Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vapina yli 70vuotiaana kertoo? Mun molemmat vanhemmat nimittäin vapisee nykyisin aina tavatessa? Ei niillä oo kylmä vaan ihan lämpimäs

Vierailija
19.04.2026 |

sä tilassa vapisevat. Eivät tietääkseni käytä paljoa alkoholia tai tupakoi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sairaudet ja lääkkeet aiheuttaa vapinaa

Vierailija
2/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä heidän sairauksistaan ja lääkityksistä? Minä olin usein vanhempieni mukana  lääkärikäynnillä. Ehkä se oli rikollista, onneksi rikos jo vanhentunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille (89 v) lääkäri oli sanonut, että hänellä vapina johtuu sydämen eteisvärinästä.

Vierailija
4/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvälaatuista vapinaa tai parkinssonin tautia. Kannattaisi käydä lääkärissä, vapina hankaloittaa elämää paljon.

Vierailija
5/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkinsson? vie ne neurologille.

Vierailija
6/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä heidän sairauksistaan ja lääkityksistä? Minä olin usein vanhempieni mukana  lääkärikäynnillä. Ehkä se oli rikollista, onneksi rikos jo vanhentunut. 

7-kymppiset ei yleensä ole vielä siinä kunnossa, että tarvitsisivat apua lääkärissä.

Vierailija
7/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ja heti heidät tutkituttaviksi. Minulla ei vapise kuin rahapussi , tullut kiire käyttää kaikki säästöt, 

Vierailija
8/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkinson? Mun appivanhemmiilla on ja kummallakin etenkin käsissä lepovapinaa. 

Vierailija
9/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7-kymppiset ei yleensä ole vielä siinä kunnossa, että tarvitsisivat apua lääkärissä.

Hoidan jopa 30 vuotiaita .Ei sairaus kysy ikää. 

Vierailija
10/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on esimerkiksi kuulonalenemaa. Minä olen mukana ollut siitä asti kun vanhemmat oli n. 75 v. 

Vierailija
11/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidan jopa 30 vuotiaita .Ei sairaus kysy ikää. 

Pelkkä vapina ei sitä kerro.

Vierailija
12/12 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös essentiaalista vapinaa