Onko piikkimatolla ja tyynylllä ollut käyttöä?
Kommentit (9)
mutta piikkimatto on ollut päivittäisessä käytössä kolme vuotta. Mun on tosi vaikea saada iltaisin unta, piikkimaton avulla entinen tunnin-puolentoista pyöriminen on vaihtunut 10 minuutin nukahtamiseen :)
Jos päätä, selkää tai niskaa särkee, niin piikkimatosta ja tyynystä on löytynyt helpotus. Aina välillä sitä jotain vaivaa on, mihin kaipaa.
Mulla on sekä tyyny että matto.
Välillä tosiaan pää tuntuu siltä, että täytyy päästä piikkimatolle, laukaisee jännityksiä.
Mä alan aina jossain vaiheessa piikkimatolla kuulla ja tuntea pulssini selvästi. Erikoinen kokemus.
Piikkimattoja on käytössä erilaisia, tyynystä en tiedä..
Mulla on sekä tyyny että matto.
Välillä tosiaan pää tuntuu siltä, että täytyy päästä piikkimatolle, laukaisee jännityksiä.Mä alan aina jossain vaiheessa piikkimatolla kuulla ja tuntea pulssini selvästi. Erikoinen kokemus.
mutta piikkimatto on ollut päivittäisessä käytössä kolme vuotta. Mun on tosi vaikea saada iltaisin unta, piikkimaton avulla entinen tunnin-puolentoista pyöriminen on vaihtunut 10 minuutin nukahtamiseen :)
En luopuisi näistä. Ainoa ongelma on, että maton avulla nukahdan niin syvään uneen (hetkessä) että matto on herätessä suorastaan uppoutunut selkään... Seurauksena kihelmöintiä. Mutta monet selkäjumitukset ja päänsäryt olen noilla selättänyt.
Ainoa ongelma on, että maton avulla nukahdan niin syvään uneen (hetkessä) että matto on herätessä suorastaan uppoutunut selkään... Seurauksena kihelmöintiä. Mutta monet selkäjumitukset ja päänsäryt olen noilla selättänyt.
Onneks poikaystävä yleensä havahtuu ja käskee pois matolta. Joskus nukuin sen kanssa puol yötä, oli pikkasen nihkeetä nousta sen päältä.
Monesti olen saanut päänsäryn loppumaan, kun olen maannut piikkimatolla. Ilmeisesti on niska jumissa ja jotenkin se jännitys laukeaa piikkimatolla. En luopuis!