Mitä ihmettä, 7-vuotias siivoo keittiöö???
Mä nuokun tässä sohvannurkassa ihan puolikuolleena ja lapset syöneet iltapalaa viimisen tunnin... Nuorempi lapsi alkoi siivoamaan aivan täysin omatoimisesti keittiötä, kippailee päivällisiä spagetinjämiä roskiin, jynssää pöytiä rätillä, laittaa lehtiä pinoon...
Tuo lapsi ei IKINÄ siivoa, mutta sotkee todella paljon. Mä oonkin tässä nyt ihan hissukseen enkä todellakaan komenna sitä nukkumaan. Missä sillä vinksahti?
Kommentit (6)
Se tarttee rahaa johonkin ja kohta se tulee sitä sulta pyytämään. Hennotko kieltäytyä antamasta? ;)
Se tarttee rahaa johonkin ja kohta se tulee sitä sulta pyytämään. Hennotko kieltäytyä antamasta? ;)
Ja juu, kiitän kyllä ja halin tota ihanuutta, mutta nyt olen niinkuin en huomaiskaan, sillä luulen että poika tahtoo hoitaa homman rauhassa :-)
-ap-
sitä alkoi ällöttämään keittiön siivottomuus kyllä tuon ikäinen osaa arvostaa jo perus siisteyittä.
kun äiti ei siivoa vaan makaa sohvalla. Ope tekee lastensuojeluilmoituksen...
Mutta oikeasti ihana poika. Muista kehua ja vaikka huomenna palkita.
sitä alkoi ällöttämään keittiön siivottomuus kyllä tuon ikäinen osaa arvostaa jo perus siisteyittä.
että jokin ällötyksen poikanen sotkua vastaan heräsi mun poikaseni sisällä. Keittiö oli kyllä normaalia törkyisempi, ja itseasiass koko talo on aika siivoton. Tosin edelleen 95% kamasta, jota täällä on leveillään, on tuon 7-vuotiaan levittämää.
Ja äsken se sanoi, että vois siivota vaikka koko talon, jos ei tarttis mennä nukkumaan! Lupasin, että huomenna siivotaan ihan hulluna. Koskaan aiemmin lapsi ei ole reagoinut, jos joskus on ollut normaalia sotkuisempaa...
-ap-
nyt se leikkas pöytärättirullasta uuden puhtaan pöytäliinan, se vanha olikin aika paskanen. Miten se voi tajuta?
-ap ihan ihmeissään-