja, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, oikeusavustaja, kassa, siivooja, näyttelijä, vartija, sihteeri, kokki, tarjoilija,bussikuski, taksikuski, promoottori,dj, yrittäjä jne jne?? Näin muutamia ammatteja mainitakseni, joita tiedän muslimien tekevän lähipiirissäni.
tai vaikka Bulgariaan. Huiveja on. Eikä siitä ole kauaa aikaa, kun karjakkomumminikin kulki muuallakin kuin navetassa huivipäässä.