Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

120e talvitakki!!!

Vierailija
28.09.2012 |

Inhottaa tuhlata rahoja moiseen, toisaalta pakko sellainen on hankkia, kun ei nyt satu sellaista olemaan.. Olisi ihan ok muuten, jos se takki ois oikeesti mun mieleen, nyt se on vain ok. Ja vieläpä koko musta... :/ Paljonko teillä on talvitakit maksaneet?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netistäkin olen katsonut joitain, mutta ne ovat olleet jopa yli sen 120e ja siinä menisi kuitenkin jonkun aikaa ja postimaksut päälle vaikken sitä ottaisikaan jne..

Vierailija
62/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan päälle satasen hintaisen talvitakin, Espritiltä. Se on minulle iso summa. Kuljin vanhalla, hieman rikkinäisellä talvitakilla neljä vuotta ennen kuin raatsin ostaa uuden. Mutta käytän sitä sitten taas monta talvea, ja löysin oikein kivan, mistä tykkään. Ei näin hoitovapaalla viitsisi tuhlata vaatteisiin, etenkin kun en käy juuri missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samana talvena ostin 1200e monclerin.

Ei se halpaa ole, mutta ei viitsi joka talvi vaihdella takkia. Köyhän ei kannata ostaa halpaa vai miten se meni.

Vierailija
64/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

879 eur. Sanotaan et kahden vuoden välein ostan laadukkaan takin

Vierailija
65/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. On mun laskettelutakki maksanu 60€ 80%alennuksella..Mut tuo 80 ihan maksimi.

Mä en ainakaan 10vuotta samalla takilla halua kulkea..

Joku muukin mainitsi Barbourin öljykangastakin märälle säälle, kylmemmllä käytän turkkia, ulkoillessa untuvatakkia. Minä käytän mielelläni samaa takkia pitkään, kunhan se on hyvä.

Vierailija
66/77 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisen asiavirheen korjaan että ei todellakaan joudu maksamaan postimyynnin postimaksuja jos ei pidäkään tuotteita.

Itse en maksaisi takista noin paljoa, kyllä edullisemmallakin hinnalla saa ihan laadukkaan ja kestävän takin.

Vierailija
67/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2012 klo 21:26"]

tuli alennuskuponkeja, jos tilaa 150 €:lla ssa 50€ alennusta. Itse tilasin ellokselta espritin takin (149€) ellokselta ja siihen alennus päälle.

[/quote]

Mutta eihän sun tilaus tollasenaan ylittänyt 150€! Miten sait alennuksen?

Vierailija
68/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahan tuo on. Mistä nuin halvalla löytää?

Vierailija
69/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

120e takista on mielestäni tosi edullinen hinta... just ostin uuden Canada Goosen, maksoi lähemmäs 900e.

Vierailija
70/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan oikein että saan vetää cg:n niskaan taas! oisko ollut mitä 800 ja jtn kaksi vuotta sitten. E ole talvella juuri suomessa niin ei tarvi ostaa uutta vielä. 

Vierailija
71/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kallein takki on 6 vuotta sitten reissusta ostettu tosi laadukas villakangastakki. Ihan kuin uusi edelleen ja ajaton malli. Maksoi 400€ - silloin nikottelin, mutta jälkeenpäin en ole kyllä katunut. Moni ostaa takin joka tai joka toinen vuosi, jolloin niille huonolaatuisille ostoksille tulee kyllä hintaa.

Mielestäni 120€ ei ole kallis, mutta jos se on omasta mielestä vain ihan ok, en ostaisi.

Vierailija
72/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut alle satasen takkeja jotka kestää, missä te nuhraatte niitten vaatteittenne kanssa jos parissa vuodessa menee käyttökelvottoman näköiseksi?

Vierailija
73/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kallis, jos ei tykkää takista. Jos taas on mieluinen, niin voihan siitä maksaa, kun sitä tulee käytettyä. Kaapissa makaavat vaatteet ovat kalliita, käytössä olevat eivät ole.

Vierailija
74/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 16:33"]

Viime talvena ostin mustan villa/chasmir takin. Maksoi muistaakseni n 340 e kun oli silloin viikon ajan tarjous uusistakin takeista (ovh oli n400e). Takin hinta/laatu suhde ihan kohdillaan. Ostan takkeja harvoin  (pitkäaik työtön) joten saa se edes tuonverran maksaa. Alle 300e en ole euro aikana löytänyt talvitakkia josta olisin tykännyt. Mutta pidänkin takkia vuosikausia.

[/quote]

Niinpä, kyllähän ihmiset sohvastakin maksaa esim 1500 niin miksei sitten kunnon takista ees 300-400e!

Vierailija
75/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun takki maksoi 8 euroa, kirpparilta ostin. Kahtena talvena ollut käytössä, menee varmaan tämänkin talven vielä. 

Vierailija
76/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme eri talvi/syys takkia. Halvin kingslandin kevyt untuvatakki 240e, timberlandin syystakki karvavuorella 350e ja untuvatakki koville pakkasille 550e. Rakastan takkeja! Harvoin vain löydän mitään kivaa tai istuvaa, joten pakko ostaa, jos sattuu löytymään. Hinnasta silloin viis. Tosin opiskelijana ei mullakaan olisi ollut moisiin varaa.

Vierailija
77/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos inhottaa mikset osta kirpparilta kympillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi