Miksi Nina Mikkonen levittää poikansa henkilökohtaisia terveystietoja julkisuuteen?
Kommentit (54)
kertoa, niin kuin me tavallisetkin.
Olet outo
Miksi lapsen sairaudesta kertova juttu on lehden Viihde-osiossa?
kertoa, niin kuin me tavallisetkin.
Olet outo
en muista nyt yhtään. Ja siinä on eroa että asia kerrotaan miljoonille kuin että se kerrotaan vaikka koulun opettajalle ja lapsen läheisille.
kertoa, niin kuin me tavallisetkin. Olet outo
en muista nyt yhtään. Ja siinä on eroa että asia kerrotaan miljoonille kuin että se kerrotaan vaikka koulun opettajalle ja lapsen läheisille.
MItäpä hän ei tekisi perheensä pitämiseksi julkisuudessa.
Timon paskavaippojen kuvia odotellessa............
mutta ei mua kiinnosta mennä lehteen julistamaan kaikille että lapsellani on ADHD. Se on eri asia kuin näkyvä vamma tai kehitysvammaisuus. Lapsellani tuo diagnoosi on koulussa haukkumanimenä. Maailma on raadollinen ja kaverit voivat kiusata helvetillisesti jos saavat tuollaisen aseen. Mikkonen teki tyhmän tempun. Saa sympatiaa itselleen ja lapsi kärsii.
Mun mielestä tuo on jo niitä vaivoja, jotka on hyväksi kaikkien tietää. Ehkä se auttaa vähän suhtautumaan, ja antamaan anteeksi käytöstä?
Onhan noi aspergerit ilmeisesti käytännössä niin vaikeita ihmisiä, ettei siitä normaalin esittämisestä tule kuitenkaan paskaakaan, kun ajautuu vaikeuksiin tuon tuosta.
Ehkä Mikkonen haluaa myös jotenkin viestiä lapselleen, ettei se ole asia jota tarvitsee häpeillä, ja kuiskutellen kertoa vain lähimmille?
Miksi lapsen sairaudesta kertova juttu on lehden Viihde-osiossa?
raskasta. Ja raskaaksi sen tekee ihmisten ennakkoluulot. Asioista avoimesti puhumalla voi elätellä toivetta että kanssa ihmisten ymmärrys edes hieman laajenisi.
Silloin jos sairaus ei ole sellaista lajia, että sen vieraampikin näkee päälle, niin sairaan tulee itse saada päättää, kelle se kerrotaan. Asiantuntijat ja opettajat ovat asia erikseen.
mutta ei mua kiinnosta mennä lehteen julistamaan kaikille että lapsellani on ADHD. Se on eri asia kuin näkyvä vamma tai kehitysvammaisuus. Lapsellani tuo diagnoosi on koulussa haukkumanimenä. Maailma on raadollinen ja kaverit voivat kiusata helvetillisesti jos saavat tuollaisen aseen. Mikkonen teki tyhmän tempun. Saa sympatiaa itselleen ja lapsi kärsii.
luullakseni asperger näkyy ihan eri tavalla kuin joku adhd.
Kiusataan aspergeria varmasti muutenkin, tai ehkä enemmän muuten. Kai kaikki vanhemmat opettajat lapsiaan, ettei vammaisia saa kiusata?
Mutta outoja ns. terveitä ilmeisesti saa, näkeehän sen tälläkin palstalla joka päivä.
Mitä mä olen noita Mikkosia tv:stäkin nähnyt, niin oikeastaan täytyy sanoa, että mä olen ihan parin minuutin katsomisella epäillyt tuota, joten ei taida ihan lievä olla, ja varmaankin näkyy kaverisuhteissa.
juttuja on kaksplussat, vauvalehdet ym. täynnä? Miksi ihmiset kertoo omista asioistaa telkkarissa, lehdissä, naapureille, tuttaville?
Vertaistukea/tukea saadakseen, kokemuksia jakaakseen, antaakseen tietoa jne.
Millä tavalla Nina Mikkonen eroaa vaikka Maija Meikäläisestä joka myös kertoo lapsensa aspergerista tai adhd:sta tai sokeritaudista, allergioista yms.??
Ainoa syy taitaa olla nimessä. Kun Nina Mikkosen nimi tai naama nähdään niin heti yhdistetään se hänen vuosien takaisiin päivähoitokommentteihin ym. ja ajatellaan että noiden suhteellisen kärkkäiden kommenttien takana ei olisi oikea, tunteva ihminen jolla hänelläkin on omat karikkonsa ja kivikkonsa elämässä ja että hänkin ehkä kaipaa tukea, myötätuntoa ja olkapäätä vaikeassa elämäntilanteessa.
joissa vanhempi tilittää lapsensa vaikeuksista? Lukaisepa kuule ap esim kodin kuvalehteä niin tiedät :D
miten jaksoi antaa haastatteluja JOKA PÄIVÄ ja olla lehdissä ja radiossa. Mietin itse kun on ollut rankka ajanjakso elämässä, niin ei olisi voinut vähempää kiinnostaa edes puhelimeen vastata.
Mutta pianhan Timon sairastumisen jälkeen selvisi, että heillä on jättivelat ja paljon rahahuolia.
Säälittävää jotenkin. Yksinkertainen nainen jotenkin.
miten se on muka mahdollista koskaan saavuttaa, kun aikuisetkin kiusaavat jatkuvasti tiettyjä yksilöitä?
Sanoinpa Niina Mikkonen mitä tahansa, hänet leimataan täällä "hulluksi". Pirkko Hämäläinen on antanut monia haastatteluita autistilapsensa tiimoilta, mutta sitä ei kukaan paheksu. As-lapset kuuluvat autismin kirjoon hekin.
Timo Soinia haukutaan julkisesti läskiksi, missä on nollatoleranssi näissä kiusaamistapauksissa? Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.
Kenen tahansa omainen voi sairastua vakavasti, myös teidän, jotka hehkutatte kakkavaipoista. Eräänsä päivänä voi tapahtua myös niin ikävästi, että olette itse niissä vaipoissa omaisen armoilla.
Hävetkää te aikuiset ihmiset, jotka järjestelmällisesti osallistutte Niina Mikkosen kiusaamiseen tälläkin palstalla.
miten jaksoi antaa haastatteluja JOKA PÄIVÄ ja olla lehdissä ja radiossa. Mietin itse kun on ollut rankka ajanjakso elämässä, niin ei olisi voinut vähempää kiinnostaa edes puhelimeen vastata. Mutta pianhan Timon sairastumisen jälkeen selvisi, että heillä on jättivelat ja paljon rahahuolia. Säälittävää jotenkin. Yksinkertainen nainen jotenkin.
Mikkoset pistivät lapsensa siihen telkkariohjelmaan vain siitä syystä, että koska Timo T.A. on julkisuuden henkilö, täytyy myös lasten tottua julkisuuteen. En ymmärrä tuota argumenttia vieläkään.
toivottavasti poika on antanut luvan tuohon. Tai pojan lääkäri. EI kuulosta kovin fiksulta.