Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

120e talvitakki!!!

Vierailija
28.09.2012 |

Inhottaa tuhlata rahoja moiseen, toisaalta pakko sellainen on hankkia, kun ei nyt satu sellaista olemaan.. Olisi ihan ok muuten, jos se takki ois oikeesti mun mieleen, nyt se on vain ok. Ja vieläpä koko musta... :/ Paljonko teillä on talvitakit maksaneet?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuntuu löytyvän ihmisiä, joilla on tuhansien eurojen takit ja uudet autot, lastenhuoneet täynnä design-huonekaluja yms.

Monilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta käyttää esim 600 euron vaatteita tai syödä pelkästää luomuruokaa ja sisäfilettä. Edustaako tää nyt suomalaista kulttuuria että tullaan kehuskelemaan omaisuudella ja vähätellään muita ? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun en ole hetkeen asunut suomessa.

Vierailija
22/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilainen tausta, koulutus ja intressit.

Joku juo tai polttaa rahansa - toinen käyttää varansa vuosikausia kestäviin vaateostoksiiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin vastaa aina ne, joilla on just siihen asiaan se "pätemisen mahdollisuus".

Mä ostin viime vuonna 99 euron takin ja nyt harmittaa, kun meni vetoketju rikki. Mietin vienkö korjattavaksi johonkin vai ostanko uuden takin. Kumpikin kirpaisee. Ja meillä bruttotulot kuitenkin yli 8000 euroa/kk normaalisti. Nyt olen kyllä kotona lasten kanssa, kun pienin on alle vuoden.

Me kyllä ollaan varmaan menot sovitettu noihin tuloihin aika hyvin ja pääasiassa ostan sitten lapsille. Mutta en niillekään mitään kallista

Vierailija
24/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen untuvatakin,

http://www.canada-goose.com/products-page/arctic/snow-mantra-2

Monta vuotta piti säästää.

Vierailija
25/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennuksilla viime syksynä, oisko maksanut 69, ovh. ainakin sen 120, ja tänä syksynä "kakkostakin" 30, ovh. 50, ja hyvin menis tämä pelkkä halvempikin.

Vierailija
26/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytänkin tämän ketjun miehelleni, koska se sai ihan kauhean nalkutuskohtauksen, kun kerroin ostaneeni satasen takin... Mun mielestä tuo oli kuitenkin suht edullinen ja sopi nykyiseen niukkaan budjettiimme (enkä ole ostanut uutta takkia useampaan vuoteen), mutta mies on niiiiiin pihi vaateasioissa. Kulkee itse samoissa vaatteissa niin pitkään että ne hajoavat, ja sitten vasta alkaa harkita uusien ostoa!

Vierailija
27/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 300 markkaa oli iso raha. Nyt sitten kun on töissä ja tienaa, 300 euroa talvitakista on ok. Ei tosin joka talvi.

mun opiskelijan budjetilla ei noin kalliita takkeja saa.. :o Se 120e teki äskön kipeää, mut nyt alkaa jo helpottaa kun teidän viestejä lukee.. :D

Vierailija
28/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niin tyypillistä av:ta. :D Vain Av-mamma kulkee minkkiturkissa, kettupuuhkassa, Canada goosessa ja Burberryn trenssissä. Tonni on siis ihan normihinta takille.

heh

Vierailija
29/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisestikin saa lämpimiä takkeja, ei ole pakko laittaa lähes tonnia johonkin canadagooseen aitoine turkiksineen.

Mies osti Intersportin tarjouksesta ihan siistinnäköisen toppatakin ja se maksoi 80e. Meillä noille paksuille talvitakeille on vain vähän käyttöä. itse tykkään keskipaksuista, koska haluan kerrospukeutua. Canadagooset on hyviä paukkupakkasilla, mutta tällasilla -5 asteen keleillä ne on kyllä ainakin mulle aivan liian kuumia.

On ikävä ostaa edes edullista takia joka ei itseä miellytä, mutta toisaalta mustaa takiia on helppo piristää asusteilla.

Aika aikaansa kutakin, minusta on tärkeintä elää varojensa mukaan. Ei ole mikään häpeä käyttää edullisia vaatteita. mulla on paljon alevaatteita Lindexiltä ja vastaavista. yhtä 8e trikootunikaa on yhdesti kehuttukin, se vaan oli malliltaan ja väriltään niin nätti, että näyttää hienolta vaikka halpa olikin!

Vierailija
30/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse ostin viime talvena Espritin untuvatakin, 170e. Mulla oli kriteereinä sopiva paksuus, eli ei saa olla liian paksu, ja pitää yltää melkein polviin ja olla hupullinen.

Tosi hyvä on ollut, ainut miinus oli että kun takille sataa lunta joka sulaa takille niin kangas menee tarkasti katsottuna kirjavaksi... Ei sitä kauempaa huomaa, mutta hieman tahraisen näköinen kun tarkemmin katsoo.

Pidän samaa takkia niin pitkään kun se kestää tai en siihen totaalisesti kyllästy. Mulla on vieläkin yksi kevyesti topattu musta takki jonka ostin n.12v sitten. Se on niin klassinen malli, että näyttää ihan hyvältä kun on kiva huivi ja hattu sen kanssa. Välillä kyllästyin siihen, mutta sitten parin vuoden päästä otin taas käyttöön..!

Vierailija
31/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni maksa yli satasta takeista enkä kengistä. Alkaa olla jo liian kallista.

Vierailija
32/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 200e on rajana talvitakin hinnalle.

Vierailija
33/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytänkin tämän ketjun miehelleni, koska se sai ihan kauhean nalkutuskohtauksen, kun kerroin ostaneeni satasen takin... Mun mielestä tuo oli kuitenkin suht edullinen ja sopi nykyiseen niukkaan budjettiimme (enkä ole ostanut uutta takkia useampaan vuoteen), mutta mies on niiiiiin pihi vaateasioissa. Kulkee itse samoissa vaatteissa niin pitkään että ne hajoavat, ja sitten vasta alkaa harkita uusien ostoa!

siihen, että perheessäkin kannattaa pitää omat rahat (ja oma elintaso). Kiva kulkea ryysissä ihan vaan sen vuoksi, että toinen on pihi.

Vierailija
34/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut tänäsyksynä itselleni 3 takkia. Takit maksoivat 399e, 279e ja 69,90e.

Vierailija
35/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Espritin upean kokopitkän puoliuntuvarotsin 40 eurolla - ovh 189 e.

Oli yksi kappale jäljellä, viime talven malli ja minun värini joka ei kelpaa kaikille (t.sin.).

Toinen talvitakkini parin vuoden takaa maksoi 250 e.

Sen lisäksi minulla on 3-4 villakangastakkia. Ovat maksaneet 50-70 e kappale.

Vierailija
36/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoritakilla pärjännyt ihan hyvin vuosia.

No, on mulla ikivanha melkein täysin musta villakangastakki parempiin tilaisuuksiin, mutta sitä nyt tarvitsee max. kerran talvessa, joten eihän se miksikään kulu.

Vierailija
37/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin ihanan minkkiturkin :) aina haaveillu sellasesta! reilu pari tonnia makso mut kestääkin pitkään! :)kettupuuhka olis vielä ihana jos sen raaskis ostaa

minkkiturkit maksavat enemmän kuin paritonnia.

Vierailija
38/77 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin ihanan minkkiturkin :) aina haaveillu sellasesta! reilu pari tonnia makso mut kestääkin pitkään! :)kettupuuhka olis vielä ihana jos sen raaskis ostaa

minkkiturkit maksavat enemmän kuin paritonnia.

Vierailija
39/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Tommy Hilfiger-merkkisen parkatakin hintaan 230€, olen määräaikaisessa työsuhteessa vuoden loppuun, mutta tiedän että alallani on töitä jatkossakin... Olihan pakko kerrankin saada kestävämpi talvitakki, ennen mennyt h&m:n huonoissa takeissa jotka menevät ekan talven jälkeen piloille (ainakin mulla on käyny tällänen säkä)

Vierailija
40/77 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppejä! Minulle takin hintakatto on 100 euroa. Ehkä voisin nostaa kattoa pari kymppiä, jos oikein ihana tulisi vastaan. Ostin juuri eilen takin satasella, se oli minusta kallis mutta oikeastaan ainoa hyvännäköinen sen tyyppisistä 'yleistakeista' mitä etsin. Eivät ne kalliit sen paremmilta näyttäneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän