Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

120e talvitakki!!!

Vierailija
28.09.2012 |

Inhottaa tuhlata rahoja moiseen, toisaalta pakko sellainen on hankkia, kun ei nyt satu sellaista olemaan.. Olisi ihan ok muuten, jos se takki ois oikeesti mun mieleen, nyt se on vain ok. Ja vieläpä koko musta... :/ Paljonko teillä on talvitakit maksaneet?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2012 klo 21:38"]

kallis. Muista että talvitakin tulee olla laaduaks (mikä yleensä tarkoittaa suht tyyristä), koska pidät sitä suurimman osan vuodesta, ja se pitää sut lämpimämä.
Mulla yks kaveri osti noin 200 punnan talvitakin, joka on pysynyt hyvänä jo pari talvea. ja käyttää edelleen, klassikkomalli.

[/quote]

Jo pari talvea, no onpas pitkään :) Kyllä Prisman takkikin pari talvea kestää, sitten alkaa vähän kulahtaa.

Vierailija
42/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tällaisen Ellokselta tarjouksella jossa sai yhden tuotteen -50%. Otin vihreän. Olen todella tyytyväinen, ihana materiaali, lisäksi lämmin sekä veden- ja tuulenpitävä.

http://www.ellos.fi/ahkka/ahkka-aliissa-w-parka/395105?N=1z13vu9Z1z141poZ1z141rtZ1z141o7&Nao=3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein takkini on 1000 euron Moncler, toiseksi kallein 650 euron Canada Goose. Käytän viimeisintä vain pohjoisen reissuilla kunnon pakkasilla, mutta tämän päivän shoppauskierroksella oli helsinkiläisillä jo Kanadanhanhet niskassa. Ulkona on +10 eikä tuule...

Toisaalta löytyy multa ihan parinkympin kevät- ja syystakkeja, mutta talvitakkeihin tykkään panostaa.

Vierailija
44/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 euroa on hyvä hinta. Mun mielestä 80-150 euroa on ok takista kun on opiskelijan tuloista kyse.

Vierailija
45/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena ostin mustan villa/chasmir takin. Maksoi muistaakseni n 340 e kun oli silloin viikon ajan tarjous uusistakin takeista (ovh oli n400e). Takin hinta/laatu suhde ihan kohdillaan. Ostan takkeja harvoin  (pitkäaik työtön) joten saa se edes tuonverran maksaa. Alle 300e en ole euro aikana löytänyt talvitakkia josta olisin tykännyt. Mutta pidänkin takkia vuosikausia.

Vierailija
46/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 09:19"]

Näytänkin tämän ketjun miehelleni, koska se sai ihan kauhean nalkutuskohtauksen, kun kerroin ostaneeni satasen takin... Mun mielestä tuo oli kuitenkin suht edullinen ja sopi nykyiseen niukkaan budjettiimme (enkä ole ostanut uutta takkia useampaan vuoteen), mutta mies on niiiiiin pihi vaateasioissa. Kulkee itse samoissa vaatteissa niin pitkään että ne hajoavat, ja sitten vasta alkaa harkita uusien ostoa!

siihen, että perheessäkin kannattaa pitää omat rahat (ja oma elintaso). Kiva kulkea ryysissä ihan vaan sen vuoksi, että toinen on pihi.

No hiton kivaa, kun oma mies on niin 'laadukas' ja ostelee satasen kauluspaitoja yms. mennen tullen, vaikka rahalle olisi parempaakin käyttöä.

Vierailija
47/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 09:24"]

Ostin juuri Espritin upean kokopitkän puoliuntuvarotsin 40 eurolla - ovh 189 e.
Oli yksi kappale jäljellä, viime talven malli ja minun värini joka ei kelpaa kaikille (t.sin.).

Toinen talvitakkini parin vuoden takaa maksoi 250 e.

Sen lisäksi minulla on 3-4 villakangastakkia. Ovat maksaneet 50-70 e kappale.

[/quote]

Tuskinpa ovat VILLAA nuo 50-70e takit. Mahtaako mitään lyhyttä VILLA pusakkaakaan tuohon hintaan saada.

Vierailija
48/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 09:19"]

Näytänkin tämän ketjun miehelleni, koska se sai ihan kauhean nalkutuskohtauksen, kun kerroin ostaneeni satasen takin... Mun mielestä tuo oli kuitenkin suht edullinen ja sopi nykyiseen niukkaan budjettiimme (enkä ole ostanut uutta takkia useampaan vuoteen), mutta mies on niiiiiin pihi vaateasioissa. Kulkee itse samoissa vaatteissa niin pitkään että ne hajoavat, ja sitten vasta alkaa harkita uusien ostoa!

siihen, että perheessäkin kannattaa pitää omat rahat (ja oma elintaso). Kiva kulkea ryysissä ihan vaan sen vuoksi, että toinen on pihi.

No hiton kivaa, kun oma mies on niin 'laadukas' ja ostelee satasen kauluspaitoja yms. mennen tullen, vaikka rahalle olisi parempaakin käyttöä.

Miten voi päätyä keskenään naimisiin, jos on elämästä ja asioiden tärkeysjärjestyksestä noin erilainen käsitys? Kaksi eri taloutta ja eri elintasoa yhden perheen sisällä, en voi käsittää...

Vierailija
49/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just katsellut talvitakkia, ja jos budjetti olis jotain 80,- niin ei kyllä saa laatua ainakaan, kivan  näköisen ehkä, mutta ei sitten välttämättä kestäkään kuin sen yhden talven eli...  120,- kuitenkin on edullinen. Viimeksi taisin ostaa villakangastakin, 180,- ja siinä oli jo 50% ale, tosi kohtuuhinta siis.

Vierailija
50/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2012 klo 21:26"]

tuli alennuskuponkeja, jos tilaa 150 €:lla ssa 50€ alennusta. Itse tilasin ellokselta espritin takin (149€) ellokselta ja siihen alennus päälle.

[/quote]

Noihkohan, Espiritin tuotteissa ei ole Elloksella alennusmahdollisuutta ;)

Vierailija
51/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 16:41"]Noihkohan, Espiritin tuotteissa ei ole Elloksella alennusmahdollisuutta ;)[/quote]

Elloksella on välillä alennuskoodeja, joilla saa myös merkkituotteista alennusta.

T. Entinen Ellos-aspan puhelinapina

Vierailija
52/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat 50-150e villakangastakit ovat laadullisesti huonoja! Pinta "nyppyyntyy" helposti etenkin kainaloista, myös takin helma voi alkaa repsottamaan koska kangas ei ole riittävän tukevaa ja tuo ei ole myöskään kovinkaan tuulenpitävä. Sitten taas laadukkaammat, n 300e ylöspäin (villa/chasmir takit) ovat kestäviä, pysyvät jopa 10 vuotta tosi siisteinä ja tyylikkäinä, Ei nyppyyny, istuu hyvin ja on lämmin. Ja eihän se silloin kalliiksi tule kun sitä voi käyttää vuodesta toiseen  ;)

Vierailija
53/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en osaa pitää 120 euron talvitakkia kalliina...

Vierailija
54/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen takin, joka maksoi 219€. Laadusta täytyy maksaa. Ja talvitakin on oltava lämmin ja mukava.

Vierailija
55/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoinhan tuo on ihan halpa/kohtuuhintainen talvitakiksi.

Vierailija
56/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 euroa ei todellakaan ole kovin paljon. Satsaa vähän enemmän niin ehkä saat juuri mieleisesi ja sellaisen joka kestää usean vuoden. Olen liian monta halpistakkia ostanut jostain Lindexiltä ja Your Facesta joista vetskarit hajoavat, nyt ostin Joutsenen untuvatakin ja toivon että se kestää.

Vierailija
57/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun opiskelijan budjetilla ei noin kalliita takkeja saa.. :o Se 120e teki äskön kipeää, mut nyt alkaa jo helpottaa kun teidän viestejä lukee.. :D

Vierailija
58/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. On mun laskettelutakki maksanu 60€ 80%alennuksella..Mut tuo 80 ihan maksimi.

Mä en ainakaan 10vuotta samalla takilla halua kulkea..

Vierailija
59/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellaisen takin joka kestää ja on hyvännäköinen.

Takkini ovaat siis maksaneet 300-500 e,

esim. Barbour öljykangastakki (sadekeleihin syksyyn ja kevääseen, ja sateiseen talveen) 500e,

Burberryn trenssi 350 e, ja villakangastakki 300 e, puoliturkki 600 e (tarjouksesta)

Vierailija
60/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oli Jim&Jilliltä. En ostaisi jos olisi muita vaihtoehtoja, kahdesta kaupungista oman asuinkaupunkini lisäksi olen jo katsonut, eikä missään ole oikein sopivaa;liian iso, liian pieni, väärän mallinen, väärän värinen yms. En ole kuitenkaan liian nipo, mutta nuo ovat mielestäni aika ratkaisevia tekijöitä, jos siinä takissa meinaa muutaman talven kulkea ja myös, että se olisi mieleinen ja omanlainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi